Suzuki DL650 Vstrom K5 met veel accessoires

Icul8r

MF veteraan
6 nov 2002
2.065
64
Rotterdam
Te koop zeer nette Suzuki DL650 V-Strom model 2005. Kleur metallic rood met zwart en met slechts 12500km. Hij is te koop ivm reeds aangeschafte motor. Dus hij mag snel weg Heeft onlangs bij 12000km nieuwe olie gehad.

De motor verkeert in perfecte staat en is voorzien van de volgende accesoires:

- Handvatverwarming;
- Handkappen;
- Middenbok;
- Valbeugels;
- 45 liter Topkoffer;
- Bagster tankhoes;
- Bagster uitritsbare tanktas + regenhoes

Door al deze opties is het een ideale motor voor vakanties, toerritten en
woonwerkverkeer.

Prijs 5400
full
 
Laatst bewerkt:
hele mooie v-strom voor een perfecte prijs! suc6 met de verkoop :)
:^ :}

Mijn vrouw is ook aan het rondkijken, en heeft al wat modelletjes op het oog, maar deze zal ik haar ook doorsturen :Y


Ik neem aan dat ie gewoon in dealer-onderhoud is geweest :?
 
Laatst bewerkt:
:^ :}

Mijn vrouw is ook aan het rondkijken, en heeft al wat modelletjes op het oog, maar deze zal ik haar ook doorsturen :Y


Ik neem aan dat ie gewoon in dealer-onderhoud is geweest :?

Jammer genoeg voor TS gaat mijn voorkeur 100% uit naar een blauwe ;)
 
Jammer genoeg voor TS gaat mijn voorkeur 100% uit naar een blauwe ;)

Tja, dat is persoonlijk. De rode vind ik het mooist omdat hij nog een beetje sportiviteit uitstraat. Blauw is wel mooi, maar ook een beetje braaf\saai\gewoontjes... Maar dat is natuurlijk allemaal persoonlijk :) Kom een keertje kijken zou ik zeggen. Kun je zelf zien hoe mooi hij is :)
 
:^ :}

Mijn vrouw is ook aan het rondkijken, en heeft al wat modelletjes op het oog, maar deze zal ik haar ook doorsturen :Y


Ik neem aan dat ie gewoon in dealer-onderhoud is geweest :?

Ik kan hem je vrouw alleen maar aanraden. Hij is ook van mijn vrouw, maar ze vindt de KTM950SM inmiddels leuker dan de V-strom.... :} :)

En ja hij is perfect onderhouden!!!
 
Tja, dat is persoonlijk. De rode vind ik het mooist omdat hij nog een beetje sportiviteit uitstraat. Blauw is wel mooi, maar ook een beetje braaf\saai\gewoontjes... Maar dat is natuurlijk allemaal persoonlijk :) Kom een keertje kijken zou ik zeggen. Kun je zelf zien hoe mooi hij is :)

Is inderdaad erg persoonlijk. De fiets ziet er in elk geval erg goed uit :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan