Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen vrijdag op Assen gereden. Ging wel aardig, nog erg wennen zo'n hoogtoerig ding
Wat ik miste was de shiftlight, die deed het niet. Kan deze aan en uit gezet worden of zo, of zou ie stuk zijn? Heb geen instructieboekje
De motor pakte ook niet lekker op van gas dicht naar helemaal open. Zijn er aanbevolen ecu programmeer adressen of is een powercommander handiger?
Filmpje shiftlightAfgelopen vrijdag op Assen gereden. Ging wel aardig, nog erg wennen zo'n hoogtoerig ding
Wat ik miste was de shiftlight, die deed het niet. Kan deze aan en uit gezet worden of zo, of zou ie stuk zijn? Heb geen instructieboekje
De motor pakte ook niet lekker op van gas dicht naar helemaal open. Zijn er aanbevolen ecu programmeer adressen of is een powercommander handiger?
Thx voor het filmpje.
Is een k6, maar zal niet veel uitmaken?
Er zit een Shark pijpie onder en de cat is weg. Denk dat de vorige eigenaar zich verder niet druk heeft gemaakt om de afstelling. Wil 'm sowieso op een bank zetten om het brandstof/lucht mengsel te laten controleren.
De k6 / k7 kan het gas " aan / uit" effect hebben.
Geeft die opeens 0 gas en opeens een dot gas bij ipv smooth opbouwen. Heel irritant in een bocht bijvoorbeeld
Als je dat bedoelt dan krijg je dat niet weg met afstellen van de afr. Heeft met de tps te maken.
Is wel te fixen in de dealer mode als het goed is. Ff googlen naar tps en dealer mode.
1 van de 2 linker knopjes op dasboard ingedrukt houden en contact daarna aanzetten. Dan kan je met 1 van de 2 door menu scrollen. Instellen van toerental, flits lamp of constant en felheid van de lamp kan ingesteld worden. Ik noet dit altijd na de winter doen omdat ik de accu er uit haal. Ik moet ook altijd 1 van de 2 even proberen . Maar knop ingedrukt houden als je het contact daarna op on zetAfgelopen vrijdag op Assen gereden. Ging wel aardig, nog erg wennen zo'n hoogtoerig ding
Wat ik miste was de shiftlight, die deed het niet. Kan deze aan en uit gezet worden of zo, of zou ie stuk zijn? Heb geen instructieboekje
De motor pakte ook niet lekker op van gas dicht naar helemaal open. Zijn er aanbevolen ecu programmeer adressen of is een powercommander handiger?
Met een powercommander is dit ook aan te passen de tps en gasklep.
1 van de 2 linker knopjes op dasboard ingedrukt houden en contact daarna aanzetten. Dan kan je met 1 van de 2 door menu scrollen. Instellen van toerental, flits lamp of constant en felheid van de lamp kan ingesteld worden. Ik noet dit altijd na de winter doen omdat ik de accu er uit haal. Ik moet ook altijd 1 van de 2 even proberen . Maar knop ingedrukt houden als je het contact daarna op on zet
Weet jij dit zeker (dat je daarmee dit probleem oplost)? Ik heb daar nog nooit een voorbeeld van gezien namelijk.
Filmpje shiftlightECU van een K4 K5 kan je niet aanpassen is te oud.Een powercommander is handiger en goed genoeg en je kan hem later dan ook weer doorverkopen.
Alleen dat slecht oppakken kan ik niet thuis brengen bij een K4 K5 750 ? Mijn ervaring is anders.
Heb nu wel een powercommander erop zitten puur gedaan voor de quick-shifter en is wat sneller erdoor.
Vandaag ging het weer lekker in de regen, iets te lekker.
Sessie 3 2:14 in de zeikende regen, snelste tijd.
Sessie 4 2:08 op sterk drogende baan, tot ik na code 60 te gretig was en bij Mandeveen de grindbak in schoof.
Sessie 5 niet gereden door niet dovend olie lampje wat nu wel weer opgelost is...
Op naar morgen, al ben ik benieuwd hoe ik op sta, voel mijn onder rug en linkerboven been behoorlijk.
De k6 / k7 kan het gas " aan / uit" effect hebben.
Geeft die opeens 0 gas en opeens een dot gas bij ipv smooth opbouwen. Heel irritant in een bocht bijvoorbeeld
Als je dat bedoelt dan krijg je dat niet weg met afstellen van de afr. Heeft met de tps te maken.
Is wel te fixen in de dealer mode als het goed is. Ff googlen naar tps en dealer mode.
He shit!!Vandaag ging het weer lekker in de regen, iets te lekker.
Sessie 3 2:14 in de zeikende regen, snelste tijd.
Sessie 4 2:08 op sterk drogende baan, tot ik na code 60 te gretig was en bij Mandeveen de grindbak in schoof.
Sessie 5 niet gereden door niet dovend olie lampje wat nu wel weer opgelost is...
Op naar morgen, al ben ik benieuwd hoe ik op sta, voel mijn onder rug en linkerboven been behoorlijk.
Ik ben in de overtuiging dat de TPS afstellen alleen een pleister is die de wond verbergt
Ik vermoed dat het te maken heeft met de communicatie tussen ECU en Gearindicator
Daar ik nooit mijn TPS heb laten afstellen, maar het probleem had totdat ik het schakelcontact voor de gear indicator, die zich bevind achter het voortandwiel, liet vervangen
Nu deze weer begint te verslijten, begin ik ook weer het aan/uit effect weer terug te krijgen
Waarschijnlijk krijgt de ECU niet een goed signaal door OF de aansturing in de ECU is gewoon prut en verkloot daarmee het FI sysyteem
Wat is zeker ik ga mijn kloten er niet om verwedden Wat ik zie in mijn PC file map zie en ook weet van tuners is dat zij deze stand kunnen aanpassen.
Sauerland, zoveel moois daar! Kastelen, kroegjes, eettentjes, bezienswaardigheden, eindeloos!
Iig lekker genieten, heel veel plezier!