Sportboxer-topic Jubileum-meeting 2009

glk vergist zich...
Ik hoorde een dame vertellen dat haar partner een kleine ? had.
Hierna kleurde de man en later zag ik hem een garnalen salade kiezen :+

Ehhh.... zij ging voor de garnalensalade...... macht der gewoonte zal het wel zijn. :X



Overigens had ik zo'n zelfde garnalen salade... en ik had ze groter verwacht. :/
 
Ik vond de garnalensalade verukkelijk, en ik vond de garnalen tevens groot genoeg. Maar ik ben ook niet zo veeleisend wat dat betreft..........kwaliteit boven kwantiteit ;)
Dat "kleintje" ging trouwens over de tank van de HP2 Sport........ik weet niet wat er allemaal in jullie hoofden omgaat hoor! :X

't Was een geweldige dag! Organisator(en), voorrijders, achterijders en mederijders bedankt!
Wat een prachtige foto's stonden er al op ons te wachten toen we net thuiskwamen. Dank je wel Geovangeffen, ik had helemaal niet in de gaten dat je er zoveel hebt geschoten *D. Ik heb er ook een aantal gemaakt, maar ik denk dat alleen die van onderweg nog wat toevoegen. Ik zal ze morgen bekijken, nu een beetje laat. Jeroen, hoeveel MB kan dat mailadres van je hebben? Moet ik de foto's verkleinen?

We waren al vroeg (9:40) bij de Mac aanwezig en het leuke is dat je de meesten dan aan hoort en ziet komen. In de verte hoor je dan een boxer aankomen en dan is het rekken en strekken om te zien wie het is. Leuk om met jullie allemaal (voor het eerst of hernieuwd) kennis te maken :W

Het rijden ging lekker vandaag. Je hebt altijd van die dagen dat je motor en/of jijzelf beter in het vel zitten dan op andere dagen, en dit was een goede dag :] . Zo'n dag waarop de bochtjes vloeiend gaan en het tempo vlot en waarop je het jammer vindt alweer bij het eindpunt aangeland te zijn. Gelukkig hebben we nog een poos gezellig staan nakletsen, en het etentje na afloop bij Girl en Kato was een toppie afsluiter :9~. Bedankt lieve luitjes!

Ik hoop dat we volgend (voor)jaar weer zo'n tochtje kunnen inlassen. Echt balen dat het pekelvrije seizoen bijna ten einde is :X Met wat geluk hebben we nog wat mooie weekenden voor het zover is.

Groetjes en nogmaals dank allemaal! :W
 
Laatst bewerkt:
Ook van deze kant een woord van dank aan de organisatie en de deelnemers, het was een perfecte dag. Aardige mensen die Boxermensen, ook die eencilinders zijn sympathiek en vooral stoer, net je rijbewijs en gewoon gaan :}
.......Ik ben benieuwd hoe mensen lang de weg en/of op een terrasje zo'n groepje bulderende boxers ervaren. Volgende keer ga ik ergen langs de kant staan luisteren :+
Over de terrasmensen kan ik je weinig vertellen, maar enkele koeien zullen zure melk geven, na een paar voorbij snellende boxers werd het behoorlijk onrustig in de weilanden.
 
Ik vond het ook een zeer geslaagde dag! Ook leuk dat iedereen er rekening mee houdt dat je dus net je rijbewijs hebt en dat ze ook daar niet om zeuren (is dat nou wel verstandig?) e.d.....

Freezz bedankt voor het goede voorrijden bij ons groepje, ging super zo!

Enne dr-Votec.... bedankt ;)

Iedereen ook bedankt voor zijn/haar gezelligheid!
tot de volgende rit :W
 
Laatst bewerkt:
Hej Lampje,
Graag gedaan....

Ik weet zeker dat ik zelf niet zo goed reed
toen ik net mijn rijbewijs had hoor ! (Een dikke pluim !)


Enne 't was echt niet te rustig, immers we vertrokken als laatste en zijn
als eerste aangekomen.....

gnah gnah gnah !
 
Laatst bewerkt:
Freeez over zijn voorij-capaciteiten:

Enne 't was echt niet te rustig, immers we vertrokken als laatste en zijn
als eerste aangekomen.....

gnah gnah gnah !

Aangezien ik jullie niet langszij heb zien komen is hiermee dus het bewijs geleverd dat jullie óf verdwaald zijn en uiteindelijk maar de kortste route terug naar de Mac Amersfoort hebt genomen óf dat jullie moedwillig de boel hebt afgesneden :+
 
Helaas moest ik al (te) snel afhaken vanwege andere verplichtingen maar ik vond het leuk om er toch een stukkie van mee te pikken .....
Op de terugweg nog flink wat regen gehad. Hopelijk is dat jullie bespaard gebleven!

@Jeroen, nogmaals bedankt voor het organiseren!

@Jack, wat een heerlijke 'knallen' geeft die HP2

@Henrike, ook met een GS mag je niet over een dubbel doorgetrokken streep! ;)
 
Hier spuit 11, jeetje wat een reactie's al.
Nou ik kan me overal bij aansluiten ,heb echt een topdag gehad.
Gezellige mensen mooie motoren,fijne route,leuke nababbel!
Waar kan je btw die foto's bekijken :? ja ik ben echt goed met de computer :N

Heb trouwens behoorlijk wat oponthoud gehad, de rondweg van adam was dicht, moest dus dwars door de stad heeft me wel 30 tot45 min. extra gekost.

Ma ja na zoon :] fijne dag *D
 
Aangezien ik jullie niet langszij heb zien komen is hiermee dus het bewijs geleverd dat jullie óf verdwaald zijn en uiteindelijk maar de kortste route terug naar de Mac Amersfoort hebt genomen óf dat jullie moedwillig de boel hebt afgesneden :+
Verdwaald .... Moi ?,

Neen, inhalen was me ten strengste verboden door Lichthuis,
dus hebben we dit anders moeten regelen....





Zonder gekheid:
ik zag voor Amersfoort de voorgroep wel een compleet andere weg kiezen,
, dit gebeurde gisteren wel meerdere keren.... !
Lees: Navi kaart / routering instellingen probleem...

Doch zijn jullie niet echt uit het oog verloren...
Dit kan ook niet anders als je een minuut achter elkaar vertrekt !,
doch dit toont maar aan dat we met zijn allen meer dan netjes hebben gereden....
(op het geluid na !). Hulde !
 
ook met een GS mag je niet over een dubbel doorgetrokken streep!
Ja maar bij kruisingen hebben ze altijd kleine onderbreking ! :Y :P
dan moet je wel een stukje links blijven rijden he ! (lees tot de volgende kruising....)
 
Hallo allemaal.
Zojuist heb ik alle berichtgeving even doorgenomen en ben tot de conclusie gekomen dat jullie het geweldig naar de zin hebben gehad. Klasse!
Leuk idee Jeroen om de foto's van de fietsen te linken aan de eigenaar. Nu weet ik in vele gevallen nog niet wie ik voor mij heb vanwege de helmen maar dat maakt niet uit.
'kBen benieuwd naar de overige foto's van jullie en schakel nu over naar sport-boxer.
Vriendelijke groet.Geo.
 
Ik heb ook genoten, ik zie alleen op de link naar de foto's in de OP dat ik mn duo verloren ben...
Was een topdag zo op de (G)S/R tot de volgende rit! :]
 
Freeez vergeet 'n optie...

Zonder gekheid:
ik zag voor Amersfoort de voorgroep wel een compleet andere weg kiezen,
, dit gebeurde gisteren wel meerdere keren.... !
Lees: Navi kaart / routering instellingen probleem...

:N ..... een eigenwijze voorrijder met kennis van de omgeving zal altijd voor de leukere route kiezen. :P
 
El-Barro mist iets...
Ik heb ook genoten, ik zie alleen op de link naar de foto's in de OP dat ik mn duo verloren ben...
Was een topdag zo op de (G)S/R tot de volgende rit! :]

Vraag me af of zij.... jouw duo.... ook zo'n topdag heeft gehad. :o

Lijkt me een beetje lullig.... ligt er zomaar ergens iemand in een motorpak in de berm.
Je bent toch wel terug gegaan om haar te zoeken :?

Hoelang waren jullie bij elkaar..... hadden jullie troubels... of liep de relatie gewoon niet. Pfff... je verliest toch niet zomaar iemand.... :N


:+
 
Als ze ook zo'n overall aan had...

GroteFoto-IMLVRFBB.jpg


...dan is het zoeken in de berm niet zo lastig...

:+
 
Kato over zwerfafval...:

Lijkt me een beetje lullig.... ligt er zomaar ergens iemand in een motorpak in de berm.

...voordeel van zo'n pak is dan wel, dat als het gras in de berm vies nat is, je toch gewoon droog blijft, als je in diezelfde berm wordt achtergelaten...


...om het maar us positief te bekijken dan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan