Straks motorzwemles?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander1989

MF veteraan
8 mrt 2008
3.281
0
Utrecht
loop.gif

images.aspx

Komende uren zullen de (onweers)buien nog wel wat uitbreiden verwacht ik boven Frankrijk.

Verwacht dat er weer heel wat straten onderwater komen te staan, al zal dit natuurlijk per plaats verschillen.

Ik ga denk ik straks maar met het koekblik naar mijn werk, want ik ben nog niet toe aan de eerst motorzwemles. ;)

Maar eerst nog even slapen. :z :W
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komende uren zullen de (onweers)buien nog wel wat uitbreiden verwacht ik boven Frankrijk.

Verwacht dat er weer heel wat straten onderwater komen te staan, al zal dit natuurlijk per plaats verschillen.

Ik ga denk ik straks maar met het koekblik naar mijn werk, want ik ben nog niet toe aan de eerst motorzwemles. ;)

Maar eerst nog even slapen. :z :W

zeker pas net je rijbewijs ;)
 
denk het, vroegah kregen we namelijk gewoon zwemles bij het motor examen... schoolslag in de 3e versnelling, vlinderslag in de 2e versnelling, en watertrappelen in de eerste versnelling...
 
Ben ik blij dat ik net een uurtje thuis ben en inmiddels ook de hoes erop heb :). Meteen een goede test voor de hoes :).
 
Dit is dus perfect weer. Ik ben er blij om. Dit betekend dat die schilders met hun herrie en slagersmuziek zoals Corrie Konings, Jan Smit, Gordon, BZN en andere shit gewoon morgenochtend niet aan het schilderen gaan hier en ik dus eindelijk kan kan uitslapen.

Helemaal perfect!
 
Laatst bewerkt:
Lekker gereden, afgezien van een sukkel in een koekblik die zijn dode hoek vergat ...

Wel wat regen, maar met goede kledij geen probleem. Vandaag maar 1 andere motorrijder tegengekomen.
 
heerlijk gereden, regenpak was wel een beetje lek.. zoals ie al tijden is, dus me kruis was nat :+

verder heeeeeeelijk gevlamt hoor :Y
tis maar water...
 
Ik heb net half/half met mijn instructeur gelukkig mijn tweede AVD-les die ik om 9.00 zou hebben naar woensdag verplaatst (ik snap nu alleen nog steeds niet of dat me 40 euro extra kost, maar ik gaf het eerlijk aan dat ik het van hem af liet hangen omdat het voor mij zo'n 2 weken eten is en toen zei hij dat HIJ het niet zou doen).. Onweert hier ook behoorlijk en komt ook aardig wat water uit de lucht..
 
heerlijk gereden, regenpak was wel een beetje lek.. zoals ie al tijden is, dus me kruis was nat :+

verder heeeeeeelijk gevlamt hoor :Y
tis maar water...

OF de incontinentie komt gewoon erg vroeg bij je.... alle mogelijkheden open houden he :+
 
Ik heb net half/half met mijn instructeur gelukkig mijn tweede AVD-les die ik om 9.00 zou hebben naar woensdag verplaatst (ik snap nu alleen nog steeds niet of dat me 40 euro extra kost, maar ik gaf het eerlijk aan dat ik het van hem af liet hangen omdat het voor mij zo'n 2 weken eten is en toen zei hij dat HIJ het niet zou doen).. Onweert hier ook behoorlijk en komt ook aardig wat water uit de lucht..


Ik moest altijd wel gewoon rijden :Y :/

''Is goed voor je B| '' en }) zei hij dan altijd.

Waren wel de enige keren dat hij vrolijk in een auto achter me reed ipv op de motor, grrrrrr....


*hij had wel gelijk, uiteraard*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan