Superbikewedstrijd brno

desperados

MF'er
9 jan 2005
244
7
wezep
Het ligt in de planning om de superbike wedstrijd van Brno te bezoeken op 22-7-07. Onze voorkeur van overnachten gaat uit naar een simpel hotel. Natuurlijk het liefs in de buurt van het circuit maar ook van de stad ivm vertier s avonds. Wie heeft ervaring of tips.
 
Laatst bewerkt:
Om dit topic even te kicken.
Ik en een maat zijn ook van plan om te gaan. Op de motor natuurlijk :]

Iemand tips over routes, hotels en andere dingen waar op gelet moet worden.

Alvast bedankt,

Gr John
 
Het weekend is geregeld.
We gaan met 4 man per auto naar Brno. Dus gewoon trappen door Duitsland naar Dreesden en dan via Praag afzaken naar Brno. we vertrekken Donderdagavond en gaan Maandagochtend terug.
De kaarten heb ik gekocht via de site van het circuit www.automotodrombrno.cz . Deze kosten 800 Czk per stuk voor een heel weekend wat neer komt op een kleine 29 euri. En dit zijn dan de op een na duurste kaarten alleen de VIP-kaarten zijn duurder € 166,00 voor een heel weekend. Maar dan is je weekend geheel verzorgd incl hapje en drankje.
Op de site staan ook links naar de diverse hotels in de buurt. Uit deze lijst heb ik er een paar gekozen en heb via een omweg de kwaliteit proberen te tackelen door te boeken via een profesionele reisorganistatie. Het blijft voormalig Oost-blok.
De kosten hiervan zijn voor 2 x 2 persoonskamer 34 euri per nacht perpersoon.
Heb zelf geen ervaring met Tsjechie maar wat ik van de meesten begrijp vallen de verblijfskosten er ook wel mee. In de Moto73 stond dat een liter bier vorig jaar rond1 euri koste dus sucses verzekerd.
 
Ik ga naar de motogp in Brno dit jaar, helaas zaten alle hotels in Brno al volgeboekt, dus wij zitten een km of 50 van circuit (nog steeds dichtbij). Kosten weet ik zo ff niet... Hotel hebben wij geboekt via bookings.nl ofzo.
 
klinkt allemaal wel goedkoop dat tjechië :)

mischien dat ik drover na ga denken om ook een keer te gaan.
 
Het weekend is geregeld.
We gaan met 4 man per auto naar Brno. Dus gewoon trappen door Duitsland naar Dreesden en dan via Praag afzaken naar Brno. we vertrekken Donderdagavond en gaan Maandagochtend terug.
De kaarten heb ik gekocht via de site van het circuit www.automotodrombrno.cz . Deze kosten 800 Czk per stuk voor een heel weekend wat neer komt op een kleine 29 euri. En dit zijn dan de op een na duurste kaarten alleen de VIP-kaarten zijn duurder € 166,00 voor een heel weekend. Maar dan is je weekend geheel verzorgd incl hapje en drankje.
Op de site staan ook links naar de diverse hotels in de buurt. Uit deze lijst heb ik er een paar gekozen en heb via een omweg de kwaliteit proberen te tackelen door te boeken via een profesionele reisorganistatie. Het blijft voormalig Oost-blok.
De kosten hiervan zijn voor 2 x 2 persoonskamer 34 euri per nacht perpersoon.
Heb zelf geen ervaring met Tsjechie maar wat ik van de meesten begrijp vallen de verblijfskosten er ook wel mee. In de Moto73 stond dat een liter bier vorig jaar rond1 euri koste dus sucses verzekerd.
gaaaf :} ik en een maat van me gaan vandaag bekijken hoe en wat :)
 
2 jaar geleden, GP van BRNO bezocht, kost geen drol en echt super circuit! Bier is goedkoop en lekker :P Ik had geloof ik kaartjes van rond de 35 euro voor het hele weekend 8-) Kon je ook nog op 2 stukken van het circuit kijken *O*
Maar waarom gaat toch iedereen in een hotel :? Ga toch lekker op de camping staan, veel gezelliger en op loopafstand van het circuit :Y
Stappen is ook lachen daar trouwens, en op de camping is ook altijd wel wat te doen.

Kortom BRNO is een echte aanrader!!!

Dit jaar naar Misano 8-)

Grtz, Bart
 
Inderdaad.
Ben in 2004 bij MotoGP geweest (zie oude topic) en heb camping gepakt. 30 min. lopen van circuit.
Super gezellig. Wel veel duitsers en herrie camping.
Camping was geloof ik iets van 10 euro per nacht.
Bier tent op de camping aanwezig :P
 
We zijn ook van plan naar de Superbikes te gaan. Ik en 7 man uit Engeland.
Ik heb gekeken op de site, maar kan so 1-2-3 geen link naar hotels vinden of ik moet er overheen kijken. 34eu pp per nacht is een acceptabel bedrag. Kan je anders even de site geven van het hotel, indien ze een site hebben.

Alvast bedankt voor de info en moeite.

Het weekend is geregeld.
We gaan met 4 man per auto naar Brno. Dus gewoon trappen door Duitsland naar Dreesden en dan via Praag afzaken naar Brno. we vertrekken Donderdagavond en gaan Maandagochtend terug.
De kaarten heb ik gekocht via de site van het circuit www.automotodrombrno.cz . Deze kosten 800 Czk per stuk voor een heel weekend wat neer komt op een kleine 29 euri. En dit zijn dan de op een na duurste kaarten alleen de VIP-kaarten zijn duurder € 166,00 voor een heel weekend. Maar dan is je weekend geheel verzorgd incl hapje en drankje.
Op de site staan ook links naar de diverse hotels in de buurt. Uit deze lijst heb ik er een paar gekozen en heb via een omweg de kwaliteit proberen te tackelen door te boeken via een profesionele reisorganistatie. Het blijft voormalig Oost-blok.
De kosten hiervan zijn voor 2 x 2 persoonskamer 34 euri per nacht perpersoon.
Heb zelf geen ervaring met Tsjechie maar wat ik van de meesten begrijp vallen de verblijfskosten er ook wel mee. In de Moto73 stond dat een liter bier vorig jaar rond1 euri koste dus sucses verzekerd.
 
2 jaar geleden, GP van BRNO bezocht, kost geen drol en echt super circuit! Bier is goedkoop en lekker :P Ik had geloof ik kaartjes van rond de 35 euro voor het hele weekend 8-) Kon je ook nog op 2 stukken van het circuit kijken *O*
Maar waarom gaat toch iedereen in een hotel :? Ga toch lekker op de camping staan, veel gezelliger en op loopafstand van het circuit :Y
Stappen is ook lachen daar trouwens, en op de camping is ook altijd wel wat te doen.

Kortom BRNO is een echte aanrader!!!

Dit jaar naar Misano 8-)

Grtz, Bart

Wij zijn bij superbiek in misane geweest, zaten in hotel tiffany in catolica( 5 minuten met de motor). binnen te parkeren. Zit het kawateam ook tijdens de moto gp.
 
wij zaten vorig jaar( moto gp) in een hotel 20 km ten zuiden van brno, zal ff checken welke dat ook weer was. prima te doen daar op brno.

hotels echt oostblok met een tafellaken als handdoek........... _O- _O- _O- en mooie tl aan het plafond.
Kan me geen bijzonderheden voor de geest halen waar je op moet letten. Alleen niet te hard rijden want ze controleren wel vaak en veel. Als je je aan de regels houdt is het een prima land
 
Laatst bewerkt:
Goedkoop bier in tsjechie valt tegen, in de grotere steden en plaatsen zijn ze ook niet dom en vragen ze graag de zelfde prijzen als hier.

Zijn vaak de kleine dorpjes waar de prijzen heel erg laag zijn.
ik hoop volgend jaar naar de GP van tsjechie te kunnen :)
 
Goedendag, ik ben van plan om morgen op den heiligen koe te vertrekken naar Brno de SBK dus. Zijn er mensen die hetzelfde gaan doen????? Ik was er al een aantal malen en kamperen kan ook, een hotel was vorig jaar met de MGP erg duur (100 Eu) en met de sbk is er minder vertier rondom het circuit en is de camping dus een prima optie lijkt mij. Als er mensen een pension o.i.d gereserveerd hebben wil ik ook hier wel in mee. No Problem. 0636266922
 
Laatst bewerkt:
Ik en Spidy verterkken over 9 uurtjes richting Brno.
Eerste dag rijden we 700 km tot in Duitsland 2e dag 500 tot in Brno.
We slapen daar n een 4* hotel met aparte parkeerboxen dus dat is mooi.

Nu nog hopen op goed weer :)
 
http://sbk.perugiatiming.com/results.asp?p_S_Campionato=SBK&p_Anno=2007&p_Sessione=L1A


[20/07] Friday 10.30 Free Practice


1 Biaggi Max Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSX-R1000 K7 18 2'01.892

2 Toseland James Hannspree Ten Kate Honda Honda CBR1000RR 23 2'02.204

3 Bayliss Troy Ducati Xerox Team Ducati 999 F07 17 2'02.362

4 Haga Noriyuki Yamaha Motor Italia Yamaha YZF-R1 23 2'02.380

5 Kagayama Yukio Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSX-R1000 K7 19 2'02.805

6 Corser Troy Yamaha Motor Italia Yamaha YZF-R1 12 2'02.975

7 Rolfo Roberto Hannspree Ten Kate Honda Honda CBR1000RR 17 2'03.117

8 Fabrizio Michel D.F.X. Corse Honda CBR1000RR 19 2'03.258

9 Nieto Fonsi Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX-10R 16 2'03.763

10 Xaus Ruben Team Sterilgarda Ducati 999 F06 18 2'03.856

11 Laconi Régis Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX-10R 19 2'04.102

12 Neukirchner Max Suzuki Germany Suzuki GSX-R1000 K6 19 2'04.184

13 Lanzi Lorenzo Ducati Xerox Team Ducati 999 F07 15 2'04.255

14 Iannuzzo Vittorio Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX-10R 15 2'04.711

15 Nakatomi Shinichi Yamaha YZF Yamaha YZF-R1 21 2'04.914

16 Smrz Jakub Team Caracchi Ducati SC Ducati 999 F05 18 2'04.958

17 Muggeridge Karl Alto Evolution Honda Honda CBR1000RR 16 2'05.336

18 Morelli Luca D.F.X. Corse Honda CBR1000RR 19 2'06.166

19 Drazdak Jiri Yamaha Jr. Pro SBK Racing Yamaha YZF-R1 17 2'06.331

20 Polita Alessandro Celani Team Suzuki Italia Suzuki GSX-R1000 K6 16 2'06.778

21 Zaiser Christian LBR Racing Team MV Agusta F4 312 R 1 2'06.815

22 Cihak Milos Prorace Suzuki GSX-R1000 K6 14 2'06.825

23 Ellison Dean Team Pedercini Ducati 999RS 19 2'08.936
 
In de nacht van vrijdag op zaterdag werd de WSBK paddock in Brno getroffen door hevig noodweer. Regen, storm en onweer zorgden voor veel paniek op het Tsjechische circuit!

Er is behoorlijke schade.
 
WSBK qualifying times (2) – Brno:

1. Noriyuki Haga
2. Troy Bayliss
3. Troy Corser
4. James Toseland
5. Yukio Kagayama
6. Max Biaggi
7. Michel Fabrizio
8. Roberto Rolfo
9. Regis Laconi
10. Fonsi Nieto
 
Zo weer terug uit Brno.
Echt een aanrader, mooi circuit goed hotel en flink genoten :Y
 
Ook weer terug in het natte nederland. Het was een positieve ervaring om Brno te bezoeken. Mooie races, lekkere temperatuur, goedkoop eten en bier, en vooral veel mooie vrouwen met zeer natuurlijke rondingen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan