Supermotard circuitdag voor beginners deel II

rijden we in twee groepen? langzaam en minder langzaam?

  • ja

    Stemmen: 17 70,8%
  • nee

    Stemmen: 7 29,2%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Op zich lijkt het me wel leuk eens in Emmen te rijden. Weer eens wat anders als Landsard of Lelystad!
Ben momenteel toch werkeloos, dus tijd genoeg!

Hoe zit het bij regen of als je niet kan op het laatste moment?
Krijg je dan je geld terug?of ben je dan die 100 euro kwijt?
 
Op zich lijkt het me wel leuk eens in Emmen te rijden. Weer eens wat anders als Landsard of Lelystad!
Ben momenteel toch werkeloos, dus tijd genoeg!

Hoe zit het bij regen of als je niet kan op het laatste moment?
Krijg je dan je geld terug?of ben je dan die 100 euro kwijt?


in eerste instantie ben je €100,- kwijt (maar die dag zelf krijg je geld terug (afhankelijk van het aantal deelenerms) je zal dus wel ongeveer € 50,- terug krijgen.
Als je niet kan om een goede reden.... dan wil ik wel eens over mijn hart strijken! De laatste keer ging iemand binnen 3 ronden onderuit en brak zijn enkel! die heeft gewoon het hele bedrag terug gehad. Die is dan dus wel op het circuit geweest! als je helemaal niet naar het circuit komt, heb je pech!

Aangezien de plaatsen beperkt zijn wil ik niet dat mensen zich opgeven en dan niet komen. Het is dan teveel geregel met geld e.d. Plus dat ik telkens moet controelren of de "smoesjes" wel kloppen.

Regen korting kennen we ook niet..... afgelopen keer hadden we zelfs HAGEL!! hahahahah maar dat is best gezellig ff schuilen en praten over racen ;-)
 
Niet iedereen heeft de luxe en het budget van meerdere sets velgen/banden ;)


De betere rijders hebben wel extra regenbandjes bij die je ter plekke kan kopen en er op leggen! dus op slicks is niet persee noodzakelijk!
 
En mocht de baan nat zijn, dan helpen we toch een handje, net als de vorige keer! :}
full
 
Laatst bewerkt:
En mocht de baan nat zijn, dan helpen we toch een handje, net als de vorige keer! :}
[afbeelding]


toch zie ik op de achtergrond twee man staan kijken....... o.a. JELMER!!!!

Wel de baan slopen met je stuur en voetsteunen of was dat jouw een manier om een regen afvoergoot in de baan te krijgen???
 
toch zie ik op de achtergrond twee man staan kijken....... o.a. JELMER!!!!

Wel de baan slopen met je stuur en voetsteunen of was dat jouw een manier om een regen afvoergoot in de baan te krijgen???
Ik was de leidinggevende O-)

en waar komt die foto vandaan? Wie heeft die gemaakt.. want die had ik nog helemaal niet gezien?
 
Laatst bewerkt:
in eerste instantie ben je €100,- kwijt (maar die dag zelf krijg je geld terug (afhankelijk van het aantal deelenerms) je zal dus wel ongeveer € 50,- terug krijgen.
Als je niet kan om een goede reden.... dan wil ik wel eens over mijn hart strijken! De laatste keer ging iemand binnen 3 ronden onderuit en brak zijn enkel! die heeft gewoon het hele bedrag terug gehad. Die is dan dus wel op het circuit geweest! als je helemaal niet naar het circuit komt, heb je pech!

Aangezien de plaatsen beperkt zijn wil ik niet dat mensen zich opgeven en dan niet komen. Het is dan teveel geregel met geld e.d. Plus dat ik telkens moet controelren of de "smoesjes" wel kloppen.

Regen korting kennen we ook niet..... afgelopen keer hadden we zelfs HAGEL!! hahahahah maar dat is best gezellig ff schuilen en praten over racen ;-)


Ok, ok. Geld terug krijgen is dus eigenlijk geen optie, tenzij er (zoals vorige x) iets ernstigs gebeurd. Geen probleem. Ik waardeer al erg dat je dit wil organiseren.

Wat betreft de regen, hopelijk is dat dan niet het geval, ik ga geen regenbanden kopen voor die ene x rijden. Ik ben ook maar een beginner met beperkt budget.

Al met al zal ik eens kijken of er iemand van de BSM met me mee wil die dag.
Want om nu in mijn uppie 3 uur te gaan rijden (met aanhanger), is me iets teveel van het goede.

Keep up the good work!!
full
 
Ach, regen rijden met wegbanden kan ook heel goed gaan hoor.. |(

en tom die heeft vast nog wel 2dehands regenbanden voor maar 25 eu per stuk
 
Ok, ok. Geld terug krijgen is dus eigenlijk geen optie, tenzij er (zoals vorige x) iets ernstigs gebeurd. Geen probleem. Ik waardeer al erg dat je dit wil organiseren.

Wat betreft de regen, hopelijk is dat dan niet het geval, ik ga geen regenbanden kopen voor die ene x rijden. Ik ben ook maar een beginner met beperkt budget.

Al met al zal ik eens kijken of er iemand van de BSM met me mee wil die dag.
Want om nu in mijn uppie 3 uur te gaan rijden (met aanhanger), is me iets teveel van het goede.

Keep up the good work!![afbeelding]


Elsnorro komt uit baarle nassau...... is ook een optie om eens te proberen. Die zat iig ook wel eens op het BSM topic.

trouwens een gebruikte regenband voor voor kost je iets van € 30,- achterbandje zal TvT wel hebben dus das ff in het weekend niet stappen en je kan ook regen rijden!
 
Laatst bewerkt:
We kunnen ook wel samen een kar/trailer huren...ik heb iig al mn eigen auto met trekhaak.
dat zou een goede oplossing zijn. alleen de auto van mn pa heeft een trekhaak, maar die moet hem maandag natuurlijk gewoon mee naar zijn werk.
jij woont in utrecht, dus dat moet wel lukken :)
 
Wees blij dat jullie allemaal kunnen rijden..dat geld terug als er iets ergs gebeurt is wel je minste zorg.
Van mijn part was de husqvarna krom en ik weer recht. Dus als je kan ga rijden !
 
Ok, ok. Geld terug krijgen is dus eigenlijk geen optie, tenzij er (zoals vorige x) iets ernstigs gebeurd. Geen probleem. Ik waardeer al erg dat je dit wil organiseren.

Wat betreft de regen, hopelijk is dat dan niet het geval, ik ga geen regenbanden kopen voor die ene x rijden. Ik ben ook maar een beginner met beperkt budget.

Al met al zal ik eens kijken of er iemand van de BSM met me mee wil die dag.
Want om nu in mijn uppie 3 uur te gaan rijden (met aanhanger), is me iets teveel van het goede.

Keep up the good work!![afbeelding]

Als jij een aanhanger voor 2 motoren weet te regelen kun je meerijden.
Kost je niks. (kost mij ook niks :) )
Als ik in mn 1tje rijd past mijn SM precies achterin de caddy *D
Laat wat weten als je interesse hebt.
 
Als jij een aanhanger voor 2 motoren weet te regelen kun je meerijden.
Kost je niks. (kost mij ook niks :) )
Als ik in mn 1tje rijd past mijn SM precies achterin de caddy *D
Laat wat weten als je interesse hebt.

Ik heb een aanhanger voor 2 motoren! En heb ook vervoer. Dat is dus geen probleem.
Ik kijk even of Frank (BSM) mee wil, anders is het wel een optie dat je met mij meegaat.
(auto vd zaak en aanhanger)

Hou BSM-topic in de gaten!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een aanhanger voor 2 motoren! En heb ook vervoer. Dat is dus geen probleem.
Ik kijk even of Frank (BSM) mee wil, anders is het wel een optie dat je met mij meegaat.
(auto vd zaak en aanhanger)

Hou BSM-topic in de gaten!


Is dit een inschrijving o.v.b.?
Dan zet ik je op de lijst!
 
Ik heb een aanhanger voor 2 motoren! En heb ook vervoer. Dat is dus geen probleem.
Ik kijk even of Frank (BSM) mee wil, anders is het wel een optie dat je met mij meegaat.
(auto vd zaak en aanhanger)

Hou BSM-topic in de gaten!

Ja ik wil wel mee dus je kunt ons inschrijven :}
 
Um,, Mensen..

Is het voor mij wel veilig als ik foto's kom maken?
Met al die 'natuurtalenten'.
Ik ben vorig jaar augustus al eens onder uit gereden op het beruchte circuit 'pottendijk' te Emmen.
Dat wil ik dit maal niet nog eens.

Al is het die dag warm, als vrouw zijnde dan toch maar dikke trui aan.. Misschien dat ik dan veiliger sta;) hihi..

We gaan ervoor heren, zolang jullie me heel laten kunnen er mooie pics komen:P

Groetjes Danielle
www.demifotografie.come2me.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan