Suzuki SV650S 2006 - 4400 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mack

MF veteraan
17 mrt 2003
8.321
2
Den Bosch
Als eerste eigenaar heb ik de motor altijd volgens het voorgeschreven schema bij de dealer onderhouden. Onderhoudsboekje aanwezig, voorzien van stempel en datum onderhoud dealer. De SV heeft altijd binnen gestaan. Er ligt een nieuwe accu in en de achterband is vervangen voor een Dunlop Roadsmart, bij km stand 14.400.

Overige specs:

1. Yoshimura pakket, bestaande uit gloednieuwe Yoshi demper (gemonteerd bij km stand 12.579), duo seat cover en kuipje onder.
2. Origineel achterspatbord vervangen voor kentekenplaathouder
3. Origineel achterlicht vervangen voor achterlicht met geïntegreerde knipperlichten.
4. Kilometerstand 14.850
5. Laatste (kleine) onderhoudsbeurt bij kmstand 12.579

Bij de verkoop is inbegrepen:

Origineel achterspatbord en knipperlicht, nieuwe rechterspiegel en nieuw rechterknipperlicht, motorhoes (gebruikt) en duozitje.

Vraagprijs:

4400 euro

Geïnteresseerd? Bel (0642611019) of mail gerust.

Proefrit is geen probleem. By the way, ik woon in Den Bosch.


full


Foto met duozitje:

full

full

full

full
full

full
 
Laatst bewerkt:
hele mooie fiets. en goede prijs denk ik zo.


als je de yoshi los verkoopt dan ben ik de 1e
 
Schopje voor deze mooie SV! :9~

Helaas ben ik al voorzien, maar welke kleurcode heeft jou bike?
Is dit YHJ of YC2? In dat laatste geval wil ik je onderspoiler wel overnemen
voor een eerlijk prijsje, of evt. in overleg met de nieuwe eigenaar.
 
Schopje voor deze mooie SV! :9~

Helaas ben ik al voorzien, maar welke kleurcode heeft jou bike?
Is dit YHJ of YC2? In dat laatste geval wil ik je onderspoiler wel overnemen
voor een eerlijk prijsje, of evt. in overleg met de nieuwe eigenaar.

:? Al sla je me dood. Ik ben niet zo van de kleurcodes :P

Die spoiler verkoop ik niet los, dus wie weet wil de nieuwe eigenaar er vanaf.
 
@ Mack: Heb het even opgezocht en als het bj werkelijk '06 is (en niet de invoerdatum)
dan is dit helaas de YHJ (candy napoleon blue). De kleur die de gladius ook heeft volgens mij.
 
@ Mack: Heb het even opgezocht en als het bj werkelijk '06 is (en niet de invoerdatum)
dan is dit helaas de YHJ (candy napoleon blue). De kleur die de gladius ook heeft volgens mij.

Volgens mij is dit niet candy napoleon blue. Want mijn sv650s uit 2006 heeft die kleur en die is een stuk lichter blauw.
 
Volgens mij is dit niet candy napoleon blue. Want mijn sv650s uit 2006 heeft die kleur en die is een stuk lichter blauw.

Precies! Heb al eerder een onderspoiler in mijn handen gehad van Candy Napoleon Blue maar die leek mij ook lichter (glinsterde ook meer) dan als ik deze blauw op de foto zo zie. Daarom twijfelde ik ook of dit de kleur van mijn fiets was. Maar mijn bron (www.colorrite.com) zegt anders.

Sorry voor de offtopic! Succes met de verkoop ;) De bike ziet er tiptop uit!
 
Precies! Heb al eerder een onderspoiler in mijn handen gehad van Candy Napoleon Blue maar die leek mij ook lichter (glinsterde ook meer) dan als ik deze blauw op de foto zo zie. Daarom twijfelde ik ook of dit de kleur van mijn fiets was. Maar mijn bron (www.colorrite.com) zegt anders.

Sorry voor de offtopic! Succes met de verkoop ;) De bike ziet er tiptop uit!

Toch bedankt voor het omhoog schoppen ;)

Je mag trouwens de motor kopen, krijg je de onderspoiler er gratis en voor nop bij :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan