Suzuki Bandit 1200 Naked

gxtream

Die hard MF'er
11 aug 2005
693
12
eindhoven
ik heb deze bandit nou al een tijdje in mijn bezit maar wil toch weer terug naar een 600.
de bandit heeft nou iets meer dan 27000 km gereden.

hij is uit '97 en heeft 5 versnellingen, de snelle versie (schijnt)

**** vergeten te melden ****

er zit een dynojet stage 1 kit op in combinatie met open uitlaat. (zit nu wel een db kiler in)

hierdoor de nodige pktjes extra, en dat is goed te merken!!

er is in de tijd dat ik hem heb veel aan gedaan:

-nieuwe achterband en nieuwe voorband
* net 200 km mee gereden ( 370 euro)
*dunlop qualifier roadsmart
*statisch en dynamisch gebalanceerd

-nieuwe remblokken en vloeistoffen voor en achter
-remklauwen voor en achter zijn helemaal open geweest, schoongemaakt en gereviseerd

-alle wiellagers gecontroleerd en ingevet

-nieuwe lampen in de koplampen

-alle draaipunten gesmeerd

-nieuwe spiegels (staan nog niet op de foto)


ik moet er eerlijk bij vermelden dat de kettingset ruim over de helft van de levensduur is en dus nog max 3000 km mee zal gaan (lees, bijna op)

het is verder een hele nette motor op wat gebruikerskrasjes na.

ik ben de hele dag mobiel bereikbaar

bel gerust voor een afspraak of proefrit!!
0616050887

mijn mf vraagprijs is 3100,- (3200 op mp)

inruil van een fazer 600, bandit 600 is ook te realiseren
 
Laatst bewerkt:
1
full
 
waarom wil je een 600? terug.....ik wil wel een 1200.
ik rijdt zelf met een bandit 600 maar zou juist wel meer koppel willen, waarom bevalt die eigenlijk niet? gr Amadee
 
ik gebruik mijn motor elke dag als woon werk vervoer, en een 1200 is iets te uitdagend voor elke dag.

het rijdt en stuurt echt super, koppel genoeg, maar ik ben voor mezelf bang dat ik mijn rijbewijs teveel in gevaar breng.

dat wil ik met een 600 terug brengen.
 
ik gebruik mijn motor elke dag als woon werk vervoer, en een 1200 is iets te uitdagend voor elke dag.

het rijdt en stuurt echt super, koppel genoeg, maar ik ben voor mezelf bang dat ik mijn rijbewijs teveel in gevaar breng.

dat wil ik met een 600 terug brengen.

Precies daarom zit ik soms ook met de gedachte te spelen om toch weer lichter te gaan rijden (m.u.v. het woon-werk gedeelte, daarvoor heb ik een leasebak). Maar een B12 is gewoon zo uitdagend soms, het is zo gaaf om ff vol door de versnellingen heen te accelereren, maar dan zit je in no-time op de 200...

Maar van de andere kant zou ik er ook niet aan moeten denken om dit koppel te missen :)

Iig succes met de verkoop!
 
Nou, mijn ideale inruil. Ik krijg de verzekering alleen nooit zover dat ze geloven dat een b12 op 25KW staat '(

Maar zoiets zoek ik tegen eind september misschien wel een keer :)
 
Laatst bewerkt:
ik wil opzich ook wel ruilen, maar dan moet het wel een goeie ruil zijn!

ik heb iemand via marktplaats die een bandit 600 uit 99 met 15k op de teller wil ruilen. 1 op 1.

maar ik gun eerst hier mensen de kans om met iets te komen
 
een gsx-f is niet helemaal mijn ding.

heb net 3 jaar een gpz600 gehad en die ligt toch redelijk in hetzelfde straatje

ga nu toch liever voor de naked

enneuh, die 1052, wasda voor iets?
 
toch weer een beetje te ben ik bang :P

het moet weer wat tammer worden aangezien ik probeer om het maximale er uit te kunnen halen. bij een 1100 of 1200 wordt dat een beetje link op de neerlandsche wegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan