SV1000 topic deel VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had een krasje..nouja zeg maar gerust kras op mijn koplamp. Heb een nieuwe unit thuis..Nou zit ik te denken om er gelijk xenon in te proppe aangezien ik de kuip er toch af heb. Iemand hier ervaring met xenon verlichting en inbouw?
 
Ik had een krasje..nouja zeg maar gerust kras op mijn koplamp. Heb een nieuwe unit thuis..Nou zit ik te denken om er gelijk xenon in te proppe aangezien ik de kuip er toch af heb. Iemand hier ervaring met xenon verlichting en inbouw?
Ik had bij mijn CB500 Xenon ingebouwd, bij de SV had ik halogeen bulbs oid.
Dat vond ik meer dan voldoende, de SV heeft goede koplampen vind ik. :Y

Wie gaat het nieuwe deel maken?
 
dammit, lekke tuup, had ik al gezegd.
Maar pluggen wordt sterk afgeraden door 2 dealers.

Dus...dan maar een nieuwe pilot power. 180 pleurie armer, maar zeg eerlijk erbij...boven de 120 rijd ik niet lekker met een plu in de band :P
 
Ziet er cool uit :Y

Waar heb je die besteld?

Gelukje via marktplaats, 92 euro. (nog veel geld voor stukkie kunststof) ... volgens mij staan er nog enkele zwarte SEAT-COWLS te koop op marktplaats.

Voor het weekend was op marktplaats nog een RODE seat cowl te koop voor 50 euro (dacht nieuw)......
 
Laatst bewerkt:
dammit, lekke tuup, had ik al gezegd.
Maar pluggen wordt sterk afgeraden door 2 dealers.

Dus...dan maar een nieuwe pilot power. 180 pleurie armer, maar zeg eerlijk erbij...boven de 120 rijd ik niet lekker met een plu in de band :P
Laten plakken van binnenuit. ;)

Is ong 10 euro, en werkt erg goed :9
 
Na sv nu Honda X11.
full
 
Ik heb vorige zomer een plug getrokken in m'n "nagel"-nieuwe MPP!
(Toepasselijke woordspeling! :+ )

Geen enkel probleem gehad... maar... misschien toch: Better save than sorry?
Ik heb weer vertrouwen in een geplakte band, maar een plug kan ook goed werken.
Maargoed, ik heb ook gewoon met een plug in mijn achterband gereden, het meeste is psycho"logisch". :+

Dan ben ik waarschijnlijk geen goed voorbeeld. :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan