Suzuki DRZ400K Supermotard

Haagie030

MF veteraan
22 aug 2006
1.460
2
Utrecht
Goedemiddag rijders,

Helaas moet ik me motorpark weer wat gaan uitdunnen en dit keer moet de suzuki het strijdtoneel verlaten.

het gaat hier om de drz400K(icker) 2001 de lichtste en 'snelste' van het model drz. Ik heb de motor een klein jaar terug gekocht in Enduro trim en deze omgebouwd naar supermotard.
Dit omdat ik kennis wou maken met het circuit rijden en met het onderhoud en slijtage t.o.v. andere modellen de DRZ erg laag in de intervallen en kosten zit.

Ik ben met de motor 5 circuitdagen in Duitseland wezen rijden en 2 hier in Nederland en het beviel zo goed dat ik nu mijn sxv er voor ga gebruiken. Verder is de motor gebruikt om in het weekend een beetje te spelen dus veel KM zijn er niet gemaakt.

Wat er vervangen is in die tijd zijn natuurlijk alle onderdelen om hem Supermotard klaar te maken en wat extra nieuwe onderdelen:

Excel supermotard velgen
Beringer 320mm voorschijf
Motomaster voorremklauw inc adapter
Casesafers
Ketting/tandwielset.
Nokasketting
Nokaskettingspanner (aangepast)
Valdoppen wielassen
Voorvorkkeringen
en ik zal ongetwijfeld wat vergeten zijn

Naast de motor zit er ook nog erg veel aan extra onderdelen bij, denk hier bij aan:

Div. plastic
2 voorvorken (1 orginele telescoop en 1 gedemonteerde usd)
de enduro velgranden + banden (geen naven en spaken)
Div. uitlaatsystemen. (orgineel SM, orgineel E en een systeem uitlaat me laser demper)

de Km stand is voor mij onbekend (zat toen ik hem kocht alleen een dag teller op).
de olie en oliefilter is na de laatste circuitdag vervangen en daarna is er bijna niet meer mee gereden.

ik zal ongetwijfeld wat vergeten zijn te vertellen dus vraag het hier of via PB.

meest recente foto:

imagecwg.jpg

By haagie030 at 2011-09-18













Vraagprijs 3500,- euro

Vraagprijs 2950,- euro
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan