Suzuki GT 250 1974

Kan je lang wachten, het hele spulletje is alweer een tijdje geleden verkocht......
 
  • Haha
Waarderingen: AWH
:z Wel, hoeven we daar ook niet op te wachten...Waarom dan een heel topic aanmaken vraag ik me dan af ? Goed, ik verbaas me wel over meer zaken , mijn fout denk ik.
 
Omdat jullie werkelijk zelf geen leven hebben en graag over andere praten, hierbij de motor in de staat waarin ie zich nu bevindt.
 

Bijlagen

  • 126167532_370301374251600_6883465943557418531_n.jpg
    126167532_370301374251600_6883465943557418531_n.jpg
    808,6 KB · Weergaven: 17
Werkelijk ???
Geloof je die oude leuteraars nu werkelijk ? Beter praten en communiceren met degene waar het over gaat ...... dan snap je bepaalde achtergrond en beslissingen beter. En inderdaad ik heb een motor meestal geen 50 jaar, afwisseling is wel leuk. Degenen die hier steeds lopen te azijnpissen ken ik niet, nooit gesproken en zij kennen mij niet. Basta. Wat een rukkers.
 
Vraag hem eens dan of hij die motor nog heeft?
Nou... ehhh, dat dacht ik uit zijn reactie toch bevestigend te kunnen concluderen.
En zo'n murf hoeft voor mij geen verklaring af te leggen na zo'n post waar je twee jaar op moet wachten.

edit, Ik ga gewoon van jouw verhaal uit.

We gaan Zaterdag beginnen met de GT250 op een NL frame te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Degenen die hier steeds lopen te azijnpissen ken ik niet, nooit gesproken en zij kennen mij niet. Basta. Wat een rukkers.
Over azijnpissen gesproken...:Z. Wat mij persoonlijk betreft was er puur interesse in de uiteindelijke voltooide motor. Welke jammer genoeg niet getoond werd in het topic. Dat is toch de hele bedoeling van het hele topic m.i. ? Bedankt dus voor de toevoeging, motor ziet er goed uit zo op de foto iig. Jammer dat je er zo 'gevat' op reageert, het is toch leuk dat mensen graag willen zien wat je gemaakt hebt ? Dus no hard feelings hopelijk ?!
Fijne avond :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan