Suzuki GSX600F - 25kw op kenteken met veel leuke opties!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juliett Whiskey

MF veteraan
6 feb 2007
1.661
1
Hoorn (Noord Holland)
Beste MF’ers,

Bij dezen zet ik mijn trouwe Suzuki GSX600F te koop. De motor komt uit 1990 en heeft 64.000 kilometers gedraaid waaronder 15.500 eigen kilometers. Veel snelweg kilometers en fun kilometers zoals het Zwarte Woud in Duitsland.

Er zitten Michelin Pilot Road 2CT’s onder die nog goed zijn voor +- 7000 kilometer, tandwielen en ketting zijn nog prima in orde en elke keer netjes ingevet. De motor staat 25kw op kenteken maar doet wel 210 op de teller }) . De remmen zijn toen ik hem kocht allemaal gereviseerd en overal zitten nieuwe blokken en remvloeistof in. Tevens heb ik er nog een home made logboek beschikbaar waarop te lezen is wanneer alles is gemonteerd.

Er zitten wel wat gebruikerssporen op en de lak bij de linkerspiegel is 2 cm lichtelijk gescheurd. Niet de kuip maar de lak, niet heel spannend maar wel ter informatie.

Ik wil hem graag met alle extra opties verkopen maar mits hier geen interesse voor is verkoop ik de onderdelen los en gaat hij zoals standaard de deur uit tegen een lagere prijs.

Wat er nu allemaal voor leuks op zit:

- Hugger
- Soloseat
- Donker flip-up MDI ruitje
- Blue-light koplamp
- Kleine knippers
- Alarmlicht installatie
- Nieuwere type Spiegels
- GSX1100 vol RVS systeem

Je krijgt alle originele onderdelen erbij inclusief het oude 4 in 2-2 systeem voor de fantastische vraagprijs van 1700 euro! *O*

Mocht dit bedrag teveel vinden en je wilt de motor “origineel” vraag ik er 1500 euro voor.

Plaatjes zeggen uiteraard meer dan 1000 woorden:




w00t14nr0.jpg


w00tcp4.jpg


w00t1hv9.jpg


dsc0357px4.jpg


motornieuw3ow9.jpg


dscf1024qn6.jpg





Suzuki GSX600F





Mochten er nog vragen zijn, mail me en stel ze gerust. Bellen mag ook op 0681139770 wel het liefst na half 7 ivm met werk. De motor is de bezichtigen in Hoorn NH.

Vriendelijke groet,

Jan Wolter :)
 
Laatst bewerkt:
Succes met de verkoop! En wát een foto die 4e! :P
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg noooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!!
goeie motor, goed onderhouden, spreek uit ervaring.
mooi ding, koopje :}
suc6 met de verkoop JW :j *O*
Martijn.
 
kickje,
voor deze leuke beginnersfiets,

je rijdt er menig mede 25kw'er uit :Y
ik heb er zelf ook wel een paar keer op gereden, goeie beginnersfiets *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan