suzuki madura

En Geronimo zal zelf ook wel toegeven dat dit (een van zijn eerste) project niet het mooiste is dat hij ooit heeft gemaakt.

Ach ik denk weer eens kijken hoe het op mf gaat en het eerste topic dat ik lees zie ik mijn naam opduiken, ben echt berucht volgens mij ;)

But your right Pepe!
In mijn ogen was dit verre van mooi maar het waren in die tijd de pk's wat me aan trok.
Deze Madura was een 1200cc en deed niks ten onder van een gemiddelde racer, tjonge wat wou dat ding trekken zeg(en zuipen)
 
Ik zal vanavond mijn mad erop zetten.
heb vorig jaar ongelukje gehad zodoende mijn bewuste keuze om hem matzwart te maken.
Eind dit jaar heb ik hem gegarandeerd het klokje rond !!!
 
ja idd trekken, en vooral zuipen, dat ding trekt nog harder aan mijn portomonee dan een scania !! Ideaal die automatische kleppenstelling trouwens, nooit naar omkijken !!
 
Hier is ie dan mijn Mad !! :X
full
 
ziet er nog goed uit heb wel een vraagje wat is het verbruik van jou motor en weet je misschien waar onderdelen te koop zijn
 
Hij heeft 72 pk ( op papier ) zijn grote broer de 1200 komt uit op 115 pk wat zekers niet misselijk is voor een 700 cc chopper !!!

Verbruik was voor de gaatjes in de uitlaat 1 op 18/ 20 nu na de gaatjes denk ik op 1/15 +-. Onderdelen, Tja das een klein probleem aangezien er nog weinig van rondrijden. Een van de zaken waar ze meestal wel iets hebben is bij het Sloopbedrijf Woesthof, of bij Piet in Ell ( motorsloop mook ).

Zoals gezegd, als ie van jouw nog orgineel is, koester hem , want ik zou echt geen ploppende 2 cylinder willen ruilen voor mijn v4 beest!

Ben nog op zoek naar een 1200, alleen mijn portomonee wil nog niet ( verse inkt kost ook geld ) 8-) :9
 
heb er open pijpen op zitten en hij verbruikt in de stad 1 op 10 en op de snelweg 1 op 16 is wel veel dus met origineele pijpen moet hij 1op 18 kunnen lopen
 
Jah, open pijpen is dweilen met de kraan open, wat ook schhelt is een nieuwe luchtfilter in veel gevallen! Deze kun je gewoon bestellen bij een motorboer. Bij mij scheelde dat anzienlijk. Als je het beestje opgooit is ie wel heel erg schadelijk in verbruik !!
 
zal een keer de origineele pijpen er op zetten kijken wat hij dan verbruikt vind dit wel er veel voor woon werk verkeer
 
hallo iedereen mijn naam is piittiig ik ben pas op mf dus moet er mee leren omgaan ,,dus sorry vvoor mijn fouten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan