Tanktas

Boudtje

Die hard MF'er
27 dec 2008
386
0
Maastricht
Hallo allemaal,

Ik heb voor de vaderdag een prachtig cadeau van mijn allerliefste dochter...
Een tanktas van het merk Oxford.
Nou heb ik een vraagje;
aangezien er een zgn. "grondplaat" bij zit waar je de eigenlijke tas aan vast ritst is het misschien óók mogelijk om een (losse) grondplaat te krijgen waarmee ik de tas achter mij kan vastmaken aan het zadel?

Dus....als iemand mij hiermee zou kunnen helpen GRAAG!!!
Ik heb gezocht op diverse sites maar ik kan nergens iets vinden...!
Ook kan ik nergens een winkel vinden omgeving Zuid Limburg waar ze die Oxford tassen verkopen, dus als iemand dát weet zou ik ook al geholpen zijn...

(mijn dochter heeft de tas via internet gekocht, zodoende...)

Nou ik hoor het wel
 
Hallo allemaal,

Ik heb voor de vaderdag een prachtig cadeau van mijn allerliefste dochter...
Een tanktas van het merk Oxford.
Nou heb ik een vraagje;
aangezien er een zgn. "grondplaat" bij zit waar je de eigenlijke tas aan vast ritst is het misschien óók mogelijk om een (losse) grondplaat te krijgen waarmee ik de tas achter mij kan vastmaken aan het zadel?

Dus....als iemand mij hiermee zou kunnen helpen GRAAG!!!
Ik heb gezocht op diverse sites maar ik kan nergens iets vinden...!
Ook kan ik nergens een winkel vinden omgeving Zuid Limburg waar ze die Oxford tassen verkopen, dus als iemand dát weet zou ik ook al geholpen zijn...

(mijn dochter heeft de tas via internet gekocht, zodoende...)

Nou ik hoor het wel

Ik heb wel een linkje voor je, ff zoeken.

Edit: al gevonden.

Ik heb er ook een oxford-onderdeel vandaan, perfecte service ( En dat zeg ik zelden over webshops ). Moet je wel ff kijken welk model tanktas van oxford je hebt, ik heb maar een voorbeeld opgezocht.

Niet letten op dat 'niet op voorraad' labeltje trouwens, ff een mailtje schieten, en ze bestellen het zo voor je, dat was bij mij ook het geval.

http://www.moto-baron.com/nl-BE/roa...98#lifetime-x30-tailbag-basis-conversie-zwart
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan