Tassensysteem supersport modellen

Oerknal

MF veteraan
17 dec 2008
2.115
1
Ondertussen is het een jaar geleden dat ik het gezien heb:

- Het betrof een zijtassen systeem specifiek voor merk/model supersport met bevestiging aan de duopassagier voetsteunen.

- Kosten waren iets van 200 euro.



Iemand die me verder kan helpen?
 
Jep, die zijn van Oxford.

Google daar maar eens op :)

Edit: dat zijn universele tassen, naar mijn weten niet merk/model gerelateerd.

Edit 2: CirCui heeft ze ook, evenals andere bekende merken. Alleen heeft Oxford het meest doordachte systeem (dmv de zeer goede bevestiging, 1001 opbergvakjes en meegeleverde regenhoezen)
 
Laatst bewerkt:
Het is nog niet helemaal wat ik toen gezien had.

Je kon bij de passagiers voetsteunen 2 beugels/staven naar achteren erin klikken waar de tassen aankwamen of tegenaan hingen geloof ik.
 
Kijk is ff bij louis.de

Volgens mij hebben die een hele bult van dat spul :)
 
Het was een model specifiek iets.

Niet een universeel Louis of een Polo zijtasje.
 
Het is nog niet helemaal wat ik toen gezien had.

Je kon bij de passagiers voetsteunen 2 beugels/staven naar achteren erin klikken waar de tassen aankwamen of tegenaan hingen geloof ik.

Ja toevallig had Motozoom ze laatst in de nieuwsbrief staan. Ben vergeten welk merk het was en heb de nieuwsbrief weggedonderd. Je kan eens even op hun site kijken.
 
Ik heb ook van die Oxford tassen. Werkt goed hoor, je bevestigt ze met een band onder je duoseat en aan de beugels / footsteps.

Maar verwacht niet teveel van de inhoud. Wil je echt veel spullen meenemen, dan zou ik een baggagerol kopen.
 
http://www.motozoom.nl/webshop/meer...75503223&SID=11822199&SToken=5B392E94FFEAD0A8

Dat schijnen ze te zijn als je bij de plaatjes kijkt. Zitten twee stangen bij die de tassen op afstand van je uitlaat e.d. houdt enzo.


SW Motech, dat was hem. Hieronder zie je die twee staven bevestigd aan de voetsteunen.

bc_hta_06_740_10000__b1311934992-6727.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan