SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een setje nieuwe iridium bougies liggen
Per ongeluk verkeerd besteld, passen niet in mijn ktm, maar wel in een sv1000

Klik
 
Ik zit er over na te denken om mijn mooie en geliefde SV1000 S te verkopen. Ik zit momenteel in de de WW en heb wat geld nodig voor bepaalde zaken in huis.
Liefste verkoop ik hem niet maar ja en bovendien rij ik niet super veel.

Het betreft een Suzuki Sv1000 S uit het jaar 2003, de moeder van de 1000tjes, ze heeft iets meer dan 39000 gelopen en vorig seizoen zijn de vloeistoffen vervangen (rem, koppeling, koelvloeistof en olie) ook is er vorig seizoen een nieuwe achterband opgekomen (michelin pilot road 4) en ik heb nog 2 nieuwe iridium bougies liggen.

Ze heeft prachtige DAM carbon uitlaten, je ziet ze bijna niet op de SV1000, ze zijn dan ook door Dam exhaust zelf erop gezet. er zitten DB killers erbij (zonder prachtig, maar met ook prachtig) tevens zitten er nieuwe rem/koppelings levers op en nieuwe stuur''gewichtjes''. Er zit een duo seat bij en voor kleine meerprijs een paddockstand achter.

Ik heb nog olie over evenals koelvloeistof. De olie krijg je er gratis bij, de kvs voor kleine meerprijs.

ik vraag er 3500 euro voor en hij is elke cent waard!
12316224_10207030572776124_3947352366379867619_n.jpg

1239690_10205869128620746_5810930033201301393_n.jpg


Hij staat nog niet op mp--speurders--motorshopper etc..
 
Laatst bewerkt:
Jammer voor je dat ie weg moet. Verder wel een nette fiets met erg mooie uitlaten. Prijs is ook gewoon netjes.
 
Nja..hij moet nog niet weg..Maar hij vreet (a is het niet super veel) wel geld per maand weg en benzine, wegbelasting etc etc....Tevens als ik mijn bank rekenig bekijk, schrik ik van wat er opstaat....dus om even een buffer te bouwen zit er dus over na te denken om hem te verkopen.....vandar dat hij nog niet op marktplaats, speurder etc staat...zodra dat gebeurd ben ik er uit...nu gaat hij alleen weg als er een bedrag op tafel komt die gewoon weg niet kan weigeren ;-) lees, meer dan 3500
 
Ik zit er over na te denken om mijn mooie en geliefde SV1000 S te verkopen. Ik zit momenteel in de de WW en heb wat geld nodig voor bepaalde zaken in huis.
Liefste verkoop ik hem niet maar ja en bovendien rij ik niet super veel.

Het betreft een Suzuki Sv1000 S uit het jaar 2003, de moeder van de 1000tjes, ze heeft iets meer dan 39000 gelopen en vorig seizoen zijn de vloeistoffen vervangen (rem, koppeling, koelvloeistof en olie) ook is er vorig seizoen een nieuwe achterband opgekomen (michelin pilot road 4) en ik heb nog 2 nieuwe iridium bougies liggen.

Ze heeft prachtige DAM carbon uitlaten, je ziet ze bijna niet op de SV1000, ze zijn dan ook door Dam exhaust zelf erop gezet. er zitten DB killers erbij (zonder prachtig, maar met ook prachtig) tevens zitten er nieuwe rem/koppelings levers op en nieuwe stuur''gewichtjes''. Er zit een duo seat bij en voor kleine meerprijs een paddockstand achter.

Ik heb nog olie over evenals koelvloeistof. De olie krijg je er gratis bij, de kvs voor kleine meerprijs.

ik vraag er 3500 euro voor en hij is elke cent waard!
[afbeelding]
[afbeelding]

Hij staat nog niet op mp--speurders--motorshopper etc..


heb je meer foto's van je DAM set? en wat heeft die set gekost? heb net op de website gekeken maar Suzuki staat totaal niet in hun leverings pakket

oh ja heeft die van jou ook CE keur
 
Niet specifiek van de uitlaten set...als ik thuis ben zal ik wat foto's Door sturen...Dam heeft een nieuwe website sinds poosje terug en suzuki is er niet terug op gekomen, het ia ook een custom set..De uitlaten zijn ergens rond 2008/2009 erop gekomen en wat ik begrepen heb van de vorige eigenaar zouden ze een lieve duit hebben gekost, tussen de 500 en 1000 in geloof ik...Nee geen e keur, maar met db killers erin is het geluid zeer beschaafd maar wel nog een donkere roffel...in Duitsland heb ik geen last gehad evenals in België en Valkenburg..terwijl er wel veel op gecontroleerd werd....
 
Laatst bewerkt:
Hallo SV-ers,

Tijd voor een beetje leven in de brouwerij.
Poosje terug mijn laser dempertjes een stukje ingekort(was ook wel nodig aangezien er in 1 van de 2 een deukje zat). Zit nu nog te wachten op de nieuwe laser stickers dan zijn ze wat mij betreft af.

Voor:

full

full


Na:

full

full
 
Ik zit er over na te denken om mijn mooie en geliefde SV1000 S te verkopen. Ik zit momenteel in de de WW en heb wat geld nodig voor bepaalde zaken in huis.
Liefste verkoop ik hem niet maar ja en bovendien rij ik niet super veel.

Het betreft een Suzuki Sv1000 S uit het jaar 2003, de moeder van de 1000tjes, ze heeft iets meer dan 39000 gelopen en vorig seizoen zijn de vloeistoffen vervangen (rem, koppeling, koelvloeistof en olie) ook is er vorig seizoen een nieuwe achterband opgekomen (michelin pilot road 4) en ik heb nog 2 nieuwe iridium bougies liggen.

Ze heeft prachtige DAM carbon uitlaten, je ziet ze bijna niet op de SV1000, ze zijn dan ook door Dam exhaust zelf erop gezet. er zitten DB killers erbij (zonder prachtig, maar met ook prachtig) tevens zitten er nieuwe rem/koppelings levers op en nieuwe stuur''gewichtjes''. Er zit een duo seat bij en voor kleine meerprijs een paddockstand achter.

Ik heb nog olie over evenals koelvloeistof. De olie krijg je er gratis bij, de kvs voor kleine meerprijs.

ik vraag er 3500 euro voor en hij is elke cent waard!
[afbeelding]
[afbeelding]

Hij staat nog niet op mp--speurders--motorshopper etc..


Dit is precies zoals ik hem zoek. Helaas mag ik augustus pas afrijden voor mijn volledige rijbewijs. Met mijn 35KW rijbewijs kom ik nu iets te kort.
Mocht hij er dan nog staan dan heb ik zeker interesse.
 
Dit is precies zoals ik hem zoek. Helaas mag ik augustus pas afrijden voor mijn volledige rijbewijs. Met mijn 35KW rijbewijs kom ik nu iets te kort.
Mocht hij er dan nog staan dan heb ik zeker interesse.

Helaas..ik heb hem uit de verkoop gehaald en hou hem lekker zelf! Paar x in de schuur gestaan en toen de beslissing genomen om hem te houden...
 
ondanks dat hier weinig gebeurt,

1604890_1012864548799684_1328403336852315478_n.jpg


Sinds 2 weken heb ik dit beestje. Hypepro afgeveerd, leovinci, SBK stuurtje, ander ruitje en verder gewoon een mooie kleur :)
 
Dit is precies zoals ik hem zoek. Helaas mag ik augustus pas afrijden voor mijn volledige rijbewijs. Met mijn 35KW rijbewijs kom ik nu iets te kort.
Mocht hij er dan nog staan dan heb ik zeker interesse.

Neem tegen die tijd maar eens contact met mij op. Mijn SV uit 2007 staat nu niet te koop op MP oid, maar ik zit er wel aan te denken om over te stappen op een cruiser. De SV nodigt te vaak uit om veel te hard te gaan op de openbare weg. Ik heb nu geen foto's bij de hand, dus stuur mij maar even een PM als jij al meer info wilt. En anders MP en dergelijke sites goed in de gaten houden.
 
Hallo SV-ers,

Tijd voor een beetje leven in de brouwerij.
Poosje terug mijn laser dempertjes een stukje ingekort(was ook wel nodig aangezien er in 1 van de 2 een deukje zat). Zit nu nog te wachten op de nieuwe laser stickers dan zijn ze wat mij betreft af.

Voor:

[afbeelding]
[afbeelding]

Na:

[afbeelding]
[afbeelding]

Zeker mooi kortere uitlaten!

Nadeel aan korte uitlaten is dat de kleding/haren van je achteropzitter nogal naar uitlaatgassen gaan ruiken.

Maarja een SV is ook niet echt gemaakt voor 2 personen.
 
Hans kinderen en niet meer kunnen rijden ? geen last van,dan zou ik ze meteen als vondeling leggen :+
Hahaha.... ik heb besloten om mijn andere kindje ter vondeling aan te bieden op marktplaats.... die mag op zoek naar een nieuwe eigenaar en daar zijn vleugels gaan uitslaan
 

Inderdaad... heb dan ook geen duozit en steps. Geen duopassagier op mijn SV...
Mijn vriendin rijdt met me mee op haar eigen SV.
Voor duoritjes (met de kinderen) heb ik nu nog mijn Burgman die overigens te koop staat. Vanaf morgen komt daar een ZZR600 voor in de plaats die ook als woon/werk fiets gaat dienen. Hopen dat het weer morgen beter is als vandaag, ritje van Drachten naar Emmen voor de boeg.
 
Gister met mn vriendin achterop gereden en vandaag alleen :D

Kom ik thuis hangt mn oliereservoir van de voorrem op half 11 en vloeistof dr uit gelekt...

Iemand nog eentje te koop?
 
Beste SV-ers,

Enige tijd terug heb ik de originele spiegels van mijn SV 1000s vervangen door bar end spiegels. Door het superbikestuur zag ik namelijk helemaal niks (ja... mijn onderarmen)in die originele spiegels. Nu heb ik voor dit experiment eerst maar eens een paar goedkope bar end spiegels gekocht en qua positie bevallen deze super. Echter, als ik een beetje stevig optrek dan staan de spiegels niet meer in positie. En zo ben ik dus de hele tijd bezig om mijn spiegels in positie te buigen. Helaas is de weerstand van het kogelgewricht van deze spiegels niet instelbaar, ook al geprobeerd de boel vast te zetten met een dun laagje 2 componenten epoxy-lijm(rondom de kogel zodat de spiegel gefixeerd staat). Helaas werkt dit maar tijdelijk.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee, heeft iemand misschien een handige tip. Wat zijn goede bar-end spiegels die instelbaar zijn/niet "verwaaien".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan