Ik had al een vraag gesteld in het algemene forum techniek maar denk dat ik hier meer kans van slagen heb.
Ik heb vd week een shadow 600 uit 1998 met 11.000 km gekocht hier op Curacao.
Na lang zoeken een motor gevonden in redelijk nette staat die pas een jaar op het eiland was ( gelukkig ) en hier nog geen beurt had gehad.
Aluminium is wat aan het oxideren doordat de laklaag los laat, kleinigheidje.
De zoute lucht hier vreet alles weg.
Hij klinkt erg mak, ik wil graag een paar lekkere klappen horen.
Nu kost alles een hoop geld hier wat van buiten het eiland moet komen, zo ook open pijpen. Zelf maken is wel een optie aangezien ik redelijk war rvs buis heb liggen.
Aangezien ik er elke dag mee rij moet het tussen de ritten door gebeuren.
De makkelijkste optie is uitboren van de dempers dmv een gatenzaag.
Op youtube heb ik dit gezien en volgens de persoon in kwestie heeft hij niets veranderd aan de setting van de carbs en liep hij juist beter.
Heeft iemand dit ook gedaan of moest toch de sproeier aangepast worden en hoeveel?
let me know
Alex
Ik heb vd week een shadow 600 uit 1998 met 11.000 km gekocht hier op Curacao.
Na lang zoeken een motor gevonden in redelijk nette staat die pas een jaar op het eiland was ( gelukkig ) en hier nog geen beurt had gehad.
Aluminium is wat aan het oxideren doordat de laklaag los laat, kleinigheidje.
De zoute lucht hier vreet alles weg.
Hij klinkt erg mak, ik wil graag een paar lekkere klappen horen.
Nu kost alles een hoop geld hier wat van buiten het eiland moet komen, zo ook open pijpen. Zelf maken is wel een optie aangezien ik redelijk war rvs buis heb liggen.
Aangezien ik er elke dag mee rij moet het tussen de ritten door gebeuren.
De makkelijkste optie is uitboren van de dempers dmv een gatenzaag.
Op youtube heb ik dit gezien en volgens de persoon in kwestie heeft hij niets veranderd aan de setting van de carbs en liep hij juist beter.
Heeft iemand dit ook gedaan of moest toch de sproeier aangepast worden en hoeveel?
let me know
Alex