stuurdemper tl1000

Tom-R

MF veteraan
28 apr 2003
6.309
0
Ik heb m,n tl1000s in maart gekocht alleen zat er geen stuurdemper op. Nu heb ik begrepen dat het een modificatie is geweest in `97. Ik rijd op een`99 er en heb tot dusver nog geen tankslapper gehad bij een wheelie. Nou ja wheelie, voorwiel iets los O-) Is het verstandig om er alsnog een stuurdemper op te zetten of moet ik terug gaan naar de dealer waar ik hem gekocht heb omdat hij er misschien op hoort te zitten. Maakt het misschien wat uit dat de motor door de dealer uit duitsland is geimporteerd ? Wie kan mij met deze vraag helpen
 
Rechtuit wheelien is niet echt het probleem,draai je gas maar eens flink los vanuit een (nationale-)bocht...ik ben in elk geval blij dak er een op heb al zou ik liever een instelbaar exemplaar hebben voor de rustige momenten.
 
Ik heb de dealer even gebeld ,het was een modificatie in 1997. De `99 ers hebben geen stuurdemper '( Ik zal dus zelf een moeten kopen.
 
Volgens mij hebben ze uiteindelijk allemaal een stuurdemper gehad. De '97ers na modificatie, de rest standaard. Bij de latere modellen zit er ook een andere kroonplaat op, om de stuurdemper te kunnen monteren (uiteraard voor zover ik weet).


Ik zou hem erop zetten. Uiteindelijk verongeluk je der mee zonder stuurdemper (ik vond die van mij in ieder geval errug onrustig zonder demper - was wel een '97er).

Veel plezier met je TLleke!!
 
mmm krijg er inderdaad wel een raar gevoel over. Wordt het straks zijn woord tegen mijn woord Ik zeg dat hij er op hoort en hij zegt van niet, zucht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan