Sportieve naked-bike rijders

Leuke opnames, maar waar is de rest!!!
full
 
Hey hallo, de zomer gaat weer beginnen, waar zijn de sportieve naaktrijders?

:W

Helaas dit jaar ff geen sportiviteit van mijn kant. De V-Raptor is verkocht en er komt dit jaar geen sportfiets voor terug. Misschien volgend jaar een circuitfietsje voor erbij.

ffe een plaatje als goede herinnering aan de V-Rap

full
 
Laatst bewerkt:
:W

Helaas dit jaar ff geen sportiviteit van mijn kant. De V-Raptor is verkocht en er komt dit jaar geen sportfiets voor terug. Misschien volgend jaar een circuitfietsje voor erbij.

ffe een plaatje als goede herinnering aan de V-Rap

[afbeelding]


Het is niet de motor die het doet Ed, ik zag je op je Navigator raardere/gedurfdere toeren uithalen dan op je V-rap.
 
Was ik vanmorgen maar op de motor gestapt, het is hier in Amsterdam heerlijk zonnig..

Ok, er hangt hier en daar wel wat bewolking, maar toch..
 
Laatst bewerkt:
hey het wordt weer gezellig!!!

@jethro, danku!!

het weer is iets wisselvallig en helaas nog niet echt warm 8' graden!!!
 
Hallo,

Ik heb al een aantal keer op dit forum mee zitten lezen dus dacht, zal ook maar eens een keer een berichtje plaatsen..
Ik ben ook een aardig sportieve naked-bike rijdster. Heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en ben de gelukkige eigenares van een Suzuki Gladius geworden waar ik al het een en ander aan heb verbouwd..
Hoop dit jaar voor het eerst een circuitje mee te pakken, en wie weet een keer met jullie een ronde te touren?
 
hey hallo, ja leuk circuitje is idd een leuke ervaring, maar ook altijd opletten ieder jaar vallen er toch genoeg!!

zullen idd binnenkort weer een aantal data proberen in te plannen!!! so stay tuned!!!
 
Dat is ook zeker waar maar was ik eigenlijk niet van plan om te doen haha..
op de motor beurs veel info er over gevraagd en ben overtuigd dat ik gewoon mee moet kunnen met beginner groep maar zullen zien wat er op mn pad komt :D
Ga zeker het forum in de gaten houden ben wel in voir wat ritjes..
Gister flink gesleuteld aan mn motor en we zijn klaar voor het mooie weer en om te rijden!
 
Nice! Dit jaar weer?

Heb een ZRX overigens ook altijd een dikke fiets gevonden. :Y
Vierkant stuurkuipje vind ik persoonlijk niet zo geweldig, maar dat is een kwestie van smaak. Ik zou hem zelf denk ik vervangen voor een ronde koplamp.

de ZRX is één van de beste big bikes ooit gemaakt, de wegligging is onwijs goed en dat vierkante stuurkuipje maakt hem juist uniek en heeft hij te danken aan zijn voorbeeld de
z1000r van Eddie Lawson!!!!uit de jaren 80!!!

full
 
Laatst bewerkt:
en trouwens de zrx krijg ook af fabriek zonder stuurkuipje met ronde lamp of met halfkuip!!!
full

maar zo blijf die toch het mooiste!!!
full
 
Hallo,

Ik heb al een aantal keer op dit forum mee zitten lezen dus dacht, zal ook maar eens een keer een berichtje plaatsen..
Ik ben ook een aardig sportieve naked-bike rijdster. Heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en ben de gelukkige eigenares van een Suzuki Gladius geworden waar ik al het een en ander aan heb verbouwd..
Hoop dit jaar voor het eerst een circuitje mee te pakken, en wie weet een keer met jullie een ronde te touren?


heeswijk? Dat is hier om de hoek, leuke omgeving om te rijden :Y
 
sint oedenrode naar best is een leuk stuk voor illegale snelheden
boxtel naar schijndel is ook wel leuk
en anders bij empel de dijk op net zolang totdat je het beu bent ;)

keus genoeg hier in de buurt
 
Terug
Bovenaan Onderaan