SV650S 1999-2002 Gebruikerstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben benieuwd wat men, de sv fanaten ervan vinden.....

Ik doel op de rem schijf beschermer............

laat maar eens horen

full
 
Mijn Sv'tje...
Staat nu even stil ivm de winterstop '(

(Afbeelding)


Heb er een Ixil Carbon onder gezet:

(Afbeelding)

Klinkt :9~

Ben nog een beetje soepel zilver racegaas aant zoeken om dat achter de luchtgaten in de kuipdelen te monteren.
Ook moeten er nog kleine knippers op...
wat kost zo,n ixil carbon?
heb sinds 14 dagen een 99er sv 650s ben ook nog opzoek naar een opendemper en een ixil spreekt mij erg aan :9~
 
Heeft jouw sv nog een standaard uitlaat? op de foto's is wel een heel open model gemonteerd :+ of een sport uitlaat met db-killer?

Staat een open demper op, die een maat van me gemaakt heeft.Nog geen goede foto's van helaas...
Heb mn stationair toerental ook al wat opgevezen maar geen resultaat...

Db killer? hoezo Db killer? :+ vroemvroem
 
Suzuki SV650 schiet uit de 2e versnelling is toenertijd door mij geopend. Over een paar weken gaat het blok uit elkaar... ;(

Dit is 'em:

(Afbeelding)

Van het uit de versnelling schieten lees ik voor het eerst, ben benieuwd wat de oorzaak is, wordt er niet in SV forums iets over gezecht?
Haal jezelf het blok eruit?

Tussen twee haakjes, die velgen met dat rand gepolijst ziet er mooi uit, dat kan zeker alleen met de band eraf?
 
Ik weet er een te koop, zie mijn onderschrift. Erg mooi ding en in goede staat, ook banden etc.. En de prijs is onderhandelbaar.
 
Van het uit de versnelling schieten lees ik voor het eerst, ben benieuwd wat de oorzaak is, wordt er niet in SV forums iets over gezecht?
Haal jezelf het blok eruit?

Tussen twee haakjes, die velgen met dat rand gepolijst ziet er mooi uit, dat kan zeker alleen met de band eraf?

Ik heb er niets over kunnen vinden in andere forums... helaas niet. Ik haal zelf het blok eruit ja, de rest doe ik ook zelf, wel met hulp.

Die velgranden waren al gepolijst toen ik de motor kocht.. had het zelf niet laten doen want hij komt meteen over als een Duitser.. :X Het kan inderdaad alleen met de band eraf, of je moet de band leeg laten lopen en aan de kant duwen.
 
Vraag, hebben jullie na het monteren van een open pijp de afstelling
aangepast? Ik heb zelf de naalden van de carb. 1 positie omlaag geschoven
(dus iets rijker gezet)
Volgens verschillende forums staat de SV standaard al wat zuinig en als
ie zijn verbranding makkelijker kwijt kan leek me dat nodig.
Merk echter weinig verschil (hij knalt in ieder geval niet ofzo)
 
Ik heb er niets over kunnen vinden in andere forums... helaas niet. Ik haal zelf het blok eruit ja, de rest doe ik ook zelf, wel met hulp.

Die velgranden waren al gepolijst toen ik de motor kocht.. had het zelf niet laten doen want hij komt meteen over als een Duitser.. :X Het kan inderdaad alleen met de band eraf, of je moet de band leeg laten lopen en aan de kant duwen.

Ik vindt het wel meevallen qua Duits gehalte, anders was ie zeker fluoriserend geel gespoten.

Ik ben wel benieuwd naar het uitbouwen van je blok en opzoek naar het schakel probleem, zou mooi zijn als je dat in een topic mikt.
 
Vraag, hebben jullie na het monteren van een open pijp de afstelling
aangepast? Ik heb zelf de naalden van de carb. 1 positie omlaag geschoven
(dus iets rijker gezet)
Volgens verschillende forums staat de SV standaard al wat zuinig en als
ie zijn verbranding makkelijker kwijt kan leek me dat nodig.
Merk echter weinig verschil (hij knalt in ieder geval niet ofzo)

Momenteel geen aanpassingen aan de afstelling, wou het ding gewoon werkende krijgen O-) , denk er echter wel over om volgende lente (of zomer) eens een dyno te laten doen en laten afstellen (zelf afstellen zie ik niet zitten)
 
Momenteel geen aanpassingen aan de afstelling, wou het ding gewoon werkende krijgen O-) , denk er echter wel over om volgende lente (of zomer) eens een dyno te laten doen en laten afstellen (zelf afstellen zie ik niet zitten)

Zo als ik al had gezegd, bij mij is er niks aangedaan en toch bijna 6 pk en ff ruim 5Nm winst met enkel een andere slip-on *D
 
Vraag, hebben jullie na het monteren van een open pijp de afstelling
aangepast? Ik heb zelf de naalden van de carb. 1 positie omlaag geschoven
(dus iets rijker gezet)
Volgens verschillende forums staat de SV standaard al wat zuinig en als
ie zijn verbranding makkelijker kwijt kan leek me dat nodig.
Merk echter weinig verschil (hij knalt in ieder geval niet ofzo)

als ex SVS rijder even een reactie: volgens mij is het net andersom namelijk ...je naald OMHOOG is rijker.
Mn eerste svs aangepast door naalden 1 pos. hoger te zetten, is dus rijker :+ .....ging goed.
De tweede svs voorzien van dynojet......ging beter.
 
Vraag, hebben jullie na het monteren van een open pijp de afstelling
aangepast? Ik heb zelf de naalden van de carb. 1 positie omlaag geschoven
(dus iets rijker gezet)
Volgens verschillende forums staat de SV standaard al wat zuinig en als
ie zijn verbranding makkelijker kwijt kan leek me dat nodig.
Merk echter weinig verschil (hij knalt in ieder geval niet ofzo)

Ik heb dit jaar een Leo-vince pijp gemonteerd, maar heb niets gewijzigd in de afstelling. Volgens de dealer was dit ook niet nodig.
full


En daarna natuurlijk gelijk de taartschep verwijderd en kleine knippers erop gezet.
Jarno
 
Het maakt inderdaad niet uit met de SV.. maar het is wel aan te raden!
De SV is standaard namelijk te arm afgesteld. Maar dat merk je onder het rijden verder niet.

Mooie highpipe btw! *D
 
Zal mijn Suzuki Sv650 dan ook maar eventjes posten !!
Kleur: de lichte blauw,
bouwjaar 1999.

wilde hem eerst verkopen, maar denk nu dat ik hem maar een beetje leuk ga maken en er mijn 25kw periode maar op blijf rijden, tot 02-2006

Extraatjes:
MFW stepjes op (goud)
Koplamp spoiler
Underspoiler (met handmade stickertjes :P )
Mooie Laser Oval uitlaat

Toekomstige extraatjes:
Undertail
duocover (in goede kleur)
Misschien dirtcatcher (voor mijn kentekenplaatje)
Velgen wit laten spuiten/coaten

full
 
als ex SVS rijder even een reactie: volgens mij is het net andersom namelijk ...je naald OMHOOG is rijker.
Mn eerste svs aangepast door naalden 1 pos. hoger te zetten, is dus rijker :+ .....ging goed.
De tweede svs voorzien van dynojet......ging beter.

Ja klopt, schrijf het verwarrend op, ik bedoel het clip-ringetje i positie naar beneden waardoor inderdaad de naald hoger komt.

Bedankt voor de correctie
 
Geachte SV rijders,

Op 29 januari 2005 organiseert de SV Contact Club (www.svcontact.com) een technische dag in samenwerking met Motorcity van Dijk Enschede. Voor niet-leden direct een mooie gelegenheid om lid te worden, want als je deze dag kleding, onderdelen of accessoires koopt heb je je lidmaatschapsgeld (18 Euro) er voor 2005 gemakkelijk uit!

Aanvang: 10.30 uur
Plaats: Het Lenfert 98-102, 7547 SP Enschede

Tijdens deze dag geeft Edgar Stijner tekst en uitleg tijdens het uitvoeren van een 18000 km beurt bij een SV1000S (en misschien een 24000 beurt bij een 1999 SV650N). Je krijgt deze dag 30% korting op het gehele kleding assortiment en 20% korting op accessiores en onderdelen op vertoon van je clubpas van 2004 of op vertoon van een inschrijfbewijs (als je ter plaatse lid wordt).

Motorcity van Dijk zorgt voor een hapje en drankje.

Begin het nieuwe motorjaar samen met ons en kom op 29 januari naar Enschede!
Schrijf je in voor 22 januari a.s. via de polls op de SVcontact yahoogroups of een email naar vicevoorzitter@svcontact.com.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan