Suzuki SV650S '06 Antraciet - €4500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaez

MF'er
9 feb 2010
76
0
Omdat ik door mijn lengte niet comfortabel langere ritten kan rijden op deze motor, heb ik besloten deze te verkopen en op zoek te gaan naar iets anders.

De motor heb ik eind april gekocht en heeft me nooit in de steek gelaten. De laatste onderhoudsbeurt was bij 14000km.
Bouwjaar: 2006
KM-stand: 19000

Verder is de motor voorzien van:
- Laser X-treme uitlaten met uitneembare db-killers (en e-keur)
- Kleinere knippers voor
- LED achterlicht met ingebouwde knippers
- Xenon verlichting
- Belly pan
- Undertail
- Duo seat cover

De originele duozit en beugel zitten erbij. Natuurlijk heb ik ook alle boekjes.

Ondanks dat de motor ietwat aan de krappe kant is voor mij, rijd ik er met veel plezier op. Ik wil echter wat langere ritten gaan rijden binnenkort en dat zou ik op deze motor niet lang uithouden.

Het is een hele nette motor met weinig kilometers. Als je vragen hebt dan beantwoord ik die graag :)

Prijs: 4500 euro

large


large


large


large


IMG_1484.jpg

IMG_1404.jpg

IMG_1374_2.jpg

IMG_1364.jpg

IMG_1368.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is het zo bijzonder dat een motor je in 4 maand nooit in de steek heeft gelaten, lijkt me niet meer dan normaal voor een motor van 2006?
 
Niet bijzonder, maar vond het wel aardig om even te vermelden :)
 
Er zijn ook mensen die proberen de motor voor de volle mep te verkopen terwijl er wél iets mis mee is (geweest). Ook jonge motoren kunnen afgeragt/niet onderhouden worden :)
 
Hij wilt een nieuw baasje!

Of beter gezegd, Klaez wil een nieuw beestje.. :P
 
Even het topic omhoog schoppen..

Laatst ben ik langs een Suzuki dealer geweest om te weten te komen wat ongeveer de inruilwaarde zou zijn van mijn SV. Na wat rond gekeken te hebben naar een aantal motoren gingen we naar mijn SV kijken. De verkoper mocht een proefritje maken maar dit ging echter niet helemaal als gepland, hij was gevallen. Dit heb ik verder niet zien gebeuren, maar schrikken was het wel als je je motor beschadigd terugziet komen.

De motorzaak zou alles in topconditie herstellen.
Toen de motor klaar was heb ik alles nagelopen wat beschadigd was, dit is allemaal vakkundig vervangen.

Helaas heb ik geen foto gemaakt van de schade, maar de beschadigingen waren wat je bij onderuit remmen kan verwachten. De volgende onderdelen zijn vervangen voor nieuwe:

- Topkuip
- Voorspatbord
- Schakelpedaal
- Standaard
- Linkerpassagierstepje
- Linkerdemper + stuk pijp
- Koppelinghendel en stuurgewicht
- Linkerspiegel

De tank had ook krassen, deze is zeer netjes opnieuw gespoten. Ik was aanvankelijk bang voor kleurverschil maar je ziet er totaal niks van. Enige verschil met de foto's hierboven is de tankpad, die is nieuw :)

Zoals je kunt zien zijn er best wat onderdelen vervangen door nieuwe. De motor ziet er zelfs nog iets beter uit nu ;)

Wanneer het weer wat meewerkt zal ik nieuwe foto's maken *D

Verder heb ik besloten om de vraagprijs wat te verlagen naar €4800,-
 
Motor ziet er inderdaad super uit, heb hem al mogen bewonderen na de reparatie. :Y

Zal mensen vast afschrikken dat hij gegleden heeft maar is nergens voor nodig. Dealer heeft z'n werk goed gedaan (moet ook wel als het hun eigen schuld is en ze een naam hoog willen houden ;)). Maargoed, iemand die een mooie SV wilt hebben en 'm wil bekijken zal het vanzelf wel zien.

Bij deze dus nog een schopje voor je motor, Klaez *O*
 
Het zonnetje begint weer steeds vaker te schijnen.. Dus voor eventuele geïnteresseerden, deze motor is nog steeds te koop. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan