Tanktas, Duozit, Voorveren, Handleiding voor Suzuki SV650s

Nou... dat gereedschapsetje heb ik aan jou beloofd. Dus maak je daar geen zorgen over :P
Maar je doelt natuurlijk op die handgreep: ROY, laat even wat van je horen want er staan hier twee mannen te popelen om 'em mee te nemen!

Na Roy was team Niels&Krov de volgende geloof ik...
 
Tsja... op volgorde is wel zo eerlijk. Maar zaterdag langskomen is geen probleem! Mis je wel net mijn nieuwe speeltje trouwens, die komt maandag!! :]
 
Ok als je het zo doet en ik wil nog kans maken op het greepje kan ik beter ff wachten dus als die anderen niet op komen dagen?? Ik heb zoiets van weg=weg (zelfde als motor verkopen) maar jij bent de baas ;)
 
Ja, daar heb je gelijk in... Dan zou je gelijk de hele handel mee kunnen nemen. Maar ga er maar vanuit dat die handgreep al vergeven is, als Roy niet meer wil, kom ik er met Niels wel uit. Hoe dan ook, zaterdag ben je van harte welkom! :W
 
ik ben tot maandag niet in staat om die handgreep op te halen, dus hij is van jou als je hem zaterdag oppikt, mijn zegen heb je hoor ;) Eerste de beste hoor..
 
Hoe staat het met de spulletjes hier, ik ben een poosje ziek geweest dus niet in staat geweest om dat setje op te halen... zal ff kijken wanneer ik tijd heb.
 
@ DFireblade: je gereedschapsetje ligt hier nog braaf te wachten... :z

@ Frenkie: Voor 100 euro is-ie van jou!!! :Y
 
Ah wacht jij hoort bij Niels! Hij heeft mijn mail en mijn nummer... als je me nu even belt, is het vast zo geregeld!!!
 
Niels is nu aan het werk, zal hem vanavond even contacten! Morgenavond gaan we toeren als het niet gaat regenen of sneeuwen, dan zouden we even langs kunnen rijden.. :D
 
Zit nu aan de vakantiebaan, dus alleen in het weekend tijd eigenlijks... aankomend weekend TT en de weekenden daarop eens kijken hoe het weer is en dan laat ik nog wat horen!
 
Ja echt ben veels te druk, over 2 weken heb ik eindelijk vakantie... aankomend weekend weekendje weg en volgend weekend meeting, dus misschien dat er dan een gaatje is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan