Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Daarom bestel ik niks meer uit USA, tenzij ik het eerst naar iemand anders stuur die het dan erna doorstuurt als cadeau :+

Als cadeau hoeft niet eens daar trek je juist de aandacht mee, die truc werd iets teveel toegepast volgens mij. Je moet gewoon goed rekenen of je uit eindelijk goedkoper uit bent.

En die verkopers in de usa hebben daar wel trucjes voor.
 
Kan er niet iemand in de usa gaan wonen? Dan kunnen wij via hem of haar spulletjes bestellen.

Hebben we een vrijwilliger O-)
 
Als cadeau hoeft niet eens daar trek je juist de aandacht mee, die truc werd iets teveel toegepast volgens mij. Je moet gewoon goed rekenen of je uit eindelijk goedkoper uit bent.

En die verkopers in de usa hebben daar wel trucjes voor.
Werkt wel hoor, moet je alleen zorgen dat die diegene ook even een mooie verjaardagsbrief erbij doet :+
 
Of je besteld het binnen Europa? Ik koop veel in Duitsland. Zelfs de MIVV uitlaat was goedkoper dan uit USA :)
 
Werkt wel hoor, moet je alleen zorgen dat die diegene ook even een mooie verjaardagsbrief erbij doet :+

Mij werd het de laatste keer afgeraden omdat ze die truc inmiddels wel door hadden werd mij verteld. Die manier die ik aangeboden kreeg werkte perfect.
 
heb laatst voor +/- 800 euro aan DRZ onderdelen besteld in Amerika, in totaal 30 euro extra moeten betalen.
Die verkoper deed het altijd op deze manier en nog nooit fout gegaan.
 
De edge

2013-01-14024903_zps7c73862a.jpg


En de ABP bocht
Voorheen stond de motor iets te rijk afgesteld, resulteerde in een constant geklapper met gas dicht.
Met de andere bocht eronder, staat hij volgens mij goed afgesteld

2013-01-132154012_zps8d5e8390.jpg


2013-01-13215333_zpse40f3584.jpg
 
Ja :)
Zolang ik de bocht wat losjes had zitten bij het blok, kon ik er met wat moeite, en flink wat gedraai en geschaaf tegen de achterveer, de bocht erop krijgen.

Toen het er eenmaal in elkaar zat, kon ik er mee doen wat ik wilde
 
Terug
Bovenaan Onderaan