S1000RR Deel 7

ja is gewoon anders bij het wisselen, zelf heb ik er in beide situaties nooit zo'n moeite mee, wel heb ik altijd vaste wielbussen omdat dit gewoon echt super handig is en het kost niet zoveel. Mocht je een draaibank tot je beschikking hebben ook makkelijk zelf te maken.
http://www.racefoxx.com/BMW-S1000R-RR-wheel-chucks-from-2012
Hoe werkt dat dan want deze zitten toch ook gewoon los in de keerring.

Wat een leuke site trouwens veel leuke spullen en zeker niet duur of komt er nog van alles bij als je wat besteld
 
Hoe werkt dat dan want deze zitten toch ook gewoon los in de keerring.

Wat een leuke site trouwens veel leuke spullen en zeker niet duur of komt er nog van alles bij als je wat besteld


Heb vorige week een seatcover besteld en deze kwam vandaag binnen.
Het enige wat erbij kwam, waren verzendkosten a' €15,00,-
 
Zoals net gepost, heb ik een carbon seatvover binnen gekregen.
Besteld via Racefoxx.

Ziet er keurig uit, alleen ben ik niet stuk van de pasvorm.
Met name bij de achterkant ( contactslot ) wijkt de cover tov de rest van het originele zitje.
Gelijk een mail gestuurd en daar kwam gelijk de volgende reactive op:

Hi Peter,
this is not from the cowl.
The problem is, the mechanism from BMW is the mean reason why the cowl doesn´t fits very well.
The original seat cowl from BMW fits bad too.
Big problem and some people discussed it so many times in different forums.
But if u really not satisfied, u can ship back and we pay your to you.



Komt dit bekend voor bij een van jullie
full
 
Zoals net gepost, heb ik een carbon seatvover binnen gekregen.
Besteld via Racefoxx.

Ziet er keurig uit, alleen ben ik niet stuk van de pasvorm.
Met name bij de achterkant ( contactslot ) wijkt de cover tov de rest van het originele zitje.
Gelijk een mail gestuurd en daar kwam gelijk de volgende reactive op:

Hi Peter,
this is not from the cowl.
The problem is, the mechanism from BMW is the mean reason why the cowl doesn´t fits very well.
The original seat cowl from BMW fits bad too.
Big problem and some people discussed it so many times in different forums.
But if u really not satisfied, u can ship back and we pay your to you.



Komt dit bekend voor bij een van jullie[afbeelding]
originele seatcover is ook niet helemaal strak.
Je kan hem afstellen met wat ringen maar te strak en je krijgt de cover er slecht op en af, te hoog en je ziet nog meer speling als bij de jouwe.
Veel beter als dit ga je het niet krijgen denk ik.

Helaas maar waar, hadden ze netter op kunnen lossen bij bmw :)
 
Ik heb ook nog de HP gesmede velgen besteld ipv de standaard velgen. Kon nog aangepast worden op de order.
 
Laatst bewerkt:
Zoals net gepost, heb ik een carbon seatvover binnen gekregen.
Besteld via Racefoxx.

Ziet er keurig uit, alleen ben ik niet stuk van de pasvorm.
Met name bij de achterkant ( contactslot ) wijkt de cover tov de rest van het originele zitje.
Gelijk een mail gestuurd en daar kwam gelijk de volgende reactive op:

Komt dit bekend voor bij een van jullie[afbeelding]


Bij mij vind ik het originele kapje van BMW toch wel netjes passen. Aan de voorzijde wel wat aangepast maar bij het slotje niet. Ik kan het bij jou zwart op zwart wat minder zien maar aan de slotzijde, achterkant heb jij een redelijke opening?

full
 
originele seatcover is ook niet helemaal strak.
Je kan hem afstellen met wat ringen maar te strak en je krijgt de cover er slecht op en af, te hoog en je ziet nog meer speling als bij de jouwe.
Veel beter als dit ga je het niet krijgen denk ik.

Helaas maar waar, hadden ze netter op kunnen lossen bij bmw :)


Gelukkig zie ik t zelf niet als ik rij ;)
Thanks voor je uitleg
 
Bij mij vind ik het originele kapje van BMW toch wel netjes passen. Aan de voorzijde wel wat aangepast maar bij het slotje niet. Ik kan het bij jou zwart op zwart wat minder zien maar aan de slotzijde, achterkant heb jij een redelijke opening?

[afbeelding]


Je hebt hett goed gezien, aan de kant van de slotzijde, wijkt de seatcover inderdaad.
Terwijl die aan de voorzijde bijna naadloos aansluit.

Was vandaag bij een BMW dealer, daar stond een nieuwe HP (2014 ) en daar sloot de seatcover redelijk aan.
 
Scheelt nogal wat in vergelijking met Marchesini...

ik vind het wel duur, als optie.............. een set Marchesini M10 wielen koop je voor ongeveer €1900-2000.

Daarbij heb je dus de originele wielen nog over voor bijvoorbeeld regenbanden.

Om dan als optie €1600 te betalen voor gesmede wielen waarbij de fabriek dus de originele niet hoeft te leveren lijkt me wat aan de prijzige kant.
 
Laatst bewerkt:
ik vind het wel duur, als optie.............. een set Marchesini M10 wielen koop je voor ongeveer €1900-2000.

Daarbij heb je dus de originele wielen nog over voor bijvoorbeeld regenbanden.

Om dan als optie €1600 te betalen voor gesmede wielen waarbij de fabriek dus de originele niet hoeft te leveren lijkt me wat aan de prijzige kant.
inderdaad best veel geld extra zonder behoud van de normale wielen, kan je beter een los setje van een ander merk kopen.
 
ik vind het wel duur, als optie.............. een set Marchesini M10 wielen koop je voor ongeveer €1900-2000.

Daarbij heb je dus de originele wielen nog over voor bijvoorbeeld regenbanden.

Om dan als optie €1600 te betalen voor gesmede wielen waarbij de fabriek dus de originele niet hoeft te leveren lijkt me wat aan de prijzige kant.

Heb je deze ook voor de hp4?
 
Heren

ik ben weer op zoek naar een nieuwere bmw s 1000 rr, bouwjaar vanaf 2013 of jonger.km stand minder dan 10000, weet iemand er een leuke of heb je er zelf een staan waar je van af wilt, laat het dan even weten.
 
D-K een verkoper op marktplaats met de naam Wanrooy heeft vaak een aantal knappe jonge S1000's staan voor nette prijzen. Zien er altijd zeer goed uit, heeft veel foto's op zijn eigen site staan van elke motor
 
Heren

ik ben weer op zoek naar een nieuwere bmw s 1000 rr, bouwjaar vanaf 2013 of jonger.km stand minder dan 10000, weet iemand er een leuke of heb je er zelf een staan waar je van af wilt, laat het dan even weten.
Misschien kan ik je helpen, stuur even PB.
 
Terug
Bovenaan Onderaan