Suzuki Gsx750es verbouwen

Mats

Die hard MF'er
14 sep 2002
396
1
Dirksland
Hallo ik ben bezig een 750es te verbouwen maar wil graag nog wat dingetjes weten zoals : welke achterschokbrekers passen er in zo'n fullfloater?
Kan ik er een GSXR 750 blok in hangen (olie of watergekoeld)?
Past een Kawa ZX9r voorvork erin van een '94er?

Zo dit waqs het even.

Grtz Jelle
 
Hallo ik ben bezig een 750es te verbouwen maar wil graag nog wat dingetjes weten zoals : welke achterschokbrekers passen er in zo'n fullfloater?
Kan ik er een GSXR 750 blok in hangen (olie of watergekoeld)?
Past een Kawa ZX9r voorvork erin van een '94er?

Zo dit waqs het even.

Grtz Jelle
Ik zou zegen meten is weten.
In ieder geval suc6 met je project.
 
Hallo ik ben bezig een 750es te verbouwen maar wil graag nog wat dingetjes weten zoals : welke achterschokbrekers passen er in zo'n fullfloater?
Kan ik er een GSXR 750 blok in hangen (olie of watergekoeld)?
Past een Kawa ZX9r voorvork erin van een '94er?

Zo dit waqs het even.

Grtz Jelle
Balhoofd is 18 cm hoog.
As moet aan de onderkant 30mm zijn en boven 15mm.
 
Allereerst bedankt voor de snelle reacties kan ik weer wat mee doen.

Fighterfan: Ik heb geen ander blok om te kunnen meten dus vandaar.

Die schetsplaten staan toch ook op de site van Oldskool Suzuki?

Grtz Jelle
 
Hallo ik ben bezig een 750es te verbouwen maar wil graag nog wat dingetjes weten zoals : welke achterschokbrekers passen er in zo'n fullfloater?
Kan ik er een GSXR 750 blok in hangen (olie of watergekoeld)?
Past een Kawa ZX9r voorvork erin van een '94er?

Zo dit waqs het even.

Grtz Jelle
full


http://oldskoolsuzuki.info/patrick/hardcorekats/articles/gsxr_enginemounts/index.htm

Let wel deze zijn bedoelt voor een GSX1100 to accept een GSX-R blok dus je zult eerst goed moeten kijken waar je begint je blok vast te maken bijv de achterste onderste vast blok steunen die aan je frame vast zitten en dan kun je kijken wat voor schetsplaten je moet maken het zal wel passen zo'n 750 blok want die zijn red compact!
Edit...de achterste vaste ophanging moet je natuurlijk ook veranderen weet niet hoe breed het daar is bij een 750ES frame maar dat past waarschijnlijk niet..zal het ook wel makkelijk worden he :+
Als je wat info wil over het blok plaatsen schetsplaten uit alu maken kijk je maar even in mijn oude topic..zal hem even opzoeken..

Fighter Virus Gixxerron..2
 
Laatst bewerkt:
Ha GixxerFighter ik zoek alleen nog een oliekoeler met de leidingen.
Een 750cc blok heb ik al.
Ook zoek ik nog een uitlaat en een stuur met bevestigingsblokjes.

Imgatt

Hier een foto van het begin ben nu al wel een stukje verder maar die foto's komen nog.

Grtz Mats
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan