Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit weekend naar Denemarken geweest maar nu over de Autobahn en het veer Puttgarten/Rodby .
Ben zaterdag daar naar een motorcross gaan kijken,heb daar zo.n dertig jaar terug ook zelf aan deze race mee gedaan,dacht kom ga even naar toe,net as vroegah.
Heen reis ging goed,wel wat regen maar zaterdag middag daar een beste en vandaag tot de ferry niet best,op de boot pas het regen pak aan,ging best tot aan leer,maar regen is beter dan 40km stau na Hamburg.
Het zin is nu weer gerust gesteld,motor weer gewassen en het oude leer kan weer drogen,heb daar gelukkg nog een van.
 
Vooral breedte toch? Meende dat de zit gelijk was toch?
Klopt het zit hem idd in de breedte ........helaas . Maar past de motor daardoor wel beter bij mijn postuur :+ :P
Vandaag even binnendoor getourd :Y Even langs Ten Kate. Alleen jammer van de miezel wat regen werd. :P En de 40dkm komt dichterbij zo!

Van de week maar eens bellen voor een nieuw voorbandje. :Y

Goed idee :t
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend naar Denemarken geweest maar nu over de Autobahn en het veer Puttgarten/Rodby .
Ben zaterdag daar naar een motorcross gaan kijken,heb daar zo.n dertig jaar terug ook zelf aan deze race mee gedaan,dacht kom ga even naar toe,net as vroegah.
Heen reis ging goed,wel wat regen maar zaterdag middag daar een beste en vandaag tot de ferry niet best,op de boot pas het regen pak aan,ging best tot aan leer,maar regen is beter dan 40km stau na Hamburg.
Het zin is nu weer gerust gesteld,motor weer gewassen en het oude leer kan weer drogen,heb daar gelukkg nog een van.
Leuk man!!
Was het een leuke motocross wedstrijd?
 
Nog even 2 foto's van het weekend:
2017-06-24-10.01.24-Medium-800x449.jpg

2017-06-24-10.01.51-Medium-800x449.jpg

*O*

Zo maar eens op de motor springen voor een 2 daagjes Tessel. :Y We wilden eigenlijk een midweek gaan maar met het weer vanaf woensdag. :/
 
Dit weekend naar Denemarken geweest maar nu over de Autobahn en het veer Puttgarten/Rodby .
Ben zaterdag daar naar een motorcross gaan kijken,heb daar zo.n dertig jaar terug ook zelf aan deze race mee gedaan,dacht kom ga even naar toe,net as vroegah.
Was leuk zeker Marten , we hebben laatst die oude foto;s nog bekeken bij je .
Heen reis ging goed,wel wat regen maar zaterdag middag daar een beste en vandaag tot de ferry niet best,op de boot pas het regen pak aan,ging best tot aan leer,maar regen is beter dan 40km stau na Hamburg.
Het zin is nu weer gerust gesteld,motor weer gewassen en het oude leer kan weer drogen,heb daar gelukkg nog een van.


Oud leer kan veel hebben :+
 
Leuk man!!
Was het een leuke motocross wedstrijd?
Na,dat ging wel,de grote namen waren hier niet maar het ging mij meer om het idee om het na zo,n lange tijd weer eens te zien.
Het is een wedstrijd geheel voor de juniorklassen,zeg maar de wat mindere goden.
Dat was ook zo toen ik daar zelf heb gereden maar het was wel leuk toen en nu ook weer.
Voordat het ging regenen heb ik nog een stukje in de rondte gereden daar,was wel mooi want er was nix op de weg.
Dat was zondag wel anders,wat een auto,s onderweg in Duitsland en wat ook opviel de aantallen Harleys vooral bij Hamburg.
Ook veel regen onderweg maar de Suzuki kan daar goed tegen.
 
Ben zelf meer voor het Zuerst titten raus! Bier rein :P

Ben er ook achtergekomen waarom ik vond dat de K4 750 regelmatig weinig grip had ?

Vond vandaag een koelwater lekje reed de motor de brug op en het KWS liep zo uit de kuip.

Dat moet natuurlijk soms tegen de achterband aangewaaid zijn en da's linke soep.

Dit verklaard ook waarom mij expansietank leeg was na de vorige rit.De radiator zat nog bomvol was in de file gekomen de fan sloeg aan dacht in eerste instantie oke hij heeft het eruit gegooid.

Morgen eens kijken waar het lekt ?Denk bij een slang die zijn los geweest na de tandwielen en vorken wissel.Kan nu ook meteen beter alle slangen wisselen voor die mooie blauwe siliconen.
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf meer voor het Zuerst titten raus! Bier rein :P

Ben er ook achtergekomen waarom ik vond dat de K4 750 regelmatig weinig grip had ?

Vond vandaag een koelwater lekje reed de motor de brug op en het KWS liep zo uit de kuip.

Dat moet natuurlijk soms tegen de achterband aangewaaid zijn en da's linke soep.

Dit verklaard ook waarom mij expansietank leeg was na de vorige rit.De radiator zat nog bomvol was in de file gekomen de fan sloeg aan dacht in eerste instantie oke hij heeft het eruit gegooid.

Morgen eens kijken waar het lekt ?Denk bij een slang die zijn los geweest na de tandwielen en vorken wissel.Kan nu ook meteen beter alle slangen wisselen voor die mooie blauwe siliconen.

Oei, niet zo mooi.
Die had nog kenteken toch? Als het puur circuit is lekker water in gooien, als je dan eens wat sloopt is de rest van de circuutdag je dankbaar. KVS is slecht op te ruimen maar wel glad.
 
Je hebt voor de racerij toch speciale kvs? Gewoon water gaat onwijs roesten en aanzetten in je blok toch?

Maar das wel link ja!
 
Oei, niet zo mooi.
Die had nog kenteken toch? Als het puur circuit is lekker water in gooien, als je dan eens wat sloopt is de rest van de circuutdag je dankbaar. KVS is slecht op te ruimen maar wel glad.

Inderdaad met kenteken maar ik ga morgen uitzoeken waar het lekt want het drupt eruit terwijl de motor stilstaat .Dan maken wil absoluut niet rondrijden met een lekkage ;)

Dan ga ik wat snelweg km's maken om te zien of het lek weg is. :t Het plan is om hem pas mee te nemen naar het circuit in augustus *O*

Best kans dat ik deze motor op water met een toevoeging zet en geen KVS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan