Te koop, bekeuring!

Gisteren een verse opgelopen in leipzig, met ongeveer 20km te snel geflitst |(
(biedingen via deze topic).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net belastingvocht in de tank gemikt, dus ik zie de bodem van mijn portometniks. Kun je een keer over je hart strijken, en mag ik hem dan in termijnen betalen?

Mag je ook in mijn MSN lijstje :)
 
iedereen die er 1 wil mail me even je gegevens en motor gegevens. Zet er even bij wat je wilt en dan schrijf ik hem even voor je uit. kosten 2.50€ en adm kosten die later via de post bezorgt word
 
iedereen die er 1 wil mail me even je gegevens en motor gegevens. Zet er even bij wat je wilt en dan schrijf ik hem even voor je uit. kosten 2.50€ en adm kosten die later via de post bezorgt word

Normaal zijn de administratiekosten €6,-
En dan steek je die €3,50 natuurlijk in eigen zak.
:(
 
Dan moet je eens proberen inclusief verzendkosten. Soms schrikt 't versturen nog eens af namelijk.
 
Heb er net 1 binnen van 180, aangezien hij vrij vers is nog, ben ik er redelijk aan gehecht, maar voor een goed bod kan ik er eventueel wel afstand van doen, en als ik er iemand anders gelukkig mee kan maken, is dat natuurlijk mooi mee genomen..
 
Ik heb er hier nog 1 liggen van €350,-
Wil wel ruilen, met bijbetaling van jouw kant natuurlijk.
 
Voor de echte liefhebber heb ik er nog een liggen van €420,- (47 te hard)
Ik ben de eerste eigenaar en hij is maar 1 keer gebruikt doe hem weg omdat ik er te weinig mee doe.
 
Ik verwacht er nog een van mei 2010 vorig jaar. We zijn nu bijna een jaar verder dus ik denk dat deze binnenkort wel verschijnt.
Oh ja, bedrag is niet bekend, wordt nog bepaald door justitie. (56 te hard)
Dus eigenlijk is het een verrassing voor de koper. :+
 
Mischien heb je intresse om hem te ruilen voor een wielklem.... van een ambtenaar geweest dus nooit gebruikt en altijd binnen gestaan
 
Ruilen tegen een uit 2009 van € 1650,-? :$
Hey, het is geen wedstrijdje verplassen
wellduh.gif
 
heb er ook al 4 van €100 in de aanbieding en er komen er nog 6 van €100 bij, die zullen nog nieuw en in een ongeopende envelop zitten.
 
Ik verwacht er nog een van mei 2010 vorig jaar. We zijn nu bijna een jaar verder dus ik denk dat deze binnenkort wel verschijnt.
Oh ja, bedrag is niet bekend, wordt nog bepaald door justitie. (56 te hard)
Dus eigenlijk is het een verrassing voor de koper. :+


Kan ik je wel vertellen.
Heb er namelijk 1 gehad voor 53km/h te hard binnen de bebouwde kom. €510 euro. :+
Dus dan zit die van jou daar niet ver vanaf mits het niet je eerste 30+ overtreding is. :P

@ Gertje, wat heb je gedaan te hard gereden en een agent aangereden ofzo?
Of ben je door de geluidsbariere gegaan?
 
Laatst bewerkt:
als het nou een bekeuring geweest was voor het gooien van een gieter... schijnen collector's items te zijn.... maar van die snelheidsdingen heb ik al een hele collectie, enkele zelfs dubbel tot vijfdubbel (beledigen/bedreigen van een ambtenaar enz.. ).... eventueel in plakboek te ruilen tegen zo 1tje mbt. een gieter..
 
Laatst bewerkt:
14augustus 2010 eentje gehad van 570euries 57km/u te hard bij dieverbrug drenthe langs de vaart..................................wordt ff 2jaartje's donders opletten eenkeertje 30 te hard en halfjaartje rozepapiertje kwijt.dat is lastig motorrijden
 
Kan ik je wel vertellen.
Heb er namelijk 1 gehad voor 53km/h te hard binnen de bebouwde kom. €510 euro. :+
Dus dan zit die van jou daar niet ver vanaf mits het niet je eerste 30+ overtreding is. :P

510 Euro?
Daar moet ik ***domme een hele dag voor werken. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan