TCX motorlaarzen maat 42

Status
Niet open voor verdere reacties.

R0y.

Die hard MF'er
24 mei 2016
438
274
Laarzen
Motor laarzen van TCX die ik zo'n drie jaar geleden (?) heb aangeschaft bij de motor outlet in Eindhoven. De laarzen heb ik zeker een jaar al niet meer gedragen en mogen dus weg.

De laarzen zitten mij prima maar de kleurstelling paste niet meer bij mijn pak. Het enige wat er aan de laarzen is op te merken is dat ik een stuk van de teen slider aan één kant ben kwijt geraakt (zie foto's). Er ontbreekt dus een stuk plastic met een boutje. Mogelijk is deze nog na te bestellen bij een motor zaak of TCX.

Laars 1.jpgLaars 2.jpgLaars 3.jpgLaars 4.jpg

Pak {VERKOCHT}
2 delig leren pak van DIFI. Net na het behalen van mijn motor rijbewijs (nu alweer zo'n 4 jaar terug) tweedehands gekocht maar zelf bijna niet gedragen. De vorige eigenaar wel en dat is te zien. Het gaat om maat 48

pak 1.jpgpak 2.jpgpak 3.jpg


Doe een bod, het pak en de laarzen mogen samen weg of apart. Passen kan (midden Zeeland) net zoals verzenden enkel wel kosten en risico koper.
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds te koop. Pak mag weg voor €20,- exclusief verzending, de laarzen voor €59,95 exclusief verzending.
 
Hoi Roy, wat is de algehele staat van het pak?
denk aan beschadigingen en uitdroging?
Ik stel voor dat ik je wat foto’s stuur. Ik ben nu op vakantie dus die ontvang je begin augustus. Ik verwacht komende dagen geen toegang te hebben tot internet dus als er nog vragen zijn moeten die even wachten :)
 

Bijlagen

  • IMG_4543.jpeg
    IMG_4543.jpeg
    311,8 KB · Weergaven: 2
  • IMG_4550.jpg
    IMG_4550.jpg
    293 KB · Weergaven: 2
Pak is verkocht, laarzen zijn nog beschikbaar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan