Suzuki GSX-R 600&750 deel 3: Racing through the "snow"..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat hier (ok, je woont vlakbij :+ ) Ook weer los in diverse dorpen in de buurt. Niks voor mij, jezelf 5 dagen helemaal de tyfus zuipen en nog achterlijker doen dan je normaal al doet (in mijn geval :+ )
 
Utereg me stadsjie he. :+ Utrecht zelf niet, vooral de dorpen eromheen waar Zzzuki en ik wonen. Vandaag is de optocht in IJsselstein.


Ik ben gewoon de schuur aan het opruimen en reserve onderdelen etc. inventariseren/uitwisselen op de motor. My kind of carnaval. :+
 
~
Utereg me stadsjie he. :+ Utrecht zelf niet, vooral de dorpen eromheen waar Zzzuki en ik wonen. Vandaag is de optocht in IJsselstein.
Utereg me stadsjie he. :+ Utrecht zelf niet, vooral de dorpen eromheen waar Zzzuki en ik wonen. Vandaag is de optocht in IJsselstein.
Blijft toch frappant dat er juist in die Utrechtse dorpen daar de carnaval ziekte heerst ;) Wonen er zeker veel Brabanders *D en limbo's :r :+
Ik ben gewoon de schuur aan het opruimen en reserve onderdelen etc. inventariseren/uitwisselen op de motor. My kind of carnaval. :+

Goed bezig jij geweest Johan. :Y

Ik ben gewoon in de schuur bezig geweest met de circuitfiets. Een nieuwe koppelingskabel gemonteerd nu kan de oude kabel mee als reserve.Alles daarin schoongemaakt o.a ook dat schakelmechanisme met die leuke (knikker) kogeltjes _O- Dat ding ook afgesteld en wat andere kleine werkzaamheden gedaan.

Morgen nog wat lakken.
 
Vraagje voor de kenners.
Ik wil deze week de nokkenasketting enz. bestellen, maar moeten de geleiders ook of niet?
En is het makkelijker om het blok te laten zitten of eruit te halen?
De gewone ketting en tandwielen moeten ook vervangen worden.
 
de geleider waar je spanner op duwt kan je vervangen. Die aan de uitlaatzijde zit vast in je blok. Dan moet je je cilinderkop lichten wil je die vervangen.
 
mooi zo hoef ik die niet te bestellen. Scheelt weer €€€

Nog iemand een tip dit het beste te bestellen, behalve dealer.
 
Laatst bewerkt:
\
Utereg me stadsjie he. :+ Utrecht zelf niet, vooral de dorpen eromheen waar Zzzuki en ik wonen. Vandaag is de optocht in IJsselstein.Blijft toch frappant dat er juist in die Utrechtse dorpen daar de carnaval ziekte heerst ;) Wonen er zeker veel Brabanders *D en limbo's :r :+Goed bezig jij geweest Johan. :Y

Ik ben gewoon in de schuur bezig geweest met de circuitfiets. Een nieuwe koppelingskabel gemonteerd nu kan de oude kabel mee als reserve.Alles daarin schoongemaakt o.a ook dat schakelmechanisme met die leuke (knikker) kogeltjes _O- Dat ding ook afgesteld en wat andere kleine werkzaamheden gedaan.

Morgen nog wat lakken.

Ik heb geen idee. Is al zo sinds ik klein ben al lijkt carnaval wel populairder te worden hier in de buurt de afgelopen jaren.

Jij ook goed bezig geweest. Hoe is het met de gezondheid inmiddels?
 
Vorige week dan bezig geweest met mijn SBK-kit, had foto's gemaakt maar nog niet gepost.
Tadaaa :P Binnenkort weer een middagje verder klussen.

2yy9toi.jpg


2eztzzd.jpg


11j10np.jpg
 
Ik heb geen idee. Is al zo sinds ik klein ben al lijkt carnaval wel populairder te worden hier in de buurt de afgelopen jaren.
Dat begreep ik ook van Rick dat het carnaval in jullie regio populair is en dat steeds meer word.Persoonlijk lijkt het mij juist in Brabant af te nemen?Er zijn natuurlijk wel de optochten dat wel .Er worden feesttenten in de boerendorpen opgezet maar het straatbeeld vol met verkleedde mensen dat is overdag veel minder.
Jij ook goed bezig geweest. Hoe is het met de gezondheid inmiddels?

Probeer elke week iets af te maken aan de motor.Ben nu ( uit aan het rusten ) was bezig de kont waterproof aan het schuren dan merk ik wel dat de conditie lik mijn vestje is. :P

Sport nu 1 x per week onder toezicht dan monitort men de hartslag , bloeddruk en zuurstof.Dat gaat vrij aardig heb het al 2 x overleeft *D

Voor de rest gaat het qua de longen wel redelijk op een aantal klachten na waar ik niet zo blij mee ben.Heb wat zitten zoeken naar info op het internet naar die klachten ...... :X Wellicht gaan die vanzelf wel weg of misschien helpt een Un koubatsie neme en daarin een een kers loaten :+ _O-

Denk dat het snel 25 gr moeten worden Johan dan kunnen we weer :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan