Supermotard omgeving Eindhoven / Weert

RAPTOR88

MF veteraan
29 jul 2010
1.272
13
Budel
Ik vroeg me nu eens af wie er in of uit de omgeving Eindhoven / Weert allemaal supermotard rijdt.

Ik zelf rijdt nu alleen maar voor het zelfde geld zit er bij mij in of bij het dorp(Budel) mensen of zelfs een hele club.
Ik heb in sommige topics bij de de openingspagina wel mensen gezien uit de regio i.i.g.

Misschien kan via dit topic ook eens een meeting, ritje of iets dergelijks gepland worden voor in de regio...
 
Is inderdaad weinig, maar we komen er wel denk/hoop ik :)

Ik rij rond op een 525, alleen afgelopen maand niet gereden, over een week of twee ben ik weer op de weg te bekennen :]

Iemand van jullie circuitrijders? Dat wil ik namelijk ook gaan doen 8-)
 
Er liggen hier toch ook banen in de buurt, Veldhoven, Valkenswaard (hier in Budel weliswaar cross maar misschien rijden er wel sm en cross)
 
Hoi, ik woon in Geleen en rijd een Aprilia Dorsoduro.
Niet echt een supermoto waarmee je ook off-road rijd, maar toch leuk mee kan rijden.
Ik vis vaak in Maarheeze en hoor en zie daar vaker SM motoren rijden.
Dus er is in die regio genoeg animo.
 
Hoi, ik woon in Geleen en rijd een Aprilia Dorsoduro.
Niet echt een supermoto waarmee je ook off-road rijd, maar toch leuk mee kan rijden.
Ik vis vaak in Maarheeze en hoor en zie daar vaker SM motoren rijden.
Dus er is in die regio genoeg animo.




:}



Ik kom ook uit geleen (de weareld stad, haha)

Heb `ne KTM 660SMC 2005

Toevallig afgelopen woensdag de SM cursus van MvD gedaan.

Echt een aanrader voor mensen die willen leren sliden of zoals ik die het al een beetje onder de knie hadden... maar nu lukt het nog beter! 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hey mannen,

Ik kom uit Valkenswaard, En maak met dit apparaat hier het dorp onveilig;):

1019645910_6_ZboQ.jpeg
 
Hey Roellie88 mooie machine!
Aan welke kant van Valkenswaard ben je vaak te vinden?
Is er aan de kanten van de achelse kluis wat leuks?
 
Hey ik kom uit someren, heb een ktm 380 supermoto, en keb nog 2 maatjes in veldhoven met een ktm 300 en een sxv 550

Hey dat is toevallig, ik werk in Someren bij EKB Zuid voorheen AVO Techniek (tussen stramit en de scania en schuin tegenover breedveld.

Welke kanten rijden jullie meestal, lierop enz of toch meer aan de andere kant van het kanaal?
 
Als ik een keer tijd heb,en jullie zijn in de buurt ,dan rij ik wel een keer mee.
Someren is een paar keer schakelen :W
 
Laatst bewerkt:
Hey Roellie88 mooie machine!
Aan welke kant van Valkenswaard ben je vaak te vinden?
Is er aan de kanten van de achelse kluis wat leuks?


gij kent het ook nie laten liggen he..

soerendonk : ik en rob (sxv & husq510)
budel : jij en ruud .. en ktm 525
Gastel nog 1 met ktm 620

en geloof met met 10 man achter elkaar weelien is toch net wat gevaarlijk.

Ik ga zaterdag mijn motor ophalen, om dan s middags te rijden
en zondag ook. (afhankelijk van het weer.) dus post maar hoelaat bij van horne :]
 
Hoelang ben je ongeveer van plan te gaan rijden als je op zaterdag gaat rijden 1 a 2u ofzo?
Ja ik moet ook nog aan school denken omdat ik zondag ook al weg ben, hehe dat is het irritante.
Haha ik zal niet veel wheelys maken aangezien ik um amper omhoog krijg whaah.

Voor de zaterdag dan zou het tijdstip mij niet zo veel uitmaken aangezien ik m'n boeken nog al eens snel ff aan de kant kan leggen.

Zondags ga ik naar een Oldskool Ford meeting in Venlo dus dan zou ik nog moeten kijken wanneer ik kan.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe Supermoto rijder erbij vanuit Dommelen!
Merge ga ik nr t baantje (eurocircuit)!
Mits het vrij is!

mijn brommert :]
 
Laatst bewerkt:
Ik kom uit Weert maar studeer nu in Maastricht.

Mijn SM is enkele weken geleden helaas gejat, ga wss wel weer een nieuwe halen ;) Was eigenlijk ook al op zoek naar mede SM'ers :D
 
Ik zie op de rivierstraat bij de Heilighartkerk dagelijks een KTM voorbij komen ik denk een 640 supermotard, iemand van hier?
 
Vandaag achter iemand aangereden van Maarheeze tot Budel

Was een ktm met kenteken **-HH-24 meen ik.

Akra demper sowieso.
Oranje rim striping of ook velgen.

Bestuurder had ook sidi's aan wit met rood dacht ik.


Stond nog even stil bij een bushokje in Maarheeze.

Iemand van hier???
 
Terug
Bovenaan Onderaan