Suzuki intruder M1800R

Zo voor de ongelovige onder u hier wat nieuwe foto's van mijn zwarte M 1800 R.
Ik heb er nu al wat uurtje op gereden en na 21 jaar rij ervaring op elke machine ongeveer die is uitgebracht....dus ook Harley's mag ik nogmaals zeggen dat de M 19800 R met zijn 127 pk,240 acherband,112 mm zuigers,super remmen,maffe stuur en heerlijke zithouding echt wel wat te melden.
Smaken verschillen dat lees je nu wel in deze discussie over de M 1800 R...vooral de koplamp dat bevalt vele van jullie niet...maar zo kan ik op elke machine wel wat afkraken en tja we blijven West europeanen...altijd kritisch.
Was vandaag in HD shop voor een helm....de HD rijders wisten zelf niet waar ze moesten kijken...hun HD waren allemaal opeens zo klein hahah
De testuitslagen in alle motorbladen zijn 90 % positief....M 1800 R zet effe een ander beeld op de straat.
Hier dan weer wat foto's...helaas weer met mij erbij:





 
ik vind die motor nog steeds niks en ik hou ook niet van Ford...

maar ik ben wel blij dat je je verder weinig van de wereld aantrekt, dat staat je te prijzen..
 
Mooi of niet, heb vandaag bij Motoport Rotterdam ( :} : })
een proefritje op het machine gemaakt en het RIJDT WEL HOOR!!

Sjeesus. Dat gaat van zijn plek zeg!! :9~
 
De M 1800 R kost in April 14.990 euro!
Vriend van me wil hem halen in mei en hoorde dat hij dan 16.990 euro moet gaan kosten effe 2000 euro meer!Heftige meer geld zeg!
 
Respect voor wie hem berijdt hoor, maarre... Ik vin't nix :N Heeft niets meer met een Intruder te maken.

Ben zelf zeer tevreden met de looks van mijn Trudy 1400 :Y
 
voor dat geld koop je ook een Streetbob, dan wist ik het wel.... :]

:Y

Eerst maar eens lekker op vakantie gaan om inspiratie op te doen, en dan lekker zelf iets bouwen... Hou je nog wisselgeld over ook om een jaartje (of meer) brandstof en belasting te betalen.
 
Tijdje geleden dat we nog iets uit het hoge noorden hebben mogen vernemen?

Hoe is het Knogjärn? nu de dagen wat langer worden een beetje goede vooruitzichten? (hoop het toch voor jullie!) :W
 
..tja ik heb niet zo veel te melden en heb het eigenlijk een beetje druk met de burgerlijke dingen.... houtkappen, beetje klootzakken met auto's e.d.

Het is nu gelukkig lekker boven nul! Maar het gras is nog niet groen...Ik heb al 2maal geBBQed dus dat gaat goed...

Zo waar vandaag eindelijk de gelegenheid gehad om mijn uitlaten er af te krijgen... met wat brand en las werk.... Van de week blok eruit en blok laten lassen...

Was wel grappig om weer een keer gesleept te worden tewijl ik op de motor zat (naar de werkplaats... we waren de aanhanger vergeten dus dan maar zonder..) en op de terug weg een vrije val de heuvels af met alleen een voorrem en nog steeds grind op de wegen... Het was wel geen echt motorrijden maar toch wel leuk...
 
Jag talar inte svenska, maar ben wel wat aan het oefenen.
vooral om Slow straks voor paal te zetten, alhoewel je daar geen zweeds voor hoeft te spreken natuurlijk
Vorig jaar bij jou in de buurt op vakantie geweest.

Fan, vad gjorde du här då? Tittat på den jävla gruvan?
 
way-off-topic-mode:

Bij mij begon het hele Zweden gebeuren met vakanties, wilde eigenlijk naar Noorwegen maar ja, geen opleiding waar ik wat mee kon, weinig financien en geen EU-land maakte het wat moeilijker..
 
ik ben niet echt een chopperman (22 jaar en rij op een zx6r)

maar heb gisteravond gecruised op de M1800R, over het uiterlijk is te twisten. de voorkant is iets minder, het kontje vind ik super dik :}

in het begin was erg wennen in de bochten maar na een tijdje ging het lekker vloeiend.
maar wat rijd dat ding lekker zeg en wat een kracht!! had nooit verwacht dat ik dit zo gaaf zou vinden :}
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan