sleutelruimte regio Utrecht

Bermrijder

Die hard MF'er
18 aug 2013
300
0
Ik loop al een tijdje met het idee rond om een serieus project te beginnen, maar.... heb geen geschikte sleutelruimte.

Periodiek onderhoud aan mijn motor doe ik nu bij mijn ouders in de schuur, maar voor een langdurig project heb ik iets anders nodig.

Ik heb gekeken naar het huren van iets van een garagebox, maar vaak is dit nog vrij prijzig en is er geen electra/water. Wat wel een vereiste is. Het lijkt me leuk om een ruimte met meerdere mensen te delen. Zo blijven de kosten beperkt en kan er ook samen/gelijktijdig gesleuteld worden, wat natuurlijk leuker is :)

Dus mijn vraag is tweeledig: ten eerste, zijn er mensen die in (de omgeving van) Utrecht vaste sleutelruimte weten/in de aanbieding hebben? en ten tweede, zijn er mensen die het leuk vinden dit samen met enkele andere mensen te huren en hier een vaste sleutelruimte van te maken?

Het is zo maar een idee, ik heb nog niets op het oog, even een ballonnetje oplaten ;)
 
gezien je leeftijd en opleiding (24, filosofie) ga ik er van uit dat je student danwel werkloos bent :+ en dus niet zoveel te besteden hebt. Een verwarmde garage apart huren kost een aardige duit, dus is het niet een plan om goeie vrienden te worden met iemand die al beschikt over een garage?

Tip: zoek een aardige pensionado, die hebben alle tijd van de wereld en vaak een schuur waar je vanalles in kan doen. Help je ze een beetje met het één en ander rond het huis (computer problemen, lampje vervangen, etc) in ruil voor het periodiek gebruiken van hun sleutelhok.
 
Laatst bewerkt:
gezien je leeftijd en opleiding (24, filosofie) ga ik er van uit dat je student danwel werkloos bent :+ en dus niet zoveel te besteden hebt.

Redelijk goede analyse van mijn situatie |(

Ik ken echter iemand die lid is van een vereniging die iets huurt voor klassiekers. De maandelijkse contributie is dusdanig dat ik dat zelfs op zou kunnen brengen :9

Ieder lid heeft een sleutel van de ruimte en het gereedschap wordt gedeeld. Vaak sleutelen ze gezamelijk in het weekend. Ik vind het wel een leuk concept, sleutel echter liever aan 2wielers.
 
Redelijk goede analyse van mijn situatie |(

Ik ken echter iemand die lid is van een vereniging die iets huurt voor klassiekers. De maandelijkse contributie is dusdanig dat ik dat zelfs op zou kunnen brengen :9

Ieder lid heeft een sleutel van de ruimte en het gereedschap wordt gedeeld. Vaak sleutelen ze gezamelijk in het weekend. Ik vind het wel een leuk concept, sleutel echter liever aan 2wielers.

heb je al geïnformeerd of je misschien toch lid kan worden van deze blikkersvereniging? Zou wel voorstellen dat je dan de helft van de contributie betaalt: je hebt immers maar twee wielen :+
 
Was het je bedoeling een link toe te voegen? even gegoogled op 'blikkersvereniging', enige hit is dit topic ;)

heb je al geïnformeerd of je misschien toch lid kan worden van deze blikkersvereniging? Zou wel voorstellen dat je dan de helft van de contributie betaalt: je hebt immers maar twee wielen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan