Schuberth

jacques k

MF'er
27 nov 2003
170
0
vlak bij
Vandaag naar Motorport UIthoorn geweest ivm mijn vizier de coating laag van het vizier liet los,geen probleem kreeg meteen een nieuw vizier,want het was een algemene klacht.goede service van Schuberth
 
Ik heb een soortgelijk probleem gehad bij Uvex. Daar kun je het fijn schudden......
 
Wij hebben 2x concept 1 voor mijn vrouw en 1 voor mij en mijn zoon heeft een ]s1 bij alle drie liet de coating los, bij de S 2x zelfs, gewoon nieuwe gekregen terwijl de concept bijna 3 jaar oud is. Top garantie
 
Wij hebben 2x concept 1 voor mijn vrouw en 1 voor mij en mijn zoon heeft een s1 bij alle drie liet de coating los, bij de S1 2x zelfs, gewoon nieuwe gekregen terwijl de concept bijna 3 jaar oud is. Top garantie
 
Ik heb ook al nieuwe viziertje gehad... niks geen moeilijk gedoe, hans van wijk wist dit niet.. in 1e instantie.. toen maar splash gebeld.. werd gelijk nieuwe verstuurd, nu helemaal geen probleem meer...

en mijn helm heb ik dan nog in duitsland gekocht :)
 
Heb ook een concept,maar laat de gehele coating los of zijn het kleine stukjes en begint het daarmee?
 
:? Ik gebruik m'n Concept nu al een jaartje of 4 maar heb helemaal geen problemen met de coating van m'n vizier. Ik blijf het een lekkere helm vinden. Ik ben stiekem wel een beetje aan het overpijnzen of ik deze niet als reserve helm in de kast moet leggen en m'n huidige reserve helm (ook een Concept maar dan een paar maanden nieuwer) moet gaan gebruiken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan