Stel je wordt gesneden door een auto..

Mutlitask

MF'er
19 mrt 2008
202
0
Even ongeacht of het een SUV of wat dan ook is, maar het is duidelijk de fout van de auto (bijvoorbeeld wat mij overkwam: kwam een mercedes jeep uit een parkeerhaven de weg oprijden en ik moest er langs kruipen om er niet bovenop de rijden.)

Wat kun je doen in zo'n situatie want iemand aangeven bij de politie op grond van zo'n dergelijk verkeersovertreding heeft toch geen zin?
 
Even ongeacht of het een SUV of wat dan ook is, maar het is duidelijk de fout van de auto (bijvoorbeeld wat mij overkwam: kwam een mercedes jeep uit een parkeerhaven de weg oprijden en ik moest er langs kruipen om er niet bovenop de rijden.)

Wat kun je doen in zo'n situatie want iemand aangeven bij de politie op grond van zo'n dergelijk verkeersovertreding heeft toch geen zin?

schrikken, afvragen of die man/vrouw wel helemaal lekker is! en daarna beseffen dat het jezelf ook zou kunnen gebeuren :Y
 
dan moet ik elke dag 7 keer naar het politiebureau en dan hebben ze mij ook meteen te pakken :]

vertrouw het sowieso al niet om mijn motor bij een politiebureau te parkeren :+
 
met vingertje zichtbaar op je voorhoofd tikken, doe ik altijd krijg je een raar gezicht terug maar ze weten in ieder geval dat ze iets heel erg fout hebben gedaan.
 
Wat kun je doen in zo'n situatie want iemand aangeven bij de politie op grond van zo'n dergelijk verkeersovertreding heeft toch geen zin?

Beseffen dat het jou ook vast ooit weleens is gebeurd.
Vervolgens blij zijn dat het weer goed is afgelopen.
En lekker verder rijden --> vergeten & vergeven.
Géén mens die s'ochtends z'n bed uitkomt met de gedachte;
"laat ik vandaag's lekker een motor aanrijden" :?.
 
Beseffen dat het jou ook vast ooit weleens is gebeurd.
Vervolgens blij zijn dat het weer goed is afgelopen.
En lekker verder rijden --> vergeten & vergeven.
Géén mens die s'ochtends z'n bed uitkomt met de gedachte;
"laat ik vandaag's lekker een motor aanrijden" :?.

:^
 
met vingertje zichtbaar op je voorhoofd tikken, doe ik altijd krijg je een raar gezicht terug maar ze weten in ieder geval dat ze iets heel erg fout hebben gedaan.
Kost alleen maar tijd, en we moeten doorrrrrr!


goeie! :+


Wat kun je doen in zo'n situatie want iemand aangeven bij de politie op grond van zo'n dergelijk verkeersovertreding heeft toch geen zin?

Beseffen dat het jou ook vast ooit weleens is gebeurd.
Vervolgens blij zijn dat het weer goed is afgelopen.
En lekker verder rijden --> vergeten & vergeven.
Géén mens die s'ochtends z'n bed uitkomt met de gedachte;
"laat ik vandaag's lekker een motor aanrijden" :?.



dat lijkt me toch ook niet ;)

:W :W
 
Beseffen dat het jou ook vast ooit weleens is gebeurd.
Vervolgens blij zijn dat het weer goed is afgelopen.
En lekker verder rijden --> vergeten & vergeven.
Géén mens die s'ochtends z'n bed uitkomt met de gedachte;
"laat ik vandaag's lekker een motor aanrijden" :?.



:Y
 
Heb vaker zo een situaties gehad... Ik gebruik mijn claxon niet eens meer. Wel schud ik ff heen en weer met mijn hoofd. Heb echt geen zin om mezelf op te winden. Automobilist doet het heus niet expres. Maar ik zie wel dat ze schrikken en daar leren ze veel van.
 
Laatst bewerkt:
Beseffen dat het jou ook vast ooit weleens is gebeurd.
Vervolgens blij zijn dat het weer goed is afgelopen.
En lekker verder rijden --> vergeten & vergeven.
Géén mens die s'ochtends z'n bed uitkomt met de gedachte;
"laat ik vandaag's lekker een motor aanrijden" :?.

Ow dan moet jij eens even met een ex-collega van me praten. Die deed het erom tijdens files zijn auto op het laatste moment ervoor te gooien. Die man is 100% tegen motorrijders en kan het niet hebben dat die "motorrijders" altijd tussen de file door moeten rijden...En ik zal je zeggen hij meent het ook nog he. Zieke geesten zijn dat joh. Hij is ook zo een persoon van "Ik in de file, jij in de file". Ik zei daarop ooit tegen hem... "dan steek ik 2 banden van je lek, ik 2 banden, jij 2 banden!" Toen hield die zijn bek wel. Wat kan ik woest worden van zulke pisbakken zeg... Dus ze bestaan ECHT hoor! ;)
 
gewoon je koppie heen en weer schudden en dankbaar wezen dat je zonder ongeluk verder kunt rijden, foutjes maken we allemaal helaas..... :z
 
Laatst bewerkt:
gewoon je koppie heen en weer schudden en dankbaar wezen dat je zonder ongeluk verder kunt rijden, foutjes maken we allemaal helaas..... :z

Ja maar sommige "mensen" die denken dat een gebaar als "sorri" of een "handje in de lucht zo van oops ja ik weet het sorri!" alle middelen heiligt om iets voor elkaar te krijgen in het verkeer. En dat is wel even iets heel anders dan een "per ongeluk". Komt gewoon omdat het mensen zijn die echt gewoon NIET nadenken bij wat ze doen...en alles gewoon "doen" omdat ze denken... "komt wel goed"...

:N

Die mensen krijgen van mij maar een vinger. Me wijsvinger tegen me kop getikt. En dan gapen ze je nog zo stom aan ook. Ik kan me maar moeilijk beheersen op dat soort momenten, maargoed, gelukkig zit ik op de motor dat scheelt weer ter ontspanning.

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan