Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat mag jij vinden en is ook niet de mooiste oplossing maar het stort mij niet echt. Misschien dat ik dat nog laat oplossen door moertjes op de pijp te laten lassen.
Een vriend van me heeft moertjes op twee uitlaatklemmen laten lassen en daar een hitteschild aan gemonteerd. Ik vond dat ook wel een nette oplossing + het is nog verstelbaar (indien benodigd) en je hoeft niet aan je uitlaat te lassen.
 
Na jaren op mij oude getrouwe gsxr600k4 gereden te hebben op circuit, ben ik op zoek naar iets recenter. Ik volg het al even niet meer, maar wat zijn zo de evoluties in de gsxr600 modellen? Op gebied van vermogen, remmen, stuurgedrag, vering,...
Kan er iemand kort en bondig verwoorden? :)


Bij deze ook even een paar links naar mijn 600 en 750k7 die ik te koop heb staan. :]
https://www.2dehands.be/motoren/motoren/overige-merken/suzuki-gsxr-600-2004-circuit-380499269.html
https://www.2dehands.be/motoren/motoren/suzuki/gsxr-750-k7-circuit-379712685.html
Niemand die hier een woordje uitleg kan geven?
Ik dacht dat ik hier in het perfecte topic voor zat. O-)
 
Ben het met Willem eens Martens. Zo'n 750 kan veel hebben dus 60k is nog langggg niet het einde ;).

Ben ook alvast een potje aan het vullen voor 2019, hopelijk komt dan de nieuwe gsxr 750 al merk ik dat ik steeds meer loer naar de 2017 gsxr1000

Ik kijk ook met een schuin-oog voor een circuit 2017 gsxr1000 als een RSV4 mij niet zou passen.
 
Idd een hele mooie motor.

Alleen zijn ze veel te klein heb al pasgezeten op de R1 van btb.
Denk dat een BMW S1000rr nog het ruimste zit van alle 1000cc kanonnen :]. Flink wat power ook zo'n ding. De nieuwe Suzuki heb ik nog nooit zien rijden op het circuit. Wel een mooi deel van de hobby, de zoektocht naar een nieuwe motor.
 
Mijn zin staat 100% gericht op een RSV4 2017 model .Einde 2018 hak ik de knoop pas door.Wil eerst maar eens gaan genieten van de K4 750 circuit.Heb dat ding al jaren staan en te weinig ermee gereden.
 
Laatst bewerkt:
Een vriend van me heeft moertjes op twee uitlaatklemmen laten lassen en daar een hitteschild aan gemonteerd. Ik vond dat ook wel een nette oplossing + het is nog verstelbaar (indien benodigd) en je hoeft niet aan je uitlaat te lassen.

Dat is ook een optie. Velopig zit het mij prima en denk dat ik het stuk wat uitsteekt eraf slijp zodat je dat niet ziet.
 
Laatst bewerkt:
De Gixxer is alvast onderweg :]
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan