Suzuki SV650 2004 onderdelen, bijna alles 5 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Erwin,

Ik heb wel interesse in je gebruikte voetsteun met schakelpedaal en dan met name in het schakelpedaal. Heb je misschien een foto van het pedaal met de glijschade? Mijn adres is ruben.gies 'at' gmail.com.

Bedankt alvast!
ik heb je een mail gestuurd.
 
Ik heb een N uit 2003, nieuwere model 2003...

Zit een beste scheur in mijn zadel dus kan op zich goed een nieuw zadel gebruiken, maar heb je enig idee of het zadel van een S hetzelfde als die van een N?

Grtz
 
Ik heb een N uit 2003, nieuwere model 2003...

Zit een beste scheur in mijn zadel dus kan op zich goed een nieuw zadel gebruiken, maar heb je enig idee of het zadel van een S hetzelfde als die van een N?

Grtz
De S en de N hebben gewoon hetzelfde zadel. Het enigste verschil tussen de S en de N is de topkuip.

Het zadel heb ik toevallig net vandaag verstuuurd... Sorry. Zal hem even uit de lijst halen.

Bedankt voor je interesse trouwens.

Groetjes,
 
Sorry voor de late reacties, was het topic alweer vergeten. Heb tevens de prijzen aangepast. :Y

Foto`s kun je krijgen via de mail.
 
Weet je toevallig of er een verschil in luchtfilters is tussen het oude en nieuwe model van de SV? Ik heb een '99 naked.
 
heb je nog een zijstandaard een een binnenkap in de topkuip over de tellerpaneel
 
heb je nog een zijstandaard een een binnenkap in de topkuip over de tellerpaneel
De binnenkanp in de topkuip over de tellerpaneel heb ik helaas niet meer liggen.
Wel heb ik de zij standaard nog nog liggen. De zijstandaard ziet er nog goed uit, en is inclusief sensor voor in en uit. Vraagprijs is slechts 10 euro, excl. verzendkosten.

Ik hoor graag van je.
 
stuurgewichtjes inmiddels verkocht, dus uit de lijst gehaald. Nu de rest nog... Wie maakt me los....
 
zij-standaard inmiddels verkocht. iemand nog interesse in de overige onderdelen? mag wel voor een leuk prijsje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan