SBK 11 Game (PS3, XBOX360, PC)

Om SBK echt super te maken:

- Beter geluid (hoewel ze het echte geluid op genomen hebben)
- Zelf circuits bouwen (en evt. sharen)
- Zelf je livery maken

Graphics aanpassen moet in wezen mogelijk zijn met PC versie...

Zie deze brak vertaalde pagina, en dit topic...

Ik ben ermee aan het stoeien, alleen kom ik ingame nog niet voorbij het laadscherm. Zowel SBK'11 als SBKGen gaat er iets niet goed met repacken van .mix bestanden. Keep y'all posted!
 
Laatst bewerkt:
Heb 'm nu ook een paar dagen maar lukt nog niet echt...

Bij de start is iedereen continu sneller en flikker bijna in elke bocht.. Iemand nog tips?
 
Heb 'm nu ook een paar dagen maar lukt nog niet echt...

Bij de start is iedereen continu sneller en flikker bijna in elke bocht.. Iemand nog tips?

Dat de rest bij de start sneller is was bij SKB 11 ookal. Misschien moet je de simulatiestand wat makkelijker zetten om het sturen te leren.
 
Ja in makkelijke stand kom ik goed mee.. alleen online..:| ben ik ze al in de eerste bocht al kwijt.. haha.. mikepaan heet ik op ps3.. dus als iemand me wil toevoegen..
 
Ja in makkelijke stand kom ik goed mee.. alleen online..:| ben ik ze al in de eerste bocht al kwijt.. haha.. mikepaan heet ik op ps3.. dus als iemand me wil toevoegen..

Ben je online bij de start slomer? Ik dacht tegen de computer. Probeer bij de start je gewicht naar achteren te plaatsen voor meer grip op je achterwiel, maar niet te lang anders volgt er een wheelie.
 
Muah ben ik niet met je eens. MotoGP wel dat is arcade en superkut, maar SBK speelt wel lekker hoor...
F1 vind ik juist kut haha

Met die Motogp/Superbike spellen is er geen 1 rondje waarin je de zelfde lijn kunt rijden. GT5 en F1 2011 zijn qua besturing echt super.


Het enige vette motor spel wat ik ooit heb gespeeld blijft nog altijd GP500 voor de pc :Y :]
 
Met die Motogp/Superbike spellen is er geen 1 rondje waarin je de zelfde lijn kunt rijden. GT5 en F1 2011 zijn qua besturing echt super.


Het enige vette motor spel wat ik ooit heb gespeeld blijft nog altijd GP500 voor de pc :Y :]
Vind het met deze superbike goed te doen hoor, kon na een tijdje aardige constante rondetijden neerzetten.

Is jullie overigens al een foutje opgevallen bij de startnummers van 2012? Ik koos er gisteren voor om met Rea te rijden, en tot mijn verbazing had ik ineens het nummer 4 van Aoyama op de kuip.
 
Ik vind het wel een leuk spel :)
Hij lijkt alleen wat meer op sbk x dan op sbk 11.

Motor was wel weer even wennen tov sbk 11 maar lijkt nu wat stabieler en beter lijnen te kunnen houden. (assen haarbocht hoef ik niet meer over die plakkaat asfalt er achter, portimoa eerste paar bochten kan je nu gewoon de baan volgen ipv ook die plakkaat asfalt)

Buiten de baan komen en sommige curbstones meepakken word wel hard afgestraft trouwens :o je glijd meteen weg.

Ook lijkt er bij banen met hoogteverschil dat dit nu wat duidelijker is..

Ook leuk dat als je je carreer begint dat dit in 2009 is en je gewoon doorgaat in jaren en dus met sommige rijders mee naar andere klassen gaat e.d. ipv elk jaar dezelfde rijders in dezelfde klassen.

al met al best grappig :)
 
Vind het met deze superbike goed te doen hoor, kon na een tijdje aardige constante rondetijden neerzetten.

Is jullie overigens al een foutje opgevallen bij de startnummers van 2012? Ik koos er gisteren voor om met Rea te rijden, en tot mijn verbazing had ik ineens het nummer 4 van Aoyama op de kuip.
:^ Zag het ja...

Verschillen die mij opvallen:

- bij de start kleine wheelie in 1e gear (realistisch)
- je kan meer blijven sturen zonder dat je gaat sliden (bike is stabieler)

Verder rijd ik bij voorkeur WSS, maar bij de SBK rijden de Suzuki en de Beemer ook wel lekker.
De Kawasaki blijft (ondanks dat die in deze editie wel de beste bike had mogen zijn wat mij betreft) klote rijden en slecht remmen :(
 
Heb het sinds een paar dagen, nog maar net aan de slag er mee.
Nu bezig aan 'career' , maar de TT op IOM neemt wel wat tijd in beslag :+ .
 
Ik speel Generation ook op de Xbox 360. Gaan we hier nog rondetijden rijden ofzo? Kijken wie het snelste is op WSTK, WSS en WSBK op Assen bijv? Wel leuk toch?
 
Ik speel Generation ook op de Xbox 360. Gaan we hier nog rondetijden rijden ofzo? Kijken wie het snelste is op WSTK, WSS en WSBK op Assen bijv? Wel leuk toch?

Tja, je kan toch wel wat 'vals spelen' é. Eerste sectie kan je wijd gaan bv.
Kan je dat controleren op één of manier ?
Of hoe zie je dat ?


Ik gebruik het spel nu vooral om Assen te leren kennen, in augustus rij ik 2 endurance races in 2 dagen (15 en 16 , NBC + en - 600cc).
 
Zeker leuk :) Maak jij ff een SBK Generations topic dan?

Bij deze: SBK Generations (Xbox 360, PS3 & PC)


Tja, je kan toch wel wat 'vals spelen' é. Eerste sectie kan je wijd gaan bv.
Kan je dat controleren op één of manier ?
Of hoe zie je dat ?


Ik gebruik het spel nu vooral om Assen te leren kennen, in augustus rij ik 2 endurance races in 2 dagen (15 en 16 , NBC + en - 600cc).

Tsja, beetje vertrouwen dat mensen hier eerlijk zijn? Wat wel leuk is, is als je even een screenshot maakt van je rondetijd. Voor mij is het niet moeilijk, ik kan de gameplay van mijn Xbox 360 opnemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan