SBK Nurburgring 2011

Ik rij er op 1 dag heen en trug naar huus. (Is voor mij dichterbij dan Assen) })
Maar we gaan er heen. *O
Het weer is wat minder... B|

Weer op zondag: Nurburgring
04-09-2011
Max. temp. 19 °C
Min. temp. 15 °C
Windkracht: 20 km/u
Regenkans: 82%
Regen in mm: 9mm
 
Laatst bewerkt:
Nee, baas boven baas: World Superbike Miller

Denk dat ik dit jaar ook maar eens naar Nurburgring ga op de motor met tentje.
Er ligt een camping direct naast de baan, is dat wat? Ziet er wel gezellig uit.
En wat is een mooie plek om te zitten/staan?

Camping zijn we vorig jaar geweest en ik vond het iig wel gezellig. Lekker wakker worden met het geluid van brullende motoren *O*
 
Nee, baas boven baas: World Superbike Miller

Denk dat ik dit jaar ook maar eens naar Nurburgring ga op de motor met tentje.
Er ligt een camping direct naast de baan, is dat wat? Ziet er wel gezellig uit.
En wat is een mooie plek om te zitten/staan?


Wij gaan nu zoals het lijkt ook voor de 3e keer ook op die camping, is altijd erg gezellig daar! Kan een boel, maar zijn wel echte fans! Is ons altijd goed bevallen.

Wij betalen altijd de hoofdprijs voor de gold tribune bij de eerste bocht. Bevalt prima.
 
Ook al een paar jaar over gehad om in September naar de SBK op de Nurburgring te gaan, en dit jaar moét het dan maar eens gebeuren!

Dit jaar door het werk al niet naar de ONK in Hengelo, en de TT van Assen geweest, dus moet dit het een beetje goed maken!
 
Wij zitten op dit park het hele weekend:
http://www.villaxl.com/nl/vakantiehuizen/duitsland/eifel/nurburg/nurburgring-first-class_3049.html

Zit op 10 minuten rijden van de baan

Hmm, dat ziet er helemaal fraai uit. Je zit daar volgens mij als een vorst en het is nog dichtbij ook.

Ben vorig jaar ook naar de Nurburgring geweest. Hoop dat er dit jaar wat meer gezelligheid is in die Grüne Höle en dat het wat warmer is. Was vorig jaar etterkoud op de trainingsdag. Bats.
 
al 3 jaar geweest, mooie baan en goed betaalbaar

Camping am Ring is ook goed te doen :)
 
Wij gaan nu zoals het lijkt ook voor de 3e keer ook op die camping, is altijd erg gezellig daar! Kan een boel, maar zijn wel echte fans! Is ons altijd goed bevallen.
Thnx, voor alle reacties.
Is het nodig om te reserveren op die camping, of kun je gewoon aan komen rijden, betalen en tent opzetten?
 
Kan iemand de route binnendoor vanaf maastricht nog eens posten? we gaan al een paar jaar rechtstreeks over de snelweg maar willen er dit jaar een leuk ritje van maken.
 
Thnx, voor alle reacties.
Is het nodig om te reserveren op die camping, of kun je gewoon aan komen rijden, betalen en tent opzetten?

Wij zijn nu 3 jaar gewoon aan komen rijden, betalen... krijg je een bandje om. En lekker zelf je plekje uitkiezen. Wij staan altijd beetje bovenaan richting de feesttent!
 
Controleert de politie daar nog een beetje? Anders ga ik denk op de motort

Vorig jaar wel een controle gezien, ik reed toen met mijn standaard uitlaat. Maar op de af en toeritten naar het circuit niets gezien met betrekking tot controles.

Wel op wat bochtige wegen op de zaterdag
 
Wij gaan ook weer naar de Nurburgring,3 dagen. 1e dag heerlijk rijden in de eifel en overnachten we wel ergens in een zimmer frei(we zien wel waar we uitkomen) Zaterdags richting circuit,waar we nog meer vrienden van ons naar toe komen,Eerst tent opzetten op camping am nurburgring(goede camping met leuke feesttent) en dan trainingsdaggie en beetje bier drinken! Zondags gaan wij ook altijd voor de Gold kaarten(Mercedes tribune). Leuke plek. Persoonlijk vindt ik de Nurburgring mooier als Assen! Maar voor iedereen die bang is om met open sportdempers te rijden,wij gaan al 4 jaar met 5 personen alle 3 dagen en rijden allemaal met Two Brothers systemen! Nog nooit geen problemen gehad! Vaak buj te bange }) :+ :9~
 
Ik rijd ook gewoon die dag even op en neer. Is praktisch net zo ver als Assen voor me en dus goed te doen (met de auto :o ).

Kaartjes voor de Mercedes Tribune (Gold), dus in ieder geval een mooi zicht op een groot stuk van de baan *)*
 
En de kaartjes zijn alvast binnen ..... Nou nog maar een weekje of 3½ wachten tot ik ze weer kan afgeven _O-
 
Wie heeft er wel eens op de camping-am-nuerburgring gestaan tijdens de wk suprebike? Wij overnachten altijd op de parkeer plaats/camping tegen over het hotel. Daar is s avonds niet echt veel tebeleven. Dus dan naar het Eifeldorf Grunne Holle om wat te eten en tedrinken, dit is wel leuk, maar dat er nu een echte motorsfeer hangt kan je niet zeggen. Dus willen we dit jaar camping-am-nuerburgring eens uitproberen.
 
Wie heeft er wel eens op de camping-am-nuerburgring gestaan tijdens de wk suprebike? Wij overnachten altijd op de parkeer plaats/camping tegen over het hotel. Daar is s avonds niet echt veel tebeleven. Dus dan naar het Eifeldorf Grunne Holle om wat te eten en tedrinken, dit is wel leuk, maar dat er nu een echte motorsfeer hangt kan je niet zeggen. Dus willen we dit jaar camping-am-nuerburgring eens uitproberen.

Wij gaan nu voor de derde keer naar camping am nuerburgring, is altijd goede sfeer. En lekker aan het bier bij de feesttent met altijd een goede coverband.

Daarnaast een boel mensen die ook verstand van bier en de superbikes hebben! :]
 
oei!!! dan is het nivo daar voor ons, ben ik bang, aan de hoge kant.
Van bier weet ik vaak de volgende ochtend pas, of het er eentje teveel was.
En superbikes? als ze maar hard gaan en het spannend is.

Och wij ouweh**ren met jan en alleman en doen dan net of we er verstand van hebben
 
oei!!! dan is het nivo daar voor ons, ben ik bang, aan de hoge kant.
Van bier weet ik vaak de volgende ochtend pas, of het er eentje teveel was.
En superbikes? als ze maar hard gaan en het spannend is.

Och wij ouweh**ren met jan en alleman en doen dan net of we er verstand van hebben

Haha, wij hebben elk jaar weer met anderen biertjes gedronken. Maakt snel contact daar en echt niet iedereen heeft weet van wat er op de baan gebeurd hoor.. Staan ook vaak Mini en Alfa clubs ergens op de camping.

Juist dat alles door elkaar staat maakt het zo leuk....
 
Terug
Bovenaan Onderaan