Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Die hotrods krukassen zijn echt wel goed spul hoor.
Net zo goed als origineel.
Er moet iets mis mee zijn geweest.

Had je een e-voetpakking gebruikt? Hotcams?
Dan had je erg hoge compressie. Misschien wel 13:1.
Kan gaan pingelen.

Ook zijn de bigend lagers heeeel erg gevoelig voor vocht.
Dat komt door het type staal in de lagers, is sterk, mar geeft zeer snel roestpitjes.
Daardoor kan het lager vervolgens erg snel slijten.

Wel heel erg zonde zeg.
Echt balen.
 
149438_500264916681621_2104445689_n.jpg


DRZ :+
 
ding ziet er een beetje vreemd uit eerlijk gezegd.. Misschien gewoon teveel zwart ofzo..
 
Die hotrods krukassen zijn echt wel goed spul hoor.
Net zo goed als origineel.
Er moet iets mis mee zijn geweest.

Had je een e-voetpakking gebruikt? Hotcams?
Dan had je erg hoge compressie. Misschien wel 13:1.
Kan gaan pingelen.

Ook zijn de bigend lagers heeeel erg gevoelig voor vocht.
Dat komt door het type staal in de lagers, is sterk, mar geeft zeer snel roestpitjes.
Daardoor kan het lager vervolgens erg snel slijten.

Wel heel erg zonde zeg.
Echt balen.
Mijn blok is alles behalve origineel meer, zeg maar. Maar daar zijn wel meer voorbeelden van te vinden op internet: Zwaar getunnelde blokjes met Hotrods stroker. Het kan zomaar zijn dat het toeval was, maar dan moet een bedrijf als Hotrods ook zeker zijn van hun kwaliteit en iig íets van garantie geven wat ze dus niet doen! Met als enige reden: De krukas is 7 maanden geleden "al" geleverd! Kan ik het helpen dat ik (en vooral mijn maatje) meer te doen heb in mijn leven dan sleutelen aan mijn DRZ!
Dus ik vind het een kutbedrijf!
 
Waarschijnlijk al te laat, maar toch..
Ik ken iemand die eens een nieuw lager heeft geplaatst in een dr-z krukas.
Het is een press-fit, dus moet je de krukas uit elkaar persen en weer in elkaar om het te vervangen, maar het kan. Vraag klaas van motorzaak reivilo.
 
Mijn blok is alles behalve origineel meer, zeg maar. Maar daar zijn wel meer voorbeelden van te vinden op internet: Zwaar getunnelde blokjes met Hotrods stroker. Het kan zomaar zijn dat het toeval was, maar dan moet een bedrijf als Hotrods ook zeker zijn van hun kwaliteit en iig íets van garantie geven wat ze dus niet doen! Met als enige reden: De krukas is 7 maanden geleden "al" geleverd! Kan ik het helpen dat ik (en vooral mijn maatje) meer te doen heb in mijn leven dan sleutelen aan mijn DRZ!
Dus ik vind het een kutbedrijf!

als ik als bedrijf een mail krijg van iemand die zelf prutst aan zn motor zou ik er ook geen garantie op verlenen. Er staat ongetwijfeld in het boekje dat je het door een professioneel monteur / bedrijf dient te laten monteren.

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof best dat het goed gemonteerd zat, maar als bedrijf is zoiets natuurlijk niet te controleren..
 
Laatst bewerkt:
Voor wie er eentje zoekt (FCR dus) ik heb er nog een liggen die Frank MX reageert toch niet.
 
Ja 1 keer en daarna niet meer. Via de mail dan, misschien nog een derde of vierde keer de foto's mailen dan van de FCR.
 
Laatst bewerkt:
Ja 1 keer en daarna niet meer. Via de mail dan, misschien nog derde of vierde keer de foto's mailen dan van de FCR.

je zegt dat ie 1keer reageert en daarna toch nog 4keer, wat zit je nou slap te ouwehoeren man :')
 
Nee dat zeg ik niet, hij reageerde 1 keer met een vraag en vervolgens niet meer, na 3-4 keer mailen
 
Volgens mij toch elke keer hetzelfde, maar goed nog 1 keer dan.

Hij reageerde op de eerste mail, en vroeg me foto's van de FCR,

> Ik stuur deze> vervolgens geen reactie meer. |(
 
Laatst bewerkt:
1 keer niet reageren en meteen iemand slecht afschilderen op internet? Grote jongen. Frank heeft ook gewoon een leven en reageert heus wel.
 
Is dat slecht afschilderen :') ik zeg alleen dat de FCR nog te koop is en wou even mensen voor zijn die gaan zeggen dat ik hem kan inruilen/verkopen aan boven genoemde.

Ik snap ook wel dat hij het druk heeft etc. Maar heb het heus niet 1 keer geprobeerd hoor, maar laat maar hangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan