Supermotard ACHTERWIEL Gezocht

crazy-rrx

Rookie
3 mrt 2010
22
0
Meppel
hallo,
ik zoek een supermotard achtervelg.( SPAAKWIEL!)
hetliefst compleet met naaf en spaken
de breedte mag tussen de 4.50 en 5.00 inch zijn
het komt onder een ktm,


alvast bedankt.

mvg raymon
 
Laatst bewerkt:
Moet het perse een spaakwiel zijn? Ik weet dat ze er ook wel eens gewone wielen voor gebruiken van bijvoorbeeld een GS500 en laat ik daar nou nog een achterwiel van hebben staan :P

Hoor het wel even van je.
 
Moet het perse een spaakwiel zijn? Ik weet dat ze er ook wel eens gewone wielen voor gebruiken van bijvoorbeeld een GS500 en laat ik daar nou nog een achterwiel van hebben staan :P

Hoor het wel even van je.


nee want ik heb al een gespaakt voorwiel.
dus dan vind ik het wel fijn als ik 2dezelfde heb .


toch bedankt
 
ik heb een 4,5j achtervelg van een suzuki gsxr750 1988/89
eerlijk gezegd heb ik er 2
een half onderweg om te polijsten
eentje wit
 
ja je ziet het vaker, maar ik vind het niet zo mooi, of het moeten yspaak wielen zijn..

maar als je goed had gelezen stond er een bericht boven je dat ik al een gespaakt voor wiel heb en graag ook een gespaakt achterwiel wil.
 
ja ben zelf ook eens met gespaakt.....gooide het alleen op
ik geef alleen de mogelijkheid als je toch iets zoekt en anders mijn excuses voor het vervuilen van je topic....
niemand zeikt die andere gast af met zijn gs550 velg ;)

EDIT: stille hint :+


oh oh oh, die gegoten wielen zijn geen ruk waard onder een sm, spaakwielen en anders niks natuurlijk.

tja of een SM zonder velgen en dan maar naar blijven kijken hoe die op de bok staat of als je een setje gegoten had al was het om eff emee rond te rijden?
ik weet wel wat ik had gedaan ;)
 
Laatst bewerkt:
full


Het duurde even, maar dan toch........

De velg is trouwens vuil van stof. Hij ligt al een ruime tijd in het magazijn hier.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan