Suzuki GSX1400 K3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reece

MF veteraan
14 okt 2002
3.173
0
Boskoop
Te Koop, mijn Suzuki GSX1400 K3. Op kenteken gezet in augustus 2004. Inmiddels heeft hij 8500km op de teller staan.

Bandjes zijn MPP's die er nu ongeveer 4500 km op zitten. Die kunnen ook nog wel ff mee. De eerste 4000km heeft hij op Bridgestone BT020 banden gereden. Die zijn bij lange na nog niet op. Je krijgt ze erbij *O*
Verder zit er een blauw Lucas superbike stuur op met bar-end spiegels, blauwe tellerplaten, kleine knippers met e-keur en een mooie tankpad.

Vraagprijs is € 7.250,-. Vaste prijs € 6.750,-

full


7/3/2007: IK HEB BESLOTEN DEZE MOTOR NOG EEN TIJDJE TE HOUDEN!

GAAT BIJ DEZE DUS UIT DE VERKOOP :W
 
Laatst bewerkt:
He jij daar!
Beetje je dikke Bertha verkopen???
Schitterende bike en zo te zien gebruik je de Powers waar ze voor bedoeld zijn :Y
Succes met de verkoop :W


en dan een dikke twin zeker O-)
 
Kheb ook wel het vermoeden dat het een twin word. heb tie het vaker over gehad.

Veel suc6 met de verkoop!
 
Het zal inderdaad waarschijnlijk wel een twin worden...of een triple. Ik heb de hele winter om er over na te denken.
 
Het zal inderdaad waarschijnlijk wel een twin worden...of een triple. Ik heb de hele winter om er over na te denken.


ruilen tegen mijn tl :+ ?..

haha.. ooit wil ik nog eens een testritje maken op zn gsx1400.. t is dan wel 4cil, enigste minpuntje denk ik (ben nogal twin gek).. maar lijkt me relaxte motor :W
 
ruilen tegen mijn tl :+ ?..

haha.. ooit wil ik nog eens een testritje maken op zn gsx1400.. t is dan wel 4cil, enigste minpuntje denk ik (ben nogal twin gek).. maar lijkt me relaxte motor :W

Wel een ruige fiets, maar niet wat ik zoek :N
 
t is een ruige fiets zn tl.. en doe hem ook niet weg, geen geld :+ (klein detail) maar wel al flink aan t spare..

wat voor twin zoek je ong? sp? 8-)

Neeh, moe geen kuip :N . Als er een Cagiva Raptor jas om dat TL blok van je had gezeten zou ik wel interesse hebben :Y Verder komt ook (of eerder) een Duc Monster in aanmerking.
 
Hallo Reece,

Weer een motor in verkoop dus die Soes is toch niet wat je zocht he??

Nu zoek je een twin of iets dergelijke.....Speed triple? :]

Ik wens je succes met verkoop van je prachtige soes!

:W :W
 
Toch de knoop doorgehakt he? ;)

Blijft wel een schitterende bike. Ben benieuwd wat z’n opvolger gaat worden.

Suc6 met de verkoop. *O*
 
:W even deze geweldige motor in de picture zetten *D

Ik heb er een paar honderd kilometer achter aan mogen rijden maar dit is echt een beauty !

Succes met de verkoop Reece !
 
Veel kijkers vandaag op de MM, maar ik ben nog niet gebeld B|

Schopje dan maar :)
 
reece succes met de verkoop hoor ;)
tis een mooie bike die je hebt , de nieuwe berijder heeft er een hele goede koop aan . en weinig km's .
:W :W
 
Niet doen Reece... Hier krijg je spijt van, geloof me nou maar...

full





bochtenwerk op een gsx ? prima te doen, zelfs te snel om hem vol in beeld te krijgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan