Streetfighter GSX750F vs. GSX R, R6, Ducati 1198

Hij heeft gereden nadat de versnellingsbak gerepareerd was, toen kwam ik erachter dat er een paar stationair sproeiers verstopt zaten. Dat opgelost krijg je weer geen vonk meer bij de bougies, ik heb dat vandaag gefikst en zal hem morgen weer in elkaar zetten. (als het begin is moeilijk)

Ik moet ook nog steeds de undertail, slot achterzit plaatsen en een definitieve kenteken houder maken, maar ja alles op zijn tijd.

Wel alvast wat fotootjes als teaser

full


full


full


full


O-)
 
Als ik 'm zo zie zou ik haast de voorvork opnieuw laten anodiseren in een iets beter matchende tint goud :P

Verder :}
 
Hij word echt heel dik man. Spuitwerk met carbon vind ik echt super gedaan.
Voorvork kleurt idd wat minder bij de rest maar idd ieder zen ding.
Toch blijft ik het een favoriet vinden ;)
 
Vind de koplamp juist mooi!, beter dan al die scooterkuipjes of zoals zo velen met 2 ronde lampjes.
 
Dat effect met dat carbon maakt em echt super nice:D
Ik kan niet lassen maar wil dit graag leren, wat voor lasapparaat heb je gebruikt voor die uitlaten?
is het een beetje makkelijk te leren?
 
Dank voor de reacties.

Er zijn geen updates tot nu toe, zodra ik er weer puf en tijd ervoor heb zal ik hem helemaal af maken, laatste loodjes zijn het zwaarst. Ondertussen scheur ik er wel op rond, en ''wauw'' wat rijd hij lekker, SSSSuuuper strak door de bochten. Het frame is onwijs stijf geworden, maar hij rijd nog wel confortabel.

De uitlaat heb ik met een Tig lasmachine gelast, na wat oefenen heb je het aardig snel onder de knie. Wat ook erg helpt is natuurlijk weten hoe de machine in te stellen, wil je dit ook te weten komen kijk dan op de site van Miller: TIG Welding Calculator - MillerWelds
Er is ook een app beschikbaar in de appstore, als je een Apple heb. Verder veel video's kijken en flink wat materiaal erdoorheen branden :Y .

De machine zelf heb ik via Ebay gekocht het merk is TigMig type: INVERTER TIG WIG AC/DC PULS 200 A, een fantastische machine waarmee je alles kan lassen zelfs aluminium (dit is mij nog niet gelukt ;( )

PS. Het mooiste zijn de reacties van mensen als je voor het stoplicht staat :}
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie! Hier heb ik wat aan, ik ga er een kopen en maar eens aan het klungelen. Het is echt waardeloos om niet te kunnen lassen als je met een project bezig bent.
 
Ik ben zeer onder de indruk van je bouw werk, ik vind dat carbon echt super mooi! Kan je me misschien een pb sturen waar je het carbon hebt gekocht, en heb je er een handleiding bij gekregen of heb je dat zelf opgezocht op google?
 
hoe en wat je moet doen staat in onderstaand bericht.

Zo heel moeilijk is het niet alleen moet je het geduld ervoor hebben en gewoon doen, lukt het niet begin dan gewoon opnieuw. Je moet wel klein beginnen daarna steeds steeds grotere en ingewikkeldere voorwerpen.

De spullen haal ik uit de UK via www.carbonmods.co.uk of www.easycomposites.co.uk, zijn beide het zelfde bedrijf alleen is de laatste site meer voor grote hoeveelheden. Op de eerste zijn ook handleidingen te vinden inc. filmpjes (
), het ziet er wel erg makkelijk uit dus vergis je er niet in |( .

Het moeilijkste is als de base-coat op het voorwerp zit en het carbon er op moet, het blijft niet zo goed plakken als het lijkt in het filmpje. Hierna is het gewoon genoeg lagen opbouwen zodat je er niet doorheen schuurt. Mocht het nog niet glad zijn doe dan gewoon nog een laag blanke-epoxy eroverheen. Het belangrijkste zie je nergens staan, maar trek de epoxy zodra het gemengd is vacuüm. Hiermee verwijder je kleine luchtbelletjes, als je dit niet doet krijg je witte stipjes en wazen over het voorwerp. Ik kwam hier pas achter toen ik de kont klaar had, nu valt het gelukkig bij mij mee :} .

Als laatste gebruik ik een blanke 2K lak, over een tijdje ga ik proberen om het carbon als laatste te polijsten.

Als je het gaat proberen sta ik open voor vragen, en veel succes.
 
Hoe is je ervaring met die teller op die wijze aan het stuur gemonteerd? omdat je aangaf dat je 2 gaatjes in het stuur geboord hebt en daar schroefdraad in getapt....

Zit dit strak vast of trilt dat alle kanten op als je een beetje op snelheid rijdt?

Sander
 
naja mijn koso heeft aan de achterkant gewoon 3 draadbusjes zitten dus een metalen beugeltje is zo gefixt natuurlijk
 
ik heb 2 beugeltjes gemaakt om het frame van de koso teller aan het contactslot vast te maken.

en dat valt er niet zomaar af gelukkig :) zit altijd nog de kabel aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan