Suzuki GS1000G Cardan

CBRenee

MF veteraan
19 okt 2002
4.131
53
Goes
Ik heb hier een leuke opknapper staan, heeft een poos buiten onder een zeiltje gestaan.
Bwj. 1980, dus belastingvrij,met kenteken, 55K km op de teller. Motor loopt wel, maar carburateurs zijn vervuild. Tank heeft roest, maar is ooit al eens met Tank Cure behandeld. Ondanks vervuiling is toch goed te horen dat het blok heel mooi loopt zonder gerammel. Heb er ook nog een aantal oude rekeningen bij van reparaties, banden zijn nog bijna nieuw, niet verdroogd. Geen accu, die was overleden. Ook een werkplaatshandboek. Alleen achterlicht is beschadigd, en kontdeeltje mist een stukje. Is een aantal jaren terug overgespoten, heeft toen de nieuwe banden en een grote beurt gehad, en rijdend weggezet. Koni schokbrekers achter. 4in 1 uitlaat, heeft wat vliegroest maar helemaal keihard.
Foto's volgen nog.
Staat in de weg, zoekt dus snel een nieuwe baas. Eigenlijk binnen 2 weken.
Motor staat in Goes.
vraagprijs 300 euro
 
Laatst bewerkt:
Hallo cbRENEE,

kun je mij een foto door mailen, ik heb wel serieuze interesse

mailen naar tractorenaanbod@hotmail.com
alvast bedankt!
 
nu dan wel
full
 
Vraagje, rijdt deze motor gewoon op loodvrij?
Denk je dat als ik een accu koop, de motor rijdend mee naar huis kan?
Voor 150 kom ik'm halen, helemaal in Goes :)
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, rijdt deze motor gewoon op loodvrij?
Denk je dat als ik een accu koop, de motor rijdend mee naar huis kan?
Voor 150 kom ik'm halen, helemaal in Goes :)

Ja de motor rijdt op loodvrij. Ik schreef al dat de carburateurs vervuild zijn, dus accu erin en gaan met die banaan zal em niet worden. Ook staan de remmen weliswaar los maar de voorste heeft geen druk.
Je bod van 150 ligt te ver van m'n vraagprijs.
 
rene ik wil je 175 bieden, komt al een stukje dichterbij je vraagprijs en ik zou hem deze week dan al kunnen komen afhalen
ik kom dan gewoon met een aanhager natuurlijk

gr Mattheus
 
rene ik wil je 175 bieden, komt al een stukje dichterbij je vraagprijs en ik zou hem deze week dan al kunnen komen afhalen
ik kom dan gewoon met een aanhager natuurlijk

gr Mattheus

Mattheus, er is eerder een hoger bod gedaan waar ik me in kan vinden, en heeft ie dus in principe een nieuwe eigenaar. Mocht dit niet doorgaan, dan sta jij als 2e bod op de lijst.
 
Laatst bewerkt:
Mag op slot, is net opgehaald door Alibali, veel plezier ermee Alexander en zoon :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan