Is geen high mount. Zit gewoon op orginele plek gemonteerd.
[afbeelding]
Wacht even, klopt het dat ik het goed zie, dat de slangenklemmen er niet zitten om de uitlaat vast te houden maar het carbon hitteschild op z'n plek te houden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is geen high mount. Zit gewoon op orginele plek gemonteerd.
[afbeelding]
Wacht even, klopt het dat ik het goed zie, dat de slangenklemmen er niet zitten om de uitlaat vast te houden maar het carbon hitteschild op z'n plek te houden?
Een vriend van me heeft moertjes op twee uitlaatklemmen laten lassen en daar een hitteschild aan gemonteerd. Ik vond dat ook wel een nette oplossing + het is nog verstelbaar (indien benodigd) en je hoeft niet aan je uitlaat te lassen.Dat mag jij vinden en is ook niet de mooiste oplossing maar het stort mij niet echt. Misschien dat ik dat nog laat oplossen door moertjes op de pijp te laten lassen.
Niemand die hier een woordje uitleg kan geven?Na jaren op mij oude getrouwe gsxr600k4 gereden te hebben op circuit, ben ik op zoek naar iets recenter. Ik volg het al even niet meer, maar wat zijn zo de evoluties in de gsxr600 modellen? Op gebied van vermogen, remmen, stuurgedrag, vering,...
Kan er iemand kort en bondig verwoorden?
Bij deze ook even een paar links naar mijn 600 en 750k7 die ik te koop heb staan.
https://www.2dehands.be/motoren/motoren/overige-merken/suzuki-gsxr-600-2004-circuit-380499269.html
https://www.2dehands.be/motoren/motoren/suzuki/gsxr-750-k7-circuit-379712685.html
Niemand die hier een woordje uitleg kan geven?
Ik dacht dat ik hier in het perfecte topic voor zat.
Ben het met Willem eens Martens. Zo'n 750 kan veel hebben dus 60k is nog langggg niet het einde .
Ben ook alvast een potje aan het vullen voor 2019, hopelijk komt dan de nieuwe gsxr 750 al merk ik dat ik steeds meer loer naar de 2017 gsxr1000
Niemand die hier een woordje uitleg kan geven?
Ik dacht dat ik hier in het perfecte topic voor zat.
Is een R1 niks voor je Willem? Dat laatste model is toch ook wel een mooie fietsIk kijk ook met een schuin-oog voor een circuit 2017 gsxr1000 als een RSV4 mij niet zou passen.
Vanaf 2011 ook een kortere wielbasis, voor meer wendbaarheid. Volgens mij moet je aardig kunnen sturen om dit soort dingen echt te merken.Niemand die hier een woordje uitleg kan geven?
Ik dacht dat ik hier in het perfecte topic voor zat.
Is een R1 niks voor je Willem? Dat laatste model is toch ook wel een mooie fiets ~
Denk dat een BMW S1000rr nog het ruimste zit van alle 1000cc kanonnen . Flink wat power ook zo'n ding. De nieuwe Suzuki heb ik nog nooit zien rijden op het circuit. Wel een mooi deel van de hobby, de zoektocht naar een nieuwe motor.Idd een hele mooie motor.
Alleen zijn ze veel te klein heb al pasgezeten op de R1 van btb.
Een vriend van me heeft moertjes op twee uitlaatklemmen laten lassen en daar een hitteschild aan gemonteerd. Ik vond dat ook wel een nette oplossing + het is nog verstelbaar (indien benodigd) en je hoeft niet aan je uitlaat te lassen.
Mijn zin staat 100% gericht op een RSV4 2017 model .Einde 2018 hak ik de knoop pas door.Wil eerst maar eens gaan genieten van de K4 750 circuit.Heb dat ding al jaren staan en te weinig ermee gereden.
Dat roep ik al zolang ik je ken Willem, het zal tijd worden :D
Ik kijk ook met een schuin-oog voor een circuit 2017 gsxr1000 als een RSV4 mij niet zou passen.
Deze Willem Suzuki GSX-R | eBay ben je in 1keer klaar
Wat Eisse de K4 of dat met de RSV4 ?
De Gixxer is alvast onderweg [afbeelding]
De Gixxer is alvast onderweg [afbeelding]
Zal de baan proberen schoon te vegen voor je Willem . Eerst 2 dagen het Andalucia circuit. Met welke organisatie ga je? En is dat echt 6 dagen rijtijd?Hij staat er netjes bij zo .
Veel plezier op Almeria hou de baan wel heel wij gaan op 15 maart ook erheen.Dan gaan we de 6 daagse rijden.
De Gixxer is alvast onderweg [afbeelding]