Sooters in Corfu!

denbettes

Die hard MF'er
12 dec 2007
317
1
Oost-Vlaanderen
Hierbij enkele fotootjes van scooters in Corfu.
Intussen daae ook mijn eerste motoscooter(tje)ervaring opgedaan met de vrouw achterop!
Een Kymco People van 80 cc. Reed zalig alleen in de haarspeldbochtjes bergop kwam hij echt te kort. Op het vlakke en bergaf gaaf.
 
dit is nummer 1 :P
full
 
en nu ikzelf moi-même, ich selbe, myself fier als een gieter na mij eerste tochtje!!!
Ik ben dus al verslaafd tedju! ;) })
Die eerste drie modellekes waren niet te huur ...
full
 
Plus de rest van de weggebruikers is er wat meer op tweewielers bedacht,
in tegenstelling tot bij ons.
Wat niet weg neemt dat als je gaat...
Maar ik zou ook lekker casual gaan.
 
Ik denk dat een scooter gevoelsmatig als een cabrio op 2 wielen wordt beschouwd; in [op :o ] een cabrio draag je casual kleding.
 
Ik heb daar amper 50 km/h gereden dus heb ik mij in die hitte (minimum 35°C) beperkt tot een helm. Die zetten velen daar ook niet op, hoewel verplicht.
Er reden idd meer scooters dan auto's, maar de wegen zijn wel slecht en ze sjezen er daar toch wel op los. Automobilisten zijn wel voorzien op die wegpiraten van een scooters en durven je zelfs niet altijd voorbij als je zelf een slakkegangetje aanhoudt!
 
:? :$ ja maar zeg, mijn (heel) bange vrouw zat achterop, het was mijn eerste echte scooterrit van meer dan 500 m en we reden vooral op sterk heuvelachtig parcours!
 
Haha maakt mij niet uit hoor, maar denk dat ie ook wel 80km/u had gelopen, lekker fris met warm weer! Maarja, de wegen zijn daar ook niet op en top. (In Belgie trouwens ook niet :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan