Snel band leveren

Shadow rijder

Rookie
2 aug 2020
3
0
Beste Bikers.
Iemand een idee waar ik morgenochtend vroeg een nieuwe achterband kan laten monteren?
Graag in Friesland, maat 160/80-15 m/c 74S.

Ik hoor (lees) graag tips.

Groet
 
Dat is wel een hele lastige maat, misschien kan je even bellen naar het nummer op Motordoc.nl hij zit ook in friesland en op zijn website staat dat hij banden vaak binnen 24u kan hebben. Ik vermoed dat hij geen 15inch band zal hebben liggen, maar hij kan je vast wel op weg helpen in de juiste richting denk ik
 
Dat is idd een weinig gangbare maat. Hoop dat het gaat lukken.
Sinds corona-perikelen gaan meeste bandenfabrieken vooral voor gangbare maten.
De incourante maten zijn niet/ nauwelijks/ slecht leverbaar.

Achterband voor mijn FZ (Bridgestone 150/70x18) nergens leverbaar.
Uiteindelijk moeten kiezen voor 130/80x18. In dit geval Michelin. Je moet toch wát!
 
Dat is wel een hele lastige maat, misschien kan je even bellen naar het nummer op Motordoc.nl hij zit ook in friesland en op zijn website staat dat hij banden vaak binnen 24u kan hebben. Ik vermoed dat hij geen 15inch band zal hebben liggen, maar hij kan je vast wel op weg helpen in de juiste richting denk ik
Bedankt voor de tip. Vandaag wordt het niets meer, maar vrijdag kan ik weer onderweg.
 
Beste Bikers.
Iemand een idee waar ik morgenochtend vroeg een nieuwe achterband kan laten monteren?
Graag in Friesland, maat 160/80-15 m/c 74S.

Ik hoor (lees) graag tips.

Groet

Een band er op leggen en balanceren kan ik voor je doen .... Maar het gebrek aan een band en het feit dat ik in de omgeving Eindhoven zit helpt je niet echt :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan