dag mede rijders,
Natte dagen in grote getale, dus wat tijd voor onderhoud.
Mijn kawa deed voor de winterstalling lastig. bij volgas beetje sputteren en stotteren. na het reinigen van de tank en kraan (0,5 liter water vanwege verstopte afvoer) heb ik nu de carsb ultrasoon laten reinigen. 1 vlotternaald bleek versleten dus beide laten vervangen. monteur wist mij ook te melden dat beide luchtschroeven dicht stonden.
Dus ik ga uit van valse lucht ?
Als ik goed kijk naar de rubbers van het luchtfilterhuis zie ik dat ze iets speling hebben (0,3-0,4 cm) Ik heb eens in het verleden deo proef gedaan en hier was weinig tot geen resultaat merkbaar. Nu is mijn vraag kan deze speling de reden zijn van dichte luchtsroeven > valse lucht?
Alvast bedankt!
ps de kawa heeft wel altijd gereden en gewerkt voor het stotteren opkwam > zelf niet eerder aan de luchtschroeven hoeven zitten!
Natte dagen in grote getale, dus wat tijd voor onderhoud.
Mijn kawa deed voor de winterstalling lastig. bij volgas beetje sputteren en stotteren. na het reinigen van de tank en kraan (0,5 liter water vanwege verstopte afvoer) heb ik nu de carsb ultrasoon laten reinigen. 1 vlotternaald bleek versleten dus beide laten vervangen. monteur wist mij ook te melden dat beide luchtschroeven dicht stonden.
Dus ik ga uit van valse lucht ?
Als ik goed kijk naar de rubbers van het luchtfilterhuis zie ik dat ze iets speling hebben (0,3-0,4 cm) Ik heb eens in het verleden deo proef gedaan en hier was weinig tot geen resultaat merkbaar. Nu is mijn vraag kan deze speling de reden zijn van dichte luchtsroeven > valse lucht?
Alvast bedankt!
ps de kawa heeft wel altijd gereden en gewerkt voor het stotteren opkwam > zelf niet eerder aan de luchtschroeven hoeven zitten!