Setje Kellermann knippers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nessy

MF veteraan
25 okt 2004
2.294
0
Zo goed als nieuw, setje slechts een paar maanden gebruikt.
Inclusief bedrading en afdekdoppies.

Slechts voor de vaste prijs van: eur 30 excl. verzending

full


 
Heb je toevallig een foto van de knippers werkend?

ben ansich geinteresseerd, maar vraag me af hoe duidelijk ze zichtbaar zijn
 
Heb je toevallig een foto van de knippers werkend?

ben ansich geinteresseerd, maar vraag me af hoe duidelijk ze zichtbaar zijn
Ik heb geen foto, de knippers zitten niet meer op de motor ;)
Zichtbaarheid is goed, er ziet niet voor niets een E keurmerk op *D

Ze vallen bij mij niet zo in de smaak omdat ik ze net iets te klein vind voor op mijn motor.
 
Da's zeker een mooie prijs! Dat kosten ze normaal per stuk! Jammer dat ik net voor 45 euro 2 2ehandse heb gekocht.... '(

Komt een zeer goede lichtbundel vanaf!!! En ze zijn ook e-gekeurd, dus geen gezeur als je aangehouden wordt...
 
daarom wilde ik ze dus ook eigenlijk wel eens op een motor zien ;)

Ik heb ze ook achterop mijn motor zitten en ze zijn gewoon goedgekeurd en dus legaal (dus niet die goedkope rommel). Het huis is van aluminium en niet van plastic. Echt mooi spul.

Daarnaast zijn ze voor zover ik kan bepalen prima zichtbaar en dat terwijl ik ze helemaal 'raar' heb gemonteerd. Mooi in lijn met de kentekenplaat. Let op.. motor staat hier op een paddock-stand en dus lijkt het of de knipperlichten half achter de kentekenplaat verstopt zitten. normaal is dat niet zo als je erachter rijdt in een auto of op een motor.

IMG_1300.jpg


Nessy, wat zijn dat voor adapterplaatjes, van welke motor komt dat af? Ik zou eventueel nog wel die knipperlichtjes voorop mijn motor willen hebben als de adapterplaatjes passen. Anders moet ik ze er weer los bij gaan zoeken.. En tja.. Daar ben ik te lui voor :D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze ook achterop mijn motor zitten en ze zijn gewoon goedgekeurd en dus legaal (dus niet die goedkope rommel). Het huis is van aluminium en niet van plastic. Echt mooi spul.

Daarnaast zijn ze voor zover ik kan bepalen prima zichtbaar en dat terwijl ik ze helemaal 'raar' heb gemonteerd. Mooi in lijn met de kentekenplaat. Let op.. motor staat hier op een paddock-stand en dus lijkt het of de knipperlichten half achter de kentekenplaat verstopt zitten. normaal is dat niet zo als je erachter rijdt in een auto of op een motor.

Nessy, wat zijn dat voor adapterplaatjes, van welke motor komt dat af? Ik zou eventueel nog wel die knipperlichtjes voorop mijn motor willen hebben als de adapterplaatjes passen. Anders moet ik ze er weer los bij gaan zoeken.. En tja.. Daar ben ik te lui voor :D
Hey FragDaddy, aparte maar mooie manier van bevestigen hoor 8-) Zo steken de knippers tenminste ook niet uit ;)

De afdekplaatjes heb ik los gekocht, volgens mij bij Louis.de. Het zijn universele, volgens mij wel meer verkrijgbaar *D
 
NOU IK WIL ZE WEL .....

Ik ga niet moeilijk doen voor 2 euro,
30 euro plus verzendkosten zijn ze verkocht.
Pm me maar je bankgegevens dan kunnen we het afronden.
groeten.
 
Ze zijn erg gewild blijkbaar, ik ga gewoon het rijtje af :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan