te koop; Arlen Ness 2 delig pak maat 58

Jooks

Die hard MF'er
26 okt 2002
541
1
Heist-op-den-Berg (België)
Facebook
Hoi,
Wegens stopzetten motorrijden verkoop ik mijn Arlen Ness pak model titanium 3211.
Het pak is een jaar oud en is in nieuwstaat. Ik heb er maar 3000 km mee gereden en ben er steeds zeer zuinig op geweest, de kneesliders hebben nooit de grond geraakt (ik ben een pussy, ik weet het ;) )
Het is dus maat 58 (broek en vest) en is geschikt voor mensen rond 1.95m - 95 kg
Ik heb het pak destijds gekocht voor 895€, nu zou ik er nog graag 400€ voor krijgen.
Je krijgt er de bijhorende Arlen Ness handschoenen + kapstok + beschermhoes gratis bij...

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het pak destijds gekocht voor 895€, nu zou ik er nog graag 400€ voor krijgen.

Dat staat er . Plaatjes kijken ownt he :+.
 
Jammer dat je zo'n eind bij me vandaan woont.

Heb ff geen behoefte om daarheen te rijden en een pak te passen wat dan toch net te groot is. Maar wel een super-combi voor een aardige prijs...

Toch weer een schopje
 
Laatst bewerkt:
mn budget is een beetje op :P. Motor spuiten, nieuwer carbs ect.
Als je een maand later was had je een deal :P
 
Hoi,
Wegens stopzetten motorrijden verkoop ik mijn Arlen Ness pak model titanium 3211.
Het pak is een jaar oud en is in nieuwstaat. Ik heb er maar 3000 km mee gereden en ben er steeds zeer zuinig op geweest, de kneesliders hebben nooit de grond geraakt (ik ben een pussy, ik weet het ;) )
Het is dus maat 58 (broek en vest) en is geschikt voor mensen rond 1.95m - 95 kg
Ik heb het pak destijds gekocht voor 895€, nu zou ik er nog graag 400€ voor krijgen.
Je krijgt er de bijhorende Arlen Ness handschoenen + kapstok + beschermhoes gratis bij...

[afbeelding]



hai,bel even als je wilt voor je pak. 06 15231469 of mail :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan