Simon4all: Even voorstellen

Simon4all

MF veteraan
29 apr 2012
17.512
0
Purmerend
Hallo allemaal,

Ik ben Simon, 20 jaar en woon in Purmerend. Wil het al een tijdje, maar heb nu toch de stap gezet om te gaan motorrijden. Komende vrijdag begin ik met mijn motorrijlessen en heb er zin in! *O*

Heb alvast maar een pak gekocht, zodat ik gewoon meteen relaxed kan beginnen met lessen, en dat pak heb je later toch nog nodig als ik een motor gekocht heb, dus kan ik het net zo goed meteen kopen toch? ;)

Ik studeer op het moment HBO Elektrotechniek en hoop daar over maandje of 2 mee klaar te zijn. Ik loop nu stage bij een autobedrijf, en collega van mij die racet motor, dus dat heeft ook wel invloed gehad dat ik er nu mee ga beginnen :P En natuurlijk de nieuwe regels die volgend jaar ingaan, dan zou ik nog 3 jaar moeten wachten op onbeperkt rijden, daar heb ik eigenlijk ook geen zin in...

Genoeg gepraat, heb nog geen plaatjes van mijn motor (nog geeeen idee wat ik wil, in ieder geval een racemodel), maar wel al wat plaatjes van mijn motorpak:

Overzichtje:
1.jpg


Difi Avatar jas & Difi Harrison Pro broek:
3.jpg


Alpinstars SMX-4 laarzen & Losail MotoGP handschoenen:
2.jpg


En natuurlijk mijn helm, ook niet onbelangrijk :P
4.jpg


Leuk setje om mee te beginnen toch? ;) Wil nog is een leren pak, maar dat komt wel als ik mijn motor heb, weet ik ook meteen welke kleur ik moet kopen :P

Eind augustus wordt ik 21, dus ga nu alvast op een zware motor lessen, en als ik dan 21 ben meteen afrijden voor een onbeperkt rijbewijs, dan hoef ik bij het kopen van een motor tenminste geen rekening te houden met het vermogen. :)

Hier nog een plaatje van mijn huidige vervoer, een Seat Cordoba, ben ook op het seat-forum actief onder dezelfde naam :)
3.jpg


Simon
 
Danku! Gaat lukken hopelijk, instructeur tijdens de open dag al laten rennen, dus heb er zin in vrijdag! :]
 
Thanks! :)

Eerste motorrijles zit erop, langzame slalom meteen zitten oefenen... Die is best lastig.. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan