Ruige puber

Theunie

MF veteraan
8 feb 2007
1.139
117
midden-Limburg
Deze wil ik even met jullie delen,het gaat wel niet over een motor,maar hij is wel leuk.
Vanmiddag zit ik voor een cafe op een terrasje,een stukje terug komt een puber op een yamaha aerox aangereden.
Precies voor het terras waar ik zit trekt ie hem op één wiel.
Alleen is hij vergeten dat hij zijn jaszak vol heeft met kleingeld,dat dus klaterend op de grond valt :)
Hij rijd door,kijkt nog een keer achterom,maar durft waarschijnlijk vanwege schaamte niet om te keren om het geld op te raken.
Achter hem fietsen 2 meisjes van een jaar of 5 die dus van hun fietsjes stappen en beginnen met kleingeld te verzamelen.
Zo,zegt de ene tegen de ander terwijl ze naar binnen het cafe inlopen,"daar gaan we ons even wat lekkers van kopen" _O- _O- _O-
 
stuntfoto25.jpg


:]
 
Deze wil ik even met jullie delen,het gaat wel niet over een motor,maar hij is wel leuk.
Vanmiddag zit ik voor een cafe op een terrasje,een stukje terug komt een puber op een yamaha aerox aangereden.
Precies voor het terras waar ik zit trekt ie hem op één wiel.
Alleen is hij vergeten dat hij zijn jaszak vol heeft met kleingeld,dat dus klaterend op de grond valt :)
Hij rijd door,kijkt nog een keer achterom,maar durft waarschijnlijk vanwege schaamte niet om te keren om het geld op te raken.
Achter hem fietsen 2 meisjes van een jaar of 5 die dus van hun fietsjes stappen en beginnen met kleingeld te verzamelen.
Zo,zegt de ene tegen de ander terwijl ze naar binnen het cafe inlopen,"daar gaan we ons even wat lekkers van kopen" _O- _O- _O-

:+ :o :X
 
Broertje van mijn vriend ook vanmorgen. Hij vroeg hoe het gegaan was met mijn rijexamen, heb ik niet gehaald omdat de remproeven niet goed gingen. Loop ik naar buiten, wil in de auto stappen, komt hij achter me aan op de brommer. Remt hij naast me, achterwiel ging 2 cm omhoog. Zegt hij heel droog: Dat was un stoppie 8-)

Echt zo van: IK kan het wel :9
 
dat heb ik dus ook een keer gehad.
reed op een vol plein, geef gas, en bam daar lag de vriendin op de grond.
toen ik na 50 meter om keek zag ik der woedende blik en de lachende mensen.

ben maar naar huis gereden zonder haar, had ze een paar km om af te koelen :P
 
dat heb ik dus ook een keer gehad.
reed op een vol plein, geef gas, en bam daar lag de vriendin op de grond.
toen ik na 50 meter om keek zag ik der woedende blik en de lachende mensen.

ben maar naar huis gereden zonder haar, had ze een paar km om af te koelen :P


wat een peen is ben jij zeg. })
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan